Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lateee sanoi:Avokki on raskaana. Mitä pitäis tehdä??
She Devil sanoi:Jos jälkikasvu on tervetullutta, niin sitten olet kumppanin tukena ja turvana
Jos ei ole tervetullutta niin sitten keskustelette mahdollisista vaihtoehdoista.
Mä en tiedä mikä mussa on vikana, ehkä ei mikään, mutta joka kerta kun näen sellaisen oikein piukealla pallomahalla varustetun raskaana olevan naisen, minulle tulee vaistomaisesti mieleen tehdä juuri noin. Tiedän toki, että se olisi väärin, joten en koskaan uskalla jäädä tuossa tilassa olevan naisen kanssa juttelemaan pidemmäksi aikaa, vaikka se olisi tuttukin, vaan poistun paikalta ripein askelin.overcome sanoi:
reino sanoi:Mä en tiedä mikä mussa on vikana, ehkä ei mikään, mutta joka kerta kun näen sellaisen oikein piukealla pallomahalla varustetun raskaana olevan naisen, minulle tulee vaistomaisesti mieleen tehdä juuri noin. Tiedän toki, että se olisi väärin, joten en koskaan uskalla jäädä tuossa tilassa olevan naisen kanssa juttelemaan pidemmäksi aikaa, vaikka se olisi tuttukin, vaan poistun paikalta ripein askelin.
reino sanoi:Mä en tiedä mikä mussa on vikana, ehkä ei mikään, mutta joka kerta kun näen sellaisen oikein piukealla pallomahalla varustetun raskaana olevan naisen, minulle tulee vaistomaisesti mieleen tehdä juuri noin. Tiedän toki, että se olisi väärin, joten en koskaan uskalla jäädä tuossa tilassa olevan naisen kanssa juttelemaan pidemmäksi aikaa, vaikka se olisi tuttukin, vaan poistun paikalta ripein askelin.
:D Dinolla taitaa olla muija siunatussa tilassa, kun se reagoi kuin jälkikasvuaan puolustava dinosaurus! :DIsoDino sanoi:Paljonkin on vikaa. Käyhän vaikka juttelemassa psykiatrin kanssa. Ja tuon kun näkisin livenä, niin joku söis pilliruokaa ainakin loppu vuoden.
reino sanoi::D Dinolla taitaa olla muija siunatussa tilassa, kun se reagoi kuin jälkikasvuaan puolustava dinosaurus! :D
Ei kovaa saa tyttöjä potkia tietenkään. Ihan vaan sellanen leikkisä poks. Mutta ei ne varmaan tykkäis siitäkään.
Mussa on kans jotain vialla, mutta mä repesin sata - nolla nähtyäni ton sarjiksen.reino:n kuva sanoi:
SniffDaddy sanoi:Tämä ei liene oikea paikka kysyä tommosta.