jälkikasvu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lateee
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos jälkikasvu on tervetullutta, niin sitten olet kumppanin tukena ja turvana :)
Jos ei ole tervetullutta niin sitten keskustelette mahdollisista vaihtoehdoista.

Kun rojut on rännissä, vetäytyminen on myöhäistä :jahas:

Laita Gallup pystyyn mitä tehdä. :D

Mikäli tämä ei ollut trolli, niin tässä on täydellinen vastaus:

She Devil sanoi:
Jos jälkikasvu on tervetullutta, niin sitten olet kumppanin tukena ja turvana :)
Jos ei ole tervetullutta niin sitten keskustelette mahdollisista vaihtoehdoista.

Tosiaankin. Pitää vaa ootella että se lapsi syntyy, jos se on tervetullut, ja jos ei, ni se onki jo sanottu aikasemmis postauksis.

A. Olet isä ja haluat lapsen -> Odota
B. Olet isä mutta et halua lasta -> Abortti -> Tyttö ei halua -> Kohta A. tai Jätä tyttö ja maksa
C. Et ole isä, mutta haluat toukan -> kohta A.
D. Et ole isä, etkä halua toukkaa -> kohta B. ilman maksua
E. _________________?

pregnant.jpg

Kiitos ja anteeksi.

overcome sanoi:
Mä en tiedä mikä mussa on vikana, ehkä ei mikään, mutta joka kerta kun näen sellaisen oikein piukealla pallomahalla varustetun raskaana olevan naisen, minulle tulee vaistomaisesti mieleen tehdä juuri noin. Tiedän toki, että se olisi väärin, joten en koskaan uskalla jäädä tuossa tilassa olevan naisen kanssa juttelemaan pidemmäksi aikaa, vaikka se olisi tuttukin, vaan poistun paikalta ripein askelin.

reino sanoi:
Mä en tiedä mikä mussa on vikana, ehkä ei mikään, mutta joka kerta kun näen sellaisen oikein piukealla pallomahalla varustetun raskaana olevan naisen, minulle tulee vaistomaisesti mieleen tehdä juuri noin. Tiedän toki, että se olisi väärin, joten en koskaan uskalla jäädä tuossa tilassa olevan naisen kanssa juttelemaan pidemmäksi aikaa, vaikka se olisi tuttukin, vaan poistun paikalta ripein askelin.

Paljonkin on vikaa. Käyhän vaikka juttelemassa psykiatrin kanssa.

Edit: Ja tuon kun näkisin livenä, niin joku söis pilliruokaa ainakin loppu vuoden.

reino sanoi:

Sairasta . . . :eek: Älä vaan hommaa (mahdollista) tyttöystävääs koskaan raskaaks . . . :rolleyes:

IsoDino sanoi:
Paljonkin on vikaa. Käyhän vaikka juttelemassa psykiatrin kanssa. Ja tuon kun näkisin livenä, niin joku söis pilliruokaa ainakin loppu vuoden.
:D Dinolla taitaa olla muija siunatussa tilassa, kun se reagoi kuin jälkikasvuaan puolustava dinosaurus! :D

Ei kovaa saa tyttöjä potkia tietenkään. Ihan vaan sellanen leikkisä poks. Mutta ei ne varmaan tykkäis siitäkään.

reino sanoi:
:D Dinolla taitaa olla muija siunatussa tilassa, kun se reagoi kuin jälkikasvuaan puolustava dinosaurus! :D

Ei kovaa saa tyttöjä potkia tietenkään. Ihan vaan sellanen leikkisä poks. Mutta ei ne varmaan tykkäis siitäkään.

Varot vaan ettei se halkaistu piisami haukkaa jalkaasi.
Tuttu on kyllä tuo plääkkää-pallomahaan -vietti, lienee sukua sille heittäytymisvimmalle jyrkänteen reunalla.

reino:n kuva sanoi:
Mussa on kans jotain vialla, mutta mä repesin sata - nolla nähtyäni ton sarjiksen.
-----------
oikeasti: lapset on mukavia.:love:

e: mistä tollasia sarjiksia löytää?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom