Jääkiekon World Cup 2004

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arttumi
  • Aloitettu Aloitettu
BigBoi sanoi:
Onkos joku lähössä tänään valvomaan johonkin kuppilaan (screeni) kattomaan pelii se on vaan huonompi homma koska baarit menee kiinni ennen kuin peli loppuu... toivotaan että täällä on joku baari mikä on hakenut erikoisluvan... :kippis1:

taitaa oulussa cubassa olla aika hyvä meininki.
itse taidan kuitenkin tyytyä kotisohvaan. :jahas:

number_one sanoi:
Siis monelta se peli tulee ja miltä kanavalta?
Tuli jo muutamaan kertaa mutta laitetaan vielä kerran peli tulee neloselta tänään yöllä peli alkaa klo 2:00 mutta minun mielestä kisastudio lähetys alkoi jo 0:40 joten ei muuta kun nukkumaan heti kun töistä pääsee ja sitten kello herättämään tossa kahdentoista aikaan... :jahas: no ei kai valvotaan jos pystytään... :zzzz:

BigBoi sanoi:
Tuli jo muutamaan kertaa mutta laitetaan vielä kerran peli tulee neloselta tänään yöllä peli alkaa klo 2:00 mutta minun mielestä kisastudio lähetys alkoi jo 0:40 joten ei muuta kun nukkumaan heti kun töistä pääsee ja sitten kello herättämään tossa kahdentoista aikaan... :jahas: no ei kai valvotaan jos pystytään... :zzzz:
00.40 tulee Kanada - Slovakia uusinta.Kisastudio lähetys alkaa 1.45.

Olis pakko saada yksi tai kaksi maalia eteen, eikä sekään riitä välttämättä mihinkään. Viimeksi Kanada jyräsi kahden maalin takaa ohi MM-kisoissa. Unelmapelillä olis saumat finaaliin. Vaatii käytännössä Kiprusoffilta täydellistä onnistumista. Koivu ja Selänne sais vääntää pari häkkiä ja Eloranta ja muut vääntää kivekset sinisenä. Mikä on pahinta Usaa vastaan, Suomi häviää kokoerossa aivan liikaa. Suomella ei ole tarpeeksi isoja pakkeja törkkimään oman maalin edustalta jenkkisikoja. Onhan Timonen&co. mahtavia liikkuvuudeltaan, vaan se ei paljon auta kun pitäisi siirtää 20cm/30kg isompaa kaveria maalin edustalta pois. Vastaavasti jenkkien maalilla ei taasen suomipojan ole kovin kiva olla. Tunnetusti jenkit on hoitanut kabinettikuviot niin hyvin, että tuomari tulee vetämään jenkeille päin tilanteen salliessa ja tuomari tod.näk. antaa pelata sikaa ihan huolella. Näissä peleissä sitä toivoisi että Karalahti olisi kehissä. Tai edes Niinimaa.

Ei lannistuta. :rock:

Windir sanoi:
00.40 tulee Kanada - Slovakia uusinta.Kisastudio lähetys alkaa 1.45.
Joo niin taisi olla katsoin huonosti... ihan sama ihan vitun myöhään se peli tulee kuitenkin... :zzzz:

4-3 Suomelle.

ehkä kuitenkin 5-2 Jenkeille:itku:

hmm vaikka luulen että usa voittaa mutta veikataan suomelle 3-2..näin kovana suomalaisena kiekkofanina.. :whip:

-edit- paska homma ku meinaa nyt ruveta jo väsyttää no kokeillaan sitkeillä vielä harvoinhan tämmösiä otteluita tulee. :)

Kipperi pysäyttää jenkkipoikien yritykset, ja jotkut finskit käyvät tökkäämässä pari maalia -----> Suomi finaaliin.

Kyllä jämpti on näin!

Back
Ylös Bottom