HAH! Rankkuri voi tulla Sanzen kainaloon itkemään, kun hopea Äässille napsahtaa ;D Sanze lohduttaa kyllä.
.
Pidetään sovittuna :D
Kävi miten kävi ni näyttäisi et Rankkuri voittaa jokatapauksessa :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HAH! Rankkuri voi tulla Sanzen kainaloon itkemään, kun hopea Äässille napsahtaa ;D Sanze lohduttaa kyllä.
.
Pidetään sovittuna :D
Kävi miten kävi ni näyttäisi et Rankkuri voittaa jokatapauksessa :D
No mite tää ny näin käänty...
:D
Jaa no vedän sitten sanani takaisin! Kummaltakin lähti homma lapasesta. Tuomiot oli kyllä kyseenalaset kun toiesta 5+20min ja toisesta 2min...
Peliä katsoessa veikkailin, että tuolla linjauksella tuomaristo suojeli omaa persettään, eli ettei tule itkua, kuinka loppumatsit ratkaistiin sillä, että tässä pelissä Savinaiselle pamautettiin 5+20min. En ole siis Umicevicin roolia seuraillut tarkemmin, mutta olen elänyt siinä käsityksessä, että Savinainen on suurempi avainpelaaja Ässille.
EDIT: Nojoo, näköjään Umicevic on ollut kovempi pistemies pudotuspeleissä nyt ainakin.
Ottamatta kantaa tuomioiden oikeellisuuteen tai järjettömyyteen, niin tulihan tuo Umicevicin lyönti nyt todella "jälkijunassa/harkitusti" ja tuomarille purnauksen jälkeen.Ässäpakkikin oli metrien päässä menossa pois. Pelihän oli jo toisessa päässä. Tämä nyt ehkä vaikutti asiaan. En tiedä mitä sääntökirjat tai muut sanoo asiasta.
Savinaiselle annettiin mailaa jo moneen kertaan ennen tuota koppasua.
Kai se hiukan koville ottaa kun kokoajan hakataan jälkitilanteissa.
Minä toivon Ässien voittovan mestaruuden ihan siitä syystä, että Sanze kannustaa Tapparaa.
Minä toivon Ässien voittovan mestaruuden ihan siitä syystä, että Sanze kannustaa Tapparaa.
Tää ei jotenkin yllättäny yhtään :D Sanze vastaan muu maailma.
+Minä:D Huomenna taistellaan taas loppuun asti!