Jääkiekon SM-Liiga 2012-2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teude
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eikä tässä mitään vihaa ole, jos se narrilauma voittaa sitten se voittaa, ei mun elämä siihen kaadu. Tiedän muutamia kuitenkin jotka repivät pelihousunsa jos mestaruutta ei tule, ja siihen perustan iloni ;)

Juuri näin.

- - - Updated - - -

Makiaa mannaa tälläänen. Hampaita naurattaa.

No juu! Ja suu napsaa... piti oikein samppanjapullo vaimon kanssa korkata juhlan kunniaksi. Täytyy kutsua vielä pari naapuriakin juhlimaan, ne kun yhtä paljon "tykkäävät" tuon leuattoman narsistin pellelaumasta!

Kaiken paskan jauhamisen ja vahingonilon keskellä, näin Jokeri-fanina, täytyy nostaa Lukolle hattua. Jumalauta, oli kova suoritus. Kymppisijalta runkosarjan voittaja laulukuoroon, perkele....
Urheilu on "vain" urheilua, mutta juuri tämmöisten suoritusten takia se on niin hienoa. Päivän kunto ratkaisee. Vanhoilla meriiteillä ei ole mitään merkitystä.
No, ensi kaudella taas sitten uudestaan.

Kaiken paskan jauhamisen ja vahingonilon keskellä, näin Jokeri-fanina, täytyy nostaa Lukolle hattua. Jumalauta, oli kova suoritus. Kymppisijalta runkosarjan voittaja laulukuoroon, perkele....
Urheilu on "vain" urheilua, mutta juuri tämmöisten suoritusten takia se on niin hienoa. Päivän kunto ratkaisee. Vanhoilla meriiteillä ei ole mitään merkitystä.
No, ensi kaudella taas sitten uudestaan.

Tavoitteena isommat budjetit ja lyhyemmät kaudet, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä -Jokerien motto.

Tavoitteena isommat budjetit ja lyhyemmät kaudet, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä -Jokerien motto.

Vittu, kännissä vaan yritin olla hyvä häviäjä. Mulle on ihan sama mitä ne puupäät touhuaa, aina tuntuu menevän päin helvettiä.
Itte pitäs tehdä tuokin. Sekä pelaaminen että seuran johtaminen. Ei jaksa kaikkea, pakko valita jompikumpi...... Ei..... pysty... jne.

Eli juotat mut känniin? :D

Kylläpä sä vähästä humallut ;) se on vaa se et jos ei olla ajokunnossa ni tarvii varmaan ottaa sit hotelli yöksi ;)

Noniin ja vihdoin alkaa mitalipelit. Ja sarjathan on Tappara - Lukko & JYP - Ässät. Jälkimmäinen varsinkin tulee olemaan tooodella tiukka sarja. Ässien lennon jos joku katkaisee niin nimenomaan JYP. Raastava pelitapa on myrkkyä Porilaisille. Raanta vs. Tarkki. Todella tasainen pari, mutta kaikki paineet Raannalla. Tuntuu ettei JYP ole edes suosikki tässä sarjassa, vaikka kotiedun omaakin. Oma veikkaus JYP vie sarjan 4-2.

Tapparalla taas ikävänä takaiskuna Barkovin ja Connollyn loukkaantumiset. Tämä luo suuren edun mielestäni Lukolle. Kaksi kärkikentän hyökkääjää on vaikeasti korvattavissa. Lukko kuitenkin elää edelleen tunteessa ja jos Tappara menee sarjassa 2-0 johtoon, niin veikkaan puhdasta 4-0 voittoa Tapparalle. Lukon heiniä taas, jos sarja venyy.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kylläpä sä vähästä humallut ;) se on vaa se et jos ei olla ajokunnossa ni tarvii varmaan ottaa sit hotelli yöksi ;)

Haha :D Mä luotan siihen et tehää pirusti maaleja ;) Ja eihän sun pitänyt mitään ottaa...

E. Tosin kyllähä muaki v*tuttas jos finaalissa häviäis ja sen takia vois alkaa janottaa :D

Noniin ja vihdoin alkaa mitalipelit. Ja sarjathan on Tappara - Lukko & JYP - Ässät. Jälkimmäinen varsinkin tulee olemaan tooodella tiukka sarja. Ässien lennon jos joku katkaisee niin nimenomaan JYP. Raastava pelitapa on myrkkyä Porilaisille. Raanta vs. Tarkki. Todella tasainen pari, mutta kaikki paineet Raannalla. Tuntuu ettei JYP ole edes suosikki tässä sarjassa, vaikka kotiedun omaakin. Oma veikkaus JYP vie sarjan 4-2.

Tapparalla taas ikävänä takaiskuna Barkovin ja Connollyn loukkaantumiset. Tämä luo suuren edun mielestäni Lukolle. Kaksi kärkikentän hyökkääjää on vaikeasti korvattavissa. Lukko kuitenkin elää edelleen tunteessa ja jos Tappara menee sarjassa 2-0 johtoon, niin veikkaan puhdasta 4-0 voittoa Tapparalle. Lukon heiniä taas, jos sarja venyy.

Barkov ja Connolly jättävät suuren aukon hyökkäyspeliin ja ylivoimiin. Barkov on todella hyvä alivoimallakin. Onneksi kuitenkin Koskiranta ja Nieminen ovat hyvässä vireessä. Lucenius on parantanut paljon kauden loppua kohti ja Aaltokin on alkanut osua maaliin joten ei mestaruushaaveet kahteen mieheen kaadu. Nälkäinen Henrik Haapalakin voi ottaa vielä yllättävän suuren roolin jos vaan saa tilaisuuden.

Haha :D Mä luotan siihen et tehää pirusti maaleja ;) Ja eihän sun pitänyt mitään ottaa...

E. Tosin kyllähä muaki v*tuttas jos finaalissa häviäis ja sen takia vois alkaa janottaa :D

Hah :P mä lupaan tarjoo bissen lisäks nessut ja olkapään kyyneleitä varten :)

Barkovin loukkaantuminen on kyllä Tapparalle kova isku. On pelillisesti ollut kuitenkin koko kauden hyökkäyksen tärkeimpiä tai jopa tärkein lenkki, joten varmasti tulee vaikuttamaan peliin. Rehellisesti voi sanoa, että nämä kaksi poissaoloa heikentää Tapparan todennäköisyyttä mestaruuteen taas hivenen.

Eiku sua alkas janottaa, ku häviätte ;) Mä siis tarjoo ne nessut ni tarjoo sä vaa ne bisset :D

No nessuja tarvitaan muttei kyyneleiden takia :D

Barkovin loukkaantuminen on kyllä Tapparalle kova isku. On pelillisesti ollut kuitenkin koko kauden hyökkäyksen tärkeimpiä tai jopa tärkein lenkki, joten varmasti tulee vaikuttamaan peliin. Rehellisesti voi sanoa, että nämä kaksi poissaoloa heikentää Tapparan todennäköisyyttä mestaruuteen taas hivenen.

Mua harmittaa melkein enemmän, että Connolly ei enää pelaa. Fanittanu sitä ehkä eniten tällä kaudella... Oikee kiituri :)

No nessuja tarvitaan muttei kyyneleiden takia :D

:hyper:

Mua harmittaa melkein enemmän, että Connolly ei enää pelaa. Fanittanu sitä ehkä eniten tällä kaudella... Oikee kiituri :)

:hyper:

Joo on jäänyt kyllä vähän turhan pienelle huomiolle kaveri. On kyllä hemmetin vikkelä liikkeissään ja loistava karvaaja. Ja taisihan se olla 3. paras pistemies Tapparalta? Mielenkiinnolla kyllä odottaa, että kuinka nämä kaverit meinataan korvata

543639_537325869653141_426075592_n.webp

Tämän Jokerien putoamisen kanssa on vähän sama juttu kuin Suomi Ruotsi asetelma lätkässä. Ei mitään väliä, kun HIFK:kin on jo pudonnut (vrt. Suomen menestys kisoissa, jos Ruotsi on jo pudonnut myös).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom