Jääkiekon SM-Liiga 2012-2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teude
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Että tää Jokerit vs Ässät on ihmeellistä katsottavaa kun ei näytä Ässillä olevan minkäänlaista halua hyökätä..
Ei siinä mitään, olen tyytyväinen! :D

Tulihan sieltä voitto kärpille, ja kevyesti. Näyttää jo valoisammalta, kun viidenteen sijaan on vain yksi piste.

Ennustan näin etukäteen Huml-Turris-Haataja-trio tekee tuhoisaa jälkea, mikäli pysyy koossaan kauden mittaan. Huml jakaa syötöt ja haataja-turris vetelee verkot tötterölle. En ihmettelisi vaikka tuon tapahtuessa kärppä olisi piste- tai maalipörssin kärjessä.

Riksman sikaili. Niinku joku oli oivallisesti kommentoinut "Riksman sai melkoisen maalivahtialennuksen tuomion suhteen". 2+2 ku huitasee mailan kärellä naamaan tahallaan...

Riksman sikaili. Niinku joku oli oivallisesti kommentoinut "Riksman sai melkoisen maalivahtialennuksen tuomion suhteen". 2+2 ku huitasee mailan kärellä naamaan tahallaan...
http://www.youtube.com/watch?v=ZT1itXWGte0
Kyllä tästä enemmänkin voisi antaa. Jos maila osuu vahingossa naamaan ja tulee verta niin yleensä saa tuon 2+2. Tässä tapauksessa teko oli täysin tahallinen ja tarkoitus oli vahingoittaa vastustajaa. Maalivahdin maila vielä kolahtaa hieman kovempaa. Eiköhän tuosta vielä kuulu jälkeenpäin.

Itse olen eri mieltä. Kyllä, pelikieltoa pari matsia, mutta en sanoisi tuota tahalliseksi. Riksman saa mailan niskaan ja voimalla riuhtaisee mailan irti Tappara-pelurin luistimista samaan aikaan kun kyseinen pelaaja nostaa jalkaa. Maila lähtee suht vauhdilla ja osuu Haapalaa naamaan. Ajattelematonta Riksmanilta.

Itse olen eri mieltä. Kyllä, pelikieltoa pari matsia, mutta en sanoisi tuota tahalliseksi. Riksman saa mailan niskaan ja voimalla riuhtaisee mailan irti Tappara-pelurin luistimista samaan aikaan kun kyseinen pelaaja nostaa jalkaa. Maila lähtee suht vauhdilla ja osuu Haapalaa naamaan. Ajattelematonta Riksmanilta.
Niinhän siinä taitaakin käydä kun tarkemmin katselee. Eli ei tuo niin törkeä teko olekkaan kuin miltä ensin Tappara lasien läpi näytti.

Jokereiden peli alkaa pikkuhiljaa rullaamaan.Tai toki parannettavaa on mutta suunta on oikea.Ja marraskuun aikana saadaan ukkeleita saikulta poies niin homma vaan paranee.
Ps.Tapparalta nätti nousu eilen Bluesia vastaan.

On ilmeisesti kovan luokan poppamies asialla, kun Backlundin on fyysisesti mahdotonta pelata nollapeliä. Jos ei muuta, niin joku sutii irtokiekon maaliin kahta minuuttia ennen loppusummeria.
Julistan yksimielisesti maailman varmimmaksi vedonlyöntivihjeeksi.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Oliko HIFK tosi huono vai pelaako kärpät vaan hyvin, en ottanu selvää. Tulos kuitenki tyydytti ja Haataja jatkaa pisteilyä. Tykkään.

Turha pisteluovutus taas, mutta voitto joka tapauksessa! Huomenna sitten paremmalla asenteella kolme pistettä Lahdesta. Ja Kisapuistoon huomenna kannustamaan SaiPa voittoon! Emmertonkin kesti kasassa kokonaisen erän, eihän tämä vittu ole enää tottakaan.

Johan se on tuossa edellisellä sivulla...

Perhanan perhana, paskalla säkällä Pelicans tasoihin lopussa ja sitten pilkuilla turpaan. Kolme pistettä näistä kahdesta pelistä, se oli se minimi. Perjantaina seuraava peli, toivottavasti Teuvo on silloin kunnossa, Hahl tuskin on. Eli lisää äijiä lasarettiin.

Ei auennu mulla enkä sitte huomannu kattoo mikä video se ois ollu. Oli kyllä Pelicansilla hivenen tuuria mukana, mahtava rannari punaviivalta. Hyvä rankkarikisa kuitenki siinäkin pelissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom