- Ikä
- 36
Niinpä. Olet (tahtomattasi ?) asian ytimessä.
Olen aina asian ytimessä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinpä. Olet (tahtomattasi ?) asian ytimessä.
Olen aina asian ytimessä!
Ja kyllä aina Selinin voittaa.
Niin no vähän tosiaan näyttäs että tällä kertaa on joukkueet valittu sen parhaan pistesaaliin mukaan eikä katsojakeskiarvojen mukaan. Jokereillehan tää oli erittäin hyvä ellei paras mahdollinen tilanne. Joku ilves ei ois varmasti tuonu hirveesti katsojia ja oon melkein varma että vähintään toinen peli ois kustu täysin asennevammailuun. Tän takia nää pienet seuratkin ois voinu hakea näitä katsojia tuovia isoja seuroja, koska huonolla asenteella noista saa pisteitä oikein hyvin jos verrataan johonkin paikalliseen missä molemmilla on tunnetaso päällä. Kalpa tuntuu olevan nyt ainot joka hoitaa rutiinilla noi pelit himaan. Ihan sama vaikka häviäis kaikki pelit esim jokereille kun napsii sitten noista helpommista peleistä ne täydet pistepotit.Ei SaiPan olisi ollut mitään järkeä ottaa Jokereita. Kerholta 6 pistettä on kuitenkin ihan otettavissa. Onneksi Kärpät ei ottanut Jokereita, nyt Jokereillakin on täydet saumat kuuteen pisteeseen ja siinä samalla saumat erittäin kuumiin matseihin.