Jääkiekon SM-Liiga 2011-2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teude
  • Aloitettu Aloitettu
Olipa todellista filmaamista, kun kentälle jäi vertakin ja oli Suikkasen mukaan oksennellut pukuhuoneessa. ^^ Enkä kyllä lähtisi P.V:aa syyttämään valehtelusta, niskanretkahdusvamma todettiin ja aivotärähdystä epäiltiin, mihin oli todellakin hyvä syy tuollaisen töötin jälkeen... Itselläni ei ole mitään sitä vastaan että pelikielto lyhennettiin, hyvä niin, mutta kuten Kaarna totesi päivän lehdessä niin Pelicans leimattiin valehtelijaksi tapauksen myötä, mikä on valitettavaa.
Mutta case-Salomäen voi nyt jättää sikseen ja keskittyä tuleviin koitoksiin, huomennahan jo aloitetaan Isku areenassa!

Pelicans - Blues 3-4

Jyp - Jokerit 4-5 JA

Blues vs Jokerit finaali olis aika nannaa. Saatais antaa narreille vähän takaisin.

On kyllä ollut käsittämätöntä kattoa noita Pelicansin kotipelejä. 4/5 kattomistani peleistä on pelicansilla ollut "kotituomarit". Tänäänkin ratkaisi pelin, kun blues paino päälle niin piti nyt tietenkin varakas heittää taklaamisesta jäähylle..ja ihankun se ei riittäis, ni marjamäelle vielä toinen 2 "suunsoitosta"..just joo, kyllä itekki kävin kuumana vaikka en kumpaakaan joukkuetta kannata..Pilaa aika täydellisesti katselu"nautintoa" tollanen paska. IMO tänään oli blues parempi (ensimmäisessä erässä pelicans vei), mutta tästäkin on varmasti monta eri mielipidettä.

Toivon, että Blues menee finaaliin ja voittaa huomisen pelin (enkä vain sen takia, että mulla on bluesille betti:D)

On kyllä ollut käsittämätöntä kattoa noita Pelicansin kotipelejä. 4/5 kattomistani peleistä on pelicansilla ollut "kotituomarit". Tänäänkin ratkaisi pelin, kun blues paino päälle niin piti nyt tietenkin varakas heittää taklaamisesta jäähylle..ja ihankun se ei riittäis, ni marjamäelle vielä toinen 2 "suunsoitosta"..just joo, kyllä itekki kävin kuumana vaikka en kumpaakaan joukkuetta kannata..Pilaa aika täydellisesti katselu"nautintoa" tollanen paska. IMO tänään oli blues parempi (ensimmäisessä erässä pelicans vei), mutta tästäkin on varmasti monta eri mielipidettä.
Hahhah, vai että tuomari ratkaisi tämän pelin? :hyvä: Varakkaan taklausta en muista, mutta tuossa vaiheessa Pelicans johti peliä.. Suunsoittorangaistuksesta on turha mussuttaa, kun kukaan ei tiedä mitä siellä tapahtui, monesti nämä pelit kääntyvät juuri kun ei osata pitää tunteita kurissa.
Itse olen käynyt katsomassa kaikki kotipelit, enkä nyt sanoisi että tuomarit olisivat jotenkin puolueellisia. Päinvastoin, Rantalan perseilyt lahdessa veivät kotiedun ja toivat 2500e sakot pelsulle :D
Itse pelistäkin olen vähän eri mieltä, eka erä oli hurlumhei-kiekko jonka pelsut veivät, toisessa erässä Blues sai otteen, koska Suikkanen käski joukkueen keskittyä enemmän puolustamiseen (kertoi pressissä) ja 3. erä suht tasainen.
Mut joo, huomenna Espooseen katsomaan josko siellä olisi sitten kunnon tuomarit. Hovisen mahdollinen loukkaantuminen antaa Bluesille mahdollisuuden, ei tuo Kuusela oikeen taaskaan vakuuttanut...

Hahhah, vai että tuomari ratkaisi tämän pelin? :hyvä: Varakkaan taklausta en muista, mutta tuossa vaiheessa Pelicans johti peliä.. Suunsoittorangaistuksesta on turha mussuttaa, kun kukaan ei tiedä mitä siellä tapahtui, monesti nämä pelit kääntyvät juuri kun ei osata pitää tunteita kurissa.
Itse olen käynyt katsomassa kaikki kotipelit, enkä nyt sanoisi että tuomarit olisivat jotenkin puolueellisia. Päinvastoin, Rantalan perseilyt lahdessa veivät kotiedun ja toivat 2500e sakot pelsulle :D
Itse pelistäkin olen vähän eri mieltä, eka erä oli hurlumhei-kiekko jonka pelsut veivät, toisessa erässä Blues sai otteen, koska Suikkanen käski joukkueen keskittyä enemmän puolustamiseen (kertoi pressissä) ja 3. erä suht tasainen.
Mut joo, huomenna Espooseen katsomaan josko siellä olisi sitten kunnon tuomarit. Hovisen mahdollinen loukkaantuminen antaa Bluesille mahdollisuuden, ei tuo Kuusela oikeen taaskaan vakuuttanut...
Arvasin, että joku pelicans fani tarttuu tähän:D.

Kyllä musta ollaan lähellä ratkaista peli, jos blegi on 3-2 tilanteessa painanu kovasti päälle ja se maali oli vain ajan kysymys. Kumma kun sitä varakkaan taklausta et muista, kun sen jälkitilanteesta se suunsoitto kakkonen tulikin:rolleyes:..Totta, että tunteet pitäisi pitää suht kurissa, mutta on tuomareille ennenkin mussutettu saamatta siitä mitään rangaistusta..tietenkään ei tiedetä, mitä siellä huudettiin, mutta että tollaseen paikkaan annat sen lisäjäähyn niin voidaan sanoa että kova on tuomio (ottaen huomioon sen aikaisemman käsittämättömän jäähyn, josta koko suukopu alkoi).

Nämä puolueelliset tuomari huomiot ovat siis niistä vähäisistä lahden kotipeleistä, jotka olen nähnyt. Ja tuohon Rantala kommenttiin vielä, että se onkin se ainoa tämän kauden lahden peli, jossa pelicansilla ei ollut näkyviä "kotituomareita":).

Tuomarit oli Lahes ihan ok, parempi voitti.Niinhän noilla peleillä on taipumusta mennä, vaikka muutamien kommenttien pohjalta näköjään tuomarit sen voiton toivat. Kuitenkin loppuen lopuks parempi menee jatkoon, ja kauden paras voittaa mestaruuden, aivan sama kuka siellä on viheltämässä .

Sent from my Transformer TF101G using Tapatalk

Minä hölmö luulin, että narreista olisi vastusta.. :huutonaurua:

Saakohan Blues kirivaihteen päälle? Itse en usko, mutta kukapa olisi Kalpa-sarjassakaan uskonut.

Minä hölmö luulin, että narreista olisi vastusta.. :huutonaurua:

Saakohan Blues kirivaihteen päälle? Itse en usko, mutta kukapa olisi Kalpa-sarjassakaan uskonut.

Käsittämätön joukkue tuo Blues. Hattua täytyy nostaa.

JYP pisti tänään sarjan pakettiin. On se kyllä käsittämättömässä vedossa tuo joukkue. Kovaa karvaa ja tila pois Jokereilta. Kaikki pelaavat joukkueena. Kiekkoa pidetään ja vastustaja pakotetaan virheisiin, joista sitten isketään salamana vastaan. Hieno pelitapa!!!

Sitten tämä Jokereiden herra nro 25 perseilijä. Luojan kiitos tuo vatipää ei enää ikinä pelaa meillä. Ottelut 2. ja 3. ratkaissut taysin vajakeilla ratkaisuillansa. Kukaan pelaaja, ei ole suurempi, kuin joukkue. Ruutu luulee olevansa. Tänään Jokerien energia kului niihin tappoihin ja JYP hoiti homman himaan. 4 peräkkäistä voittoa joukkueesta, joka on voittanut 11 viimeisintä---> Ei tule tapahtumaan.

jypuusi.jpg
Hip hei :dance: !

Back
Ylös Bottom