Jääkiekon MM-kisat 2019 - Slovakia

Aika pelottavalta Kanada vaan näyttää.... :X3:

Sitä paremmalta tosin tuntuu, kun huomenna kaatuvat! :puntti:
Tulee veemäinen peli, jos Suomi ei saa peliä auki niin kuin kahdessa edellisessä. Maaleja heti alkuun pakko saada, niin ei käy kuin Tshekille parasta aikaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Venäjällä paloivat päreet! Itänaapurissa haukutaan tuomarit ja Leijonien pelityyli – ”Se ei ole edes jääkiekkoa” - MM-kiekko - Ilta-Sanomat
Nämä on kyllä hauskoja aina :LOL: Kyllä se minusta aika hyvältä kiekolta näytti, Suomi jopa vei peliä ajoittain, vaikka tasaista olikin ja vasta 1-0 osuman jälkeen alkoi peruuttelu, niinkuin olisi millä tahansa joukkueella tuossa tilanteessa. Tuomarityöskentelykin, gröhöm, meni kyllä ihan toiseen suuntaan. Häviäjät selittää, voittajat hymyilee.

Vaikka tietenkin oli aivan parasta et Suomi voitti, mut pakko sanoa et on se Venäjän tähtien luistelu, kiekonkäsittey ja harhautukset kyllä vaan kaunista katseltavaa. Tosi pelottavasti luikertelivat esim Ovechkin aina Suomen maalille, mut hyvin Suomi hajoitti Venäjän peliä!

Viimeksi muokattu:
upload_2019-5-26_13-12-20.jpeg

Mä olen ihan siinä fifti-siksti että Suomi voittaa.
Tein jopa tulosvetoa Suomen puolesta joten paree ois, suattaapi olla aamulla herätys tunnin myöhemmin jos menee voiton puolelle

Tosta Jalosen tempusta laittaa Oliwer failure Kaski vetää rannaria voidaan puhua vielä pitkään jos hävitään. Vittu miten tyhmä valinta.

Tosta Jalosen tempusta laittaa Oliwer failure Kaski vetää rannaria voidaan puhua vielä pitkään jos hävitään. Vittu miten tyhmä valinta.
Ennen alkua ne puhui kisastudiossa että Kaski on tyyppi joka on ekana lapa pystyssä lähdössä rankkarikisaan jos sellainen on tulossa.

Minä ihmettelin kans tuota Kaskea. Eikö se ois joku kuumista pelaajista kannattanut? Pesonen, Kakko tai Manninen esimerkiksi, mutta mitäpä minä tiedän loppuunsa.
On kyllä Kanada niin tukkinut sen Suomen pelin, millä voitettiin kaksi edellistä. Oli siellä onneksi välähdyksiä. Pelottavaa on silti tuo Kanadan peli. Ja kuumana käydään molemmin puolin, toivottavasti ei yli lyöntejä.
Edit. MÖÖÖÖRKÖÖÖ!

Joo Suomi ei sais lähtee yhtään noihin kanukkien huuteluihin. Ois mielenkiintoista kuulla mitä ne pojat aina huutelee toisilleen :LOL:

Täähän voi päättyä ihan miten vaan. Näin se pitää ollakin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom