Jääkiekon "mm-kisat" 2017

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Melkoisia amatöörejä juu. Siinä oli suomalaisella kaljalakissa pitelemistä, kun amatöörit otti vähän vettä korvasta.
Puhe oli ylivoimasta vitun vammainen.
Esim. ne 2 ekaa ylivoimaa ranskalla, saivatko 2 vai 3 paikkaa aikaan jos sitäkään? Yv oli heillä ihan vitun surkeeta paskaa, 2 paitsioo melkein peräkkäin jotka olisi voinut välttää hieman aivoja käyttämällä.

Mutta muuten, parempi voitti tällä kertaa ja Ranskan maalissa helvetin hyvä kokenut mokke

Eniten tässä nyt hämmentää että miten helvetissä kaikki on maajoukkueelta mennyt päin persettä sen jälkeen kun Marjamäki tuli peräsimeen..

Pulujärvi sai tuossa kolmannessa erässä Marjamäen kyllä näyttämään ihan idiootilta (mikä hän epäilemättä taitaa olla), Suomen paras pelaaja ylivoimaisesti. Muutenkin onhan tuo itsestäänselvyys, että Pulju on Filppulan, Ahon ja Hongan lisäksi ainoa, jolla on minkäänlaista annettavaa joukkueelle kiekollisena. Toki Rantanenkin siellä yrittää.
Mutta mitä tekee Marjamäki? Penkittää samaanaikaan, kuin ketjut täynnä puukäsiä jostakin Liigasta. Aivan täysi farssi ja harrastelijatason koutsi tämä Marjamäki.

Periaatteessa nuorten pelaajien yms. puolesta toivon, että Suomi pärjäisi mutta olisi oikein Marjamäelle ja jääkiekkoliitolle, kun joukkue hakisi vauhtia karsintasarjasta.

Jännä kyllä nähdä mitä tuosta Tsekki-pelistä tulee. Nimellisestihän Tsekillä on Suomea kovempi joukkue, sekä kivenkova Petr Mrazek vielä maalissa.
Toivottavasti Marjamäellä on munaa pitää JMA viltissä.
On tuokin puolustus sen verta surullista katsottavaa, että lähtisin kokeilemaan Joonas Järvistäkin tuolla, mitä hävittävää? Ainakin toisi jotain kovuutta omalle maalille.

Saas nähdä, ihan mahdollista voittaa jos pelin saa jollakin ihmeellä kulkemaan, mutta tällä valmennusporukalla en yllättyisi 8-0 tappiostakaan.

Kyllähän se Juhis näköjään tän päivän ketjujen mukaan pelaa. Onnea vaan vittu Suomelle, en tiedä kuka on vastuussa Marjanpoimijan nimittämisestä, mut pitäis olla munaa vetää myös matto alta ja lähettää ukko kotia, pyytää anteeksi joukkueelta ja luvata ettei toistu, sekä ilmoittaa siihen päälle Juhikselle että sun palveluksiasi ei enää ikinä tarvita.

:offtopic: Makkarapötky tuntuu muutenkin olevan joka ketjussa pelkkää vittusaatanaa. Suosittelen makkarapötkylle jotain harrastusta, johon purkaa tota vihaa tai sitten puhumista asiasta esim. Ammattilaiselle.
Anteeksi. Kyllä mä puran raivokkaasti reenaamalla punttia 5x viikossa ja 2x nyrkkeilyä.

Vittusaatanat ja perkeleet tulee edelleen jatkumaan

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Marjamäki vai mikä vitun saatana se oli on mahtavin valmentaja Suomelle. Nevööörr forgeet. Saatanan runkkarit kun ette ymmärrä että Suomi voittaa!!!!!! Karjalippis päähän ja oluttta tupaaan. Markkarapötkylä on ainakin mun sankari"!!

Viimeksi muokattu:
Marjamäki vai mikä vitun saatana se oli on mahtavin valmentaja Suomelle. Nevööörr forgeet. Saatanan runkkarit kun ette ymmärrä että Suomi voittaa!!!!!! Karjalippis päähän ja oluttta tupaaan. Markkarapötkylä on ainakin mun sankari"!!
Vittu aikuinen(?) ihminen oikeesti :D
Todellinen nettisankari, in real life, huomennakin olet se syrjäytynyt vitun tuppisuu siellä taukotilan nurkkapöydässä, osuinko oikeaan?

Vittu aikuinen(?) ihminen oikeesti :D
Todellinen nettisankari, in real life, huomennakin olet se syrjäytynyt vitun tuppisuu siellä taukotilan nurkkapöydässä, osuinko oikeaan?

Minun käsitys Suomesta perustuu pelkästään edelliseen peliin. Nyt Suomi on vittu parasta a-luokkaa. Saa haistaa paskan kaikki negatiivista palautetta antavat Suomen vihaajat.

Kun taas sitten palaan todellisuuteen ja mietin... Mitäpä merkitystä näilläkään kisoilla on? Huomenna on pakko mennä töihin. Mikään ei muutu vaikka pokaali Suomeen tuotaisiin. Töissä minua odottaa sama hoidettavat vanhukset eivätkä ne edes tiedä koko voitosta. Turhautuminen on molemmin puoleista.

Minun käsitys Suomesta perustuu pelkästään edelliseen peliin. Nyt Suomi on vittu parasta a-luokkaa. Saa haistaa paskan kaikki negatiivista palautetta antavat Suomen vihaajat.

Kun taas sitten palaan todellisuuteen ja mietin... Mitäpä merkitystä näilläkään kisoilla on? Huomenna on pakko mennä töihin. Mikään ei muutu vaikka pokaali Suomeen tuotaisiin. Töissä minua odottaa sama hoidettavat vanhukset eivätkä ne edes tiedä koko voitosta. Turhautuminen on molemmin puoleista.
Ja mä kerran kritisoin (no okei, haukuin) ranskalaisten naurettavaa yv pelausta ja olen karjalalippis ysiviisneveförget leijonA Isämmää fani?
Mulle se on loppujen lopuks ihan sama miten Suomelle nyt käy, vuoden päästä kuitenkin sama paska rumba taas.
Oishan se toki upeeta taas nähdä se "oma" joukkue finaalissa.

Kolmas matsi vasta menossa, kahotaan nyt miten käy. Peace and out

No voi vitsi. Suomi hävisi. Pitää silti mennä huomenna töihin :(

Kyllä kaikki tajusivat että vika oli tuomareissa jotka pelasivat ottelun vastustajan puolelle. Muistelkaa niitä venäjä otteluita missä tuomarit pelasi selvän voiton Venäjälle. Aina nuo perkeleet tuntuu olevan suomea vastaan.

No ei vittu Suomi hävisi. Marjaniemi voisi oikeasti miettiä eroa ja oikea tuomari voisi tulla tuomaroimaan Suomea. Puljujärvi pitäisi ottaa hetki lepoa rankan änäriä kauden jälkeen ja tulla kentälle vasta silloin kun pelejä oikeasti ratkaistaan. Ranska ja Tshekki oli vasta esikarsintaa mitä on tulossa. Kyllä tästä vielä kulta tulee.

n.80% tarjolla olevista NHL-pelaajistahan tajusin tuon levon tarpeen ja jätti nämä C-luokan 'junteilta rahat pois' kisat välistä ja keskittyvät lepoon. Suomen tämän hetken taso tuli hyvin selville viime vuoden World Cupissa kun mukana oli oikeasti parhaat pelaajat kaikilta jengeiltä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom