Jääkiekon MM-kisat 2013

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en ymmärrä, että miksi tälläisten oman elämänsä ''asiantuntijoiden'' pitää nostaa niin helvetin iso haloo siitä, kun suomalaiset tykkäävät katsoa MM-kisoja? Ja sitä en varsinkaan ymmärrä, että miksi se on jollekin elämäntehtävä tulla kertomaan se tänne ''Jääkiekot MM-kisat'' ketjuun, että ei kiinnosta koko kisat. Tälläiset henkilöt kuitenkin tähän aikaan vuodesta on luultavasti se vähemmistö, mutta ainahan sellaisia räkänokkia on lötynyt, jotka sotivat jokaisesta asiasta ja pitää olla aina erimieltä ja ennenkaikkea tuoda esiin se oma mielipide.

Vaikka taso ei ole kummoinen niin helvetin mielenkiinnolla ja innolla odotan huomista, että kisat alkavat. Seuraan myös SM-liigaa ja jonkinverran änäriä, mutta luonnollisesti änäripelien ajankohta on vain sellainen, että hirveesti suorana pelejä ei kiinnosta katsoa, joten tuskin kukaan tason perusteella sitä valitsee, että mitä katsoo.

On se varmaan hienoa seurata tuhansien kilometrien päässä pelattavia änärin pleijareita, jonka hengessä ei todellisuudessa elä pätkän vertaakaan ( olettaen, että asut suomessa ). Pitäkää sitä Pitsburghin paitaa päällä torilla ja juhlikaa niiden voittaessa sitä voittoa niin on ihmisillä ainakin aihetta nauraa. Uskon, että ette myöskään syö perinteistä suomalaista perunaa vaan vedätte Hot doggeja, koska onhan se peruna aivan liian yliarvostettu suomessa?

Toivon, että Suomi yllättää kokemattomalla joukkueella!

Toivokaa vaan, mahalasku on tulossa. En osaa sanoa osa-aluetta suomelta joka toimisi tolla tasolla.

NHL:ää voi katsoa jos haluaa katsoa laadukasta jääkiekkoa. Ei siihen tarvitse välttämättä mitenkään olla hengessä mukana - tykkää katsoa ja sillä selvä. Itse tosin aikoinaan yhden joukkueen valitsin ihan vain siksi, että mielenkiintoisempi seurata kun on "tunnetta" mukana ja saa jännittää peliä katsoessa. Kahden HMV-joukkueen pelatessa ei mielenkiinto ole niin suuri. Siitä vaan kun sattuu näkemään jollain ulkomaalaisen joukkueen fanituotteita torumaan että ei noin saa fanittaa, et varmaan kato mömmöm-kisojakaan tai syö perunoita. Taitaa tuollainen käytös olla paljon huonompaa kuin jonkun ulkomaalaisen joukkueen pelipaidan käyttäminen. Tai jos joku pitää jostain ulkomaalaisesta pelaajasta, omg, väärä jumala jne. Taitaa porukka elää liiankin vahvasti NHL:n hengessä mukana, kun tuollaisia tunteita herättää? Peräti kaksi henkilöä sanonut, ettei katso MM-kisoja, niin johan nyt. Ei tainnut futisfaneja paljoa kiinnostaa kun jotkut kendoyanarit valitteli, että ei yksi tasuri Espanjaa vastaan mitään ole. Pitääpä kattoa onko ranskalaisia perunoita pakastimessa... :)

Toivokaa vaan, mahalasku on tulossa. En osaa sanoa osa-aluetta suomelta joka toimisi tolla tasolla.
Maalivahtipelin pitäisi olla kunnossa, vaikka kokemattomia ovatkin. Saapi nähä miten peluutetaan ja kuka on ykkönen, veikkaisin että Raanta ja Ortio on pelaava kaksikko. Sen näkee sit.

Vähän karrikoidusti asian ilmaisin, mutta jos tälläisen änärijumalan, joka boikotoi mm-kisoja ja väheksyy sm-liigaa nään yleisesti hehkuttamassa nhlän mahtipontisuutta niin kyllä, olen huvittunut.
Jaa, no sitten viestisi ei ilmeisesti minulle ollut suunnattu sillä minä en väheksy sm-liigaa, päinvastoin seuraan aktiivisesti sm-liigaa.

NHL:ää voi katsoa jos haluaa katsoa laadukasta jääkiekkoa. Ei siihen tarvitse välttämättä mitenkään olla hengessä mukana - tykkää katsoa ja sillä selvä. Itse tosin aikoinaan yhden joukkueen valitsin ihan vain siksi, että mielenkiintoisempi seurata kun on "tunnetta" mukana ja saa jännittää peliä katsoessa. Kahden HMV-joukkueen pelatessa ei mielenkiinto ole niin suuri. Siitä vaan kun sattuu näkemään jollain ulkomaalaisen joukkueen fanituotteita torumaan että ei noin saa fanittaa, et varmaan kato mömmöm-kisojakaan tai syö perunoita. Taitaa tuollainen käytös olla paljon huonompaa kuin jonkun ulkomaalaisen joukkueen pelipaidan käyttäminen. Tai jos joku pitää jostain ulkomaalaisesta pelaajasta, omg, väärä jumala jne. Peräti kaksi henkilöä sanonut, ettei katso MM-kisoja, niin johan nyt. Ei tainnut futisfaneja paljoa kiinnostaa kun jotkut kendoyanarit valitteli, että ei yksi tasuri Espanjaa vastaan mitään ole. Pitääpä kattoa onko ranskalaisia perunoita pakastimessa... :)

Maalivahtipelin pitäisi olla kunnossa, vaikka kokemattomia ovatkin. Saapi nähä miten peluutetaan ja kuka on ykkönen, veikkaisin että Raanta ja Ortio on pelaava kaksikko. Sen näkee sit.
Vähän karrikoidusti asian ilmaisin, mutta jos tälläisen änärijumalan, joka boikotoi mm-kisoja ja väheksyy sm-liigaa nään yleisesti hehkuttamassa nhlän mahtipontisuutta niin kyllä, olen huvittunut.

On se varmaan hienoa seurata tuhansien kilometrien päässä pelattavia änärin pleijareita, jonka hengessä ei todellisuudessa elä pätkän vertaakaan ( olettaen, että asut suomessa ).

OK. Eli sun mielestä on vähäpätöisempää seurata urheilua, joka tapahtuu tuhansien kilometrien päässä. Ei pääse henkeen mukaan? Mestarien Liigan seuraaminen, Jalkapallon MM ja EM-kisojen seuraaminen, Formuloiden seuraaminen, puhumattakaan NFL/NBA/MLB-seuraaminen on susta väheksyttävää? Ei pysty oleen hengessä, kun se tapahtuu tuhansien kilometrien päässä. Mun kaveripiiristä melkein kaikki seuraa yhtä tai useampaa äsken mainitsemaani urheilua, jotka taistellaan tuhansien kilometrien päässä ja kyllä se into sekä hengessä pysyminen on aika helvetin korkealla tasolla. Nykyään kun esim. me NFLää seuraavat paskiaiset voidaan hankkia NFL Network 24/7 ja Game Pass ja katsoa sekä elää hengessä läpi vuoden (offseasonillakin 24/7), jos ei ole muuta elämää.

On se varmaan hienoa seurata tuhansien kilometrien päässä pelattavia änärin pleijareita, jonka hengessä ei todellisuudessa elä pätkän vertaakaan ( olettaen, että asut suomessa ). Pitäkää sitä Pitsburghin paitaa päällä torilla ja juhlikaa niiden voittaessa sitä voittoa niin on ihmisillä ainakin aihetta nauraa. Uskon, että ette myöskään syö perinteistä suomalaista perunaa vaan vedätte Hot doggeja, koska onhan se peruna aivan liian yliarvostettu suomessa?

Miten se NHL:n seuraaminen muka eroaa siitä, että katot MM kisoja tv:n välityksellä? Paljon enemmän itellä ainaki voi olla tunnetta mukana siinä kun katotaan Anaheimin playoff peliä kuin vaikkapa MM peliä. Eikä tuo välimatka haittaa yhtään..

OK. Eli sun mielestä on vähäpätöisempää seurata urheilua, joka tapahtuu tuhansien kilometrien päässä. Ei pääse henkeen mukaan? Mestarien Liigan seuraaminen, Jalkapallon MM ja EM-kisojen seuraaminen, Formuloiden seuraaminen, puhumattakaan NFL/NBA/MLB-seuraaminen on susta väheksyttävää? Ei pysty oleen hengessä, kun se tapahtuu tuhansien kilometrien päässä. Mun kaveripiiristä melkein kaikki seuraa yhtä tai useampaa äsken mainitsemaani urheilua, jotka taistellaan tuhansien kilometrien päässä ja kyllä se into sekä hengessä pysyminen on aika helvetin korkealla tasolla. Nykyään kun esim. me NFLää seuraavat paskiaiset voidaan hankkia NFL Network 24/7 ja Game Pass ja katsoa sekä elää hengessä läpi vuoden (offseasonillakin 24/7), jos ei ole muuta elämää.

Joo, mutta miten se liittyy Jääkiekon MM-kisoihin että nuo on sun mielestä hienoja lajeja ja seuraat niitä mieluummin? Ollaanhan kuitenkin Jääkiekon MM-kisat ketjussa. Voit tehdä noistakin kirjainyhdistelmistä mitä en ymmärrä, oman ketjun jossa voit itsesi kanssa niistä keskustella.

Joo, mutta miten se liittyy Jääkiekon MM-kisoihin että nuo on sun mielestä hienoja lajeja ja seuraat niitä mieluummin? Ollanhan kuitenkin Jääkiekon MM-kisat ketjussa.

Pointti tais mennä ohi? On ihan vitun sama vaikka katson suunnistusta kalu kädessä. Mun pointti oli se, että voiko joku oikeasti kelata, että sillä on jotain isoakin merkitystä lajin seuraamisen kannalta, että itse urheilu tapahtuu tuhansien kilometrien päässä? Ihan oikeasti. Että Formula-seuraajat ei pääse henkeen mukaan? MITÄ VITTUA?!

- - - Updated - - -

Miten se NHL:n seuraaminen muka eroaa siitä, että katot MM kisoja tv:n välityksellä? Paljon enemmän itellä ainaki voi olla tunnetta mukana siinä kun katotaan Anaheimin playoff peliä kuin vaikkapa MM peliä. Eikä tuo välimatka haittaa yhtään..

Juuri näin. Tätä ihmettelen suuresti.

Joo, mutta miten se liittyy Jääkiekon MM-kisoihin että nuo on sun mielestä hienoja lajeja ja seuraat niitä mieluummin? Ollaanhan kuitenkin Jääkiekon MM-kisat ketjussa. Voit tehdä noistakin kirjainyhdistelmistä mitä en ymmärrä, oman ketjun jossa voit itsesi kanssa niistä keskustella.

:face:

Sft osu aivan nappiin tällä:

Täydellinen analyysi.

Ei vaan se vituttaa, että joku perustaa ketjun "Jääkiekon MM-kisat". Kolmen sivun päästä kun katsoo tuotosta niin suurin osa on parin NHL-gurun tilitystä siitä kuinka NHL on parempaa kuin MM-kiekko. Tuokin Rey Lewis, ensin näin sen jossain ketjussa väittävän ettei puhu noista mainitsemistaan lajeista sellaisten kanssa joita ne ei kiinnosta. Nyt oon kuitenki nähny aika monta viestiä muuaallakin kun tässä ketjussa joissa kaikissa on tuputettu noita hienoja ameriikan liigoja saman tyypin toimesta.

Ihan vitun sama, ei jaksa..

Ei vaan se vituttaa, että joku perustaa ketjun "Jääkiekon MM-kisat". Kolmen sivun päästä kun katsoo tuotosta niin suurin osa on parin NHL-gurun tilitystä siitä kuinka NHL on parempaa kuin MM-kiekko. Tuokin Rey Lewis, ensin näin sen jossain ketjussa väittävän ettei puhu noista mainitsemistaan lajeista sellaisten kanssa joita ne ei kiinnosta. Nyt oon kuitenki nähny aika monta viestiä muuaallakin kun tässä ketjussa joissa kaikissa on tuputettu noita hienoja ameriikan liigoja saman tyypin toimesta.

Ihan vitun sama, ei jaksa..

OK, olisit heti sitten kommentoinu ihan asiasta. Tai laittanu vaikka ihan henk.koht. viestiä mulle. Tossa keskustelunpätkässä, jota lainasit ja kommentoit siihen hämmentävästi, oli kyse siitä, että joku oikeasti ajattelee niin, että tuhansien kilometrien päässä tapahtuva urheilu on niin kaukaista, ettei sitä voi seurata ollen hengessä mukana. Se on aika helvetin kova väite. Asettaa aika hassuun valoon mm. F1-seuraajat, Mestareiden Liigan seuraajat puhumattakaan noista NFL/MLB/NBA/NHL-faneista. Ja voihan ne MM-lätkäkisatkin olla joku kerta tuhansien kilsojen päässä. Onko silloinkin jollain vaikea olla hengessä mukana? Joitain vuosia sitten ko. kisat lätkittiin Kanadassa ja ainakin itse elin silloin luulossa, että kisoja seurattiin ihan yhtä innokkaasti, kuin muinakin vuosina.

Turha mitalia odottaa tällä jengillä. Puolet joukkueesta keltanokkia MM-kisoissa.
Pelijärjestelmä on siitä kiva, että mitalin saa kahdella voitolla. Jos nyt toki olettaa, että Norsunluurannikot yms kaatuvat ilman M.Koivunkin panosta. Ja onhan noita mitaleita ropissut aiemminkin yhtä nimettömillä tiimeillä.

Pelijärjestelmä on siitä kiva, että mitalin saa kahdella voitolla. Jos nyt toki olettaa, että Norsunluurannikot yms kaatuvat ilman M.Koivunkin panosta. Ja onhan noita mitaleita ropissut aiemminkin yhtä nimettömillä tiimeillä.

Ei nimekkäät vahvistukset tee ketään autuaaksi. Urheilun maailmasta löytyy kaiken kaikkiaan esimerkkejä siitä, kuinka nuori ja nälkäinen joukkue on vienyt kirkkaimmat mitalit sekä monia tarinoita siitä, kuinka nimekäs tähtisikermä on flopannut (mm. Olympiakoris 2004; Dream Team nappasi lopulta pronssin ottaen turpiin esim. Costa Ricalta).

Petytte kyllä jos mitaleita kuvittelette näkevänne suomipojilla.

Suositut

Back
Ylös Bottom