Jääkiekon MM-kisat 2013

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Samase perkele kuka sieltä tulee vastaan. Kyllä me hoidetaan. Ihan yhtä pahoja ne kaikki loppupeleissä on. Kaikki on voitettavissa ja kaikki on myös hävittävissä. Se on jokanen matsi erikseen.

Minua on aina huvittanut spekulointi näistä pudotuspelien vastustajista. Ihan sama tuleeko kanukit/itänaapuri vastaan puolivälierässä vai finaalissa, voittaa ne pitää kuitenkin.

Hyvä matsi. Kovalchuk on aina ollut tuommoinen helpohkosti kuumeneva artistipelaaja, hyvä vaan meille. Radulov on puolestaan helvetin kova jätkä, antaa kunnolla kyytiä pakille maskihommissa. On todella tulinen kaveri ja silti kynää ja kutia löytyy. Vähän kuin kaikilla osa-alueilla parannettu Ville Nieminen. Meikä tykkää.

Ai niin. Tää on urheilua, ei mun mielestä tarvis kenenkään höpötellä mistään talvisodan hengestä. Vertaa sodankäynti -> jätkät hakkaa kumilaattaa kaukalossa. Typerää on myös huutaa "vitun ryssää" kun veli venäläiset vaan on kovia kiekossa. Sama ku huutas neekeriä jalkapallomatsissa vierasjoukkueen vahvistuksen tuikatessa maalin...

303064_323671671096953_423727755_n.jpg

Tuntui että se ei muutenkaan saanut mistään rangaistusta, mutta heti kun joku koski siihen niin 2 minuuttia napsahti. Todella mystistä tuomarointia.

Itävaltaa vastaan olisi kiva jos jotkut muutkin onnistuisi kuin ykköskenttä. Onhan Suomi ollut ihan ykkösen ja varsinkin Kontiolan varassa koko turnauksen. Siihen puolivälierä otteluun tarvittaisiin muitakin kenttiä, tai no, meneehän se tälleenki, mutta ei Kontiolan kenttä aina sitä kolmee häkkiä tee. Koivu ei tule muuten kisoihin. Granlundin ottaisin ihan milloin vain joukkueeseen vaikka änärissä ei kulkenukkaan. Hytönen tai Viitaluoma pois vaan.

Minua on aina huvittanut spekulointi näistä pudotuspelien vastustajista. Ihan sama tuleeko kanukit/itänaapuri vastaan puolivälierässä vai finaalissa, voittaa ne pitää kuitenkin.

Hyvä matsi. Kovalchuk on aina ollut tuommoinen helpohkosti kuumeneva artistipelaaja, hyvä vaan meille. Radulov on puolestaan helvetin kova jätkä, antaa kunnolla kyytiä pakille maskihommissa. On todella tulinen kaveri ja silti kynää ja kutia löytyy. Vähän kuin kaikilla osa-alueilla parannettu Ville Nieminen. Meikä tykkää.

Ai niin. Tää on urheilua, ei mun mielestä tarvis kenenkään höpötellä mistään talvisodan hengestä. Vertaa sodankäynti -> jätkät hakkaa kumilaattaa kaukalossa. Typerää on myös huutaa "vitun ryssää" kun veli venäläiset vaan on kovia kiekossa. Sama ku huutas neekeriä jalkapallomatsissa vierasjoukkueen vahvistuksen tuikatessa maalin...

Hyvin kirjotettu.

Toi Radulov on kyllä omiakin suosikkeja. Onhan se välillä sellanen pellediiva (ei mielestäni Kovalchukin "tasoinen"), mutta voi morjes mikä yhdistelmä kovaa luuta ja taitoa. Taidoiltaan ja pelikovuudeltaan maailman TOP 3.ssa.

Oli muuten hyvä, ku venäläisiä haastateltiin tosta tuomaroinnista ni totesivat, että kyllä veti tuomarit Suomelle kotiinpäin ja ei ihme kun on Suomen kotikisat jne. Vissiin jotenkin vähän eri peliä tuli itse katottua, kun näytti vähän erilaiselta omin silmin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mitä noilla talvisodan läpillä tarkoitetaan tarkalleen ottaen? Itellä menny ihan ohi. Oon siis kattonu pelejä striimeistä.

Ehh....

Sillä taidettiin tarkoittaa jotakin niistä lukuisista väännöistä mitä tuolla käytiin. Selostaja heitti jotain läppää talvisodasta.

*vitun iso huokaus*

Tarkoitin, että ketkä ovat puhuneet talvisodasta tai siihen viittaavista asioista, ja missä kontekstissa. Joten saisko vastausta siihen?

Minä ainakin juttelin poikani kanssa eilen asiasta. Jääkiekko-ottelun yhteydessä. Poika ei katsonut peliä vaan leikki pikkuautoilla.

Tarkennetaan vielä, että onko kyseessä pelaaja tai pelaajat, vai kenties valmentaja tai selostaja, joka on käyttänyt talvisota-aiheisia juttuja metaforina ottelusta puhuttaessa/selostaessa? Toivottavasti nyt oli selkeä.

Tarkennetaan vielä, että onko kyseessä pelaaja tai pelaajat, vai kenties valmentaja tai selostaja, joka on käyttänyt talvisota-aiheisia juttuja metaforina ottelusta puhuttaessa/selostaessa? Toivottavasti nyt oli selkeä.

maikkarin selostaja selostaessaan. ja mitä urheilulehessä luki niin eilisen pelin ois pitänyt ainaki selostaa J.Taivainen. en tiedä oliko vai ei.

Kyllähän tuo aika ajoin suomen maalin edustalla melkoiselta talvisodalta näyttikin. Mitä nyt talvisodasta olen kuvia nähnyt, en ollut itse paikalla. Osallistujamaatkin suurinpiirtein täsmäsi. Lopputuloskin oli sinnepäin sama.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom