Jääkiekon MM-kisat 2013

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Yhdyn kaikkiin muutaman viimesivun postaajiin:

saatana perkele vittu kysymysmerkki tuomari saatana radulov kovaltshuk vittu suomi jes!

Kaikkensa teki herrat Puu ja Silmä, mutta eivät onnistuneet kääntämään peliä venäläisille.
On kyllä komea voittaa tuollaisia porsaita vastaan.

edit: porsaat kattaa edellisessä sekä vastustajan, että "tuomarit".

siis siinä 2-3 tkavennuksessa, jengi puhuu tääl osa siitä ja osa lopusta.. lopus tais olla joo vähän liikaa jätkii ryssillä kentällä.. ;)
Se kavennus tuli ilman veskaa, siks niil oli 5 pelaajaa

siis siinä 2-3 tkavennuksessa, jengi puhuu tääl osa siitä ja osa lopusta.. lopus tais olla joo vähän liikaa jätkii ryssillä kentällä.. ;)

Shh... minähän en sanonut asiaan mitään! :D Huomasin itsekin mihin kommentoit kun olin ehtinyt jo postata.

Tossa noi kommentaattorit just kyllä totesivat, että veska oli paikallaan siinä maalissa, että liikaa oli pelaajia venäjällä kentällä. Aika hienoa tuomarointia, ku maali tulee väärällä vaihdolla.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mitähän vittua nuo tuomarit tuolla oikein tekivät kun päästivät venäjän 2sec ennen loppua täydellä kentällä jäälle?

Tuohon Iljan ja Pessin ulosajoon kommentoiden niin eikös Pesonen ensin aloittanut tuota nahinaa?

Jos USA kuitenkin töpeksii niin olisi hienoa saada vastaan Slovakit hävisivät nimittäin jo Latvialle 3-5 ja Itävallalle 1-2 vl.

Edit siis olettaen että Slovakit edes pääsevät puolivälierään.

Jos suomi voittais lohkon ja hoitais puolivälierän, ni sieltä tulee todnäk kanada-ruotsi pelin voittaja vastaan.. en tiä, mä vaan luulen et tää tulos puree viel omaan perseeseen.. ja venäjä saa revanssin puolivälieris

Jos suomi voittais lohkon ja hoitais puolivälierän, ni sieltä tulee todnäk kanada-ruotsi pelin voittaja vastaan.. en tiä, mä vaan luulen et tää tulos puree viel omaan perseeseen.. ja venäjä saa revanssin puolivälieris

Samase perkele kuka sieltä tulee vastaan. Kyllä me hoidetaan. Ihan yhtä pahoja ne kaikki loppupeleissä on. Kaikki on voitettavissa ja kaikki on myös hävittävissä. Se on jokanen matsi erikseen.

Niin ei näitä jenkeissä arvosteta, kato nyt niiden yliopistojoukkuetta. Materiaalia olis vaikka kuinka paljon, mutta pelaajia ei kiinnosta. Meitä kiinostaa ja se on ihan hyvä. Mutta karkeloina Jenkkien mittakaavassa nämä on koronan mm-turnaus.

Ja änäriä en seuraa ollenkaan, en edes vilkaise tuloksia. Kiva on pelejä seurata ja kannattaa Leijonaa, mutta ei näillä keulimaan voi ruveta. Mittakaavat täytyy pitää mielessä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom