Jääkiekon MM-kisat 2011, Slovakia (liveseuranta toisessa ketjussa)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 56124
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Vituttaa tuo Mika Nieminen, jotenki niin kyrvän oloinen kaveri, kun tuolla studiossa vastailee, niin helvetin tympeä vastaus tyyli

Tsekki voittaa 3-1 toivottavasti olen todella väärässä

Suomi voittaa 3-2 jatko-ajalla. Sanokaa minun sanoneen. Vehanen tekee ihmepelastuksia ja Komarov laukoo siniviivalta maalin. Sanokaa minun sanoneen.

Vituttaa tuo Mika Nieminen, jotenki niin kyrvän oloinen kaveri, kun tuolla studiossa vastailee, niin helvetin tympeä vastaus tyyli

Melkoista nollasummakommentointia vaihteeksi. Tamia on ikävä.

Miksiköhän ihmeessä joku Pihlström on valittu mukaan? Oli aivan paska loppukaudesta.

Oikeessa oot ollu. Joku Pihlström on ollu tähän asti aivan hidas paska. Jokereiden joku Lahti sen sijaan on ollut ilmiömäisessä vireessä. Lähes yhtä tärkeä vahvistus kun Veikko Nieminen studiossa!

Jes, juutit voitti, suomi saa jatkolohkoon 3 tai 6 pistettä, jos voittaa takatukat, niin 6. Huhhuh että oli jännät noi viimiset minuutit. Kohtahan se Suomi - Tsekkikin alkaa! :)

EDIT.

Norjakin voitti Itävallan, ja etenee jatkolohkoon ja vie Ruotsilta samalla pisteen, vai 2? Enivei, pääasia että ruotsi häviää/menettää ;)

Oikeessa oot ollu. Joku Pihlström on ollu tähän asti aivan hidas paska. Jokereiden joku Lahti sen sijaan on ollut ilmiömäisessä vireessä. Lähes yhtä tärkeä vahvistus kun Veikko Nieminen studiossa!

Maalejakin mättänyt hirveään tahtiin! Hienoa, että sinä sentään näit tulevaisuuteen, itse en sellaiseen kykene. Lahti on parantanut molemmissa peleissä, toivottavasti saisi maalin mahdollisimman nopeasti.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
tsekki-suomi 4-0,tonni kiinni

Noniin, nyt on ketjukoostumuskin taas ennallaan, Komarov palaa nelosketjun laidalle. :)

Vehanen maalissa.

Kohta suunnata tonne kisastudiolle kaverin luo, joten viimeinen postaus ennen kotiintuloa. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom