Jääkiekon MM-kisat 2009

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
[nelo];2475454 sanoi:
Korjataan edellistä kommenttia Komarovin ja Ruudun tärkeästä työstä: Komarov tekee tärkeää työtä, kun tajuaa olla filmaamatta, kun vastustajalle on annettu jäähy.. Jätetään ne filmaamiset muille lajeille.

Muutenkin Komarov on yllättänyt todella positiivisesti tässä pelissä ja koko turnauksessa itse asiassa.

Shane Doanilla tuntuu keittävän pahasti tällä hetkellä.

Jep, Komarov ollut oikeasti hyvä koko kisojen ajan. J Ruutu taas ei..

Tais saada kanukit aika kovan puhuttelun erätauolla kun noin saivat vauhtia.. Mutta oon mä kyllä ylpee noista leijonista :haart:

Kanada kyllä puskee hirmuista vauhtia jos se vaan päästetään. Ei saa Suomi missään vaiheessa väsähtää tai peli on siinä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tää on pakko kestää. Ja jos kestetään niin eiköhän se anna virtaa loppu matsiin.

Komarov on kyllä ollut todella hyvä. Komarovia Suomi tarvii, osaa hyvin ärsyttää vastustajaa, mutta pysyy yleensä ite pois jäähyaitiosta.

E. Siinä meni lohkovoitto. Ei me tästä enää nousta. Jos noustaan niin huhhuh. Mutta katotaan, ei ois eka kerta ku oisin väärässä.

Huvittavaa, että tasuri kanukkeja vastaan tuntuu tappiolta :) Ennakkoon täälläkin kaikki manasi jo 10-0 häviötä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom