Jääkiekon MM-kisat 2009

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jotain vitun rajaa tohon tuomaritoimintaan.

Toi Mertarannan huoli Ruudun terveydestä on aika hellyyttävää.
Todellakin. Jarkko kävelee ihan vahvasti pukuhuoneeseen ja mertsi toivoo ettei mitään pahempaa käynyt. Onhan toi Ruutu vekkulikaveri, voin kuvitella miten kanadalaiset kotosalla räyhäävät, kuinka pelle jätkä se on.

Jöö johos ollaa ja se on tärkeint, mutta jäähyjä EI SAA OTTAA.. Tai ottakaa sitten ku ootte tehny maalin niinku äskön kuha se johto pysyy :)...

Vittu noita tuomareita... toka kerta ku Jakea vedettiin takaa mailalla kuuppaan :D
Pakkohan se on näyttää että sikailua tapahtuu jos jäähyjä ei muuten tule, ja näköjään sittenkin itse saa kostoksi 2min siitä että sua on lyöty päähän :D

Ninja: Toivon että Komarov paukauttaa Doanille kunnon mällin ja jätkä kilahtaa 5+20 arvoisesti :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
On se Kanukkien ylivoima jäätävää. Toivotaan Suomelle hyvää koloserää.

Vittu noita tuomareita... toka kerta ku Jakea vedettiin takaa mailalla kuuppaan :D
Pakkohan se on näyttää että sikailua tapahtuu jos jäähyjä ei muuten tule, ja näköjään sittenkin itse saa kostoksi 2min siitä että sua on lyöty päähän :D

jäin juuri. :curs:

Tosiaankin Suomen täytyy ottaa tuosta kanukkien ylivoima pelistä oppia. Niiin murskaava tuo on.

Venäjän hyökkääjiltä noin lapsellista turhautumisen osoittamista voisin odottaakin, mutta Kanadaa olen pitänyt aina suht asiallisena, pelikeskeisenä joukkueena

Tuo makoileminen jäällä ja filmaaminen on kyllä niiin perseestä. Pelais nyt kovaa oikeasti, eikä tuollaista italialaistyyppistä fudista..

ihan järjettömästi lähtenyt lapasesta tuomaroinnit. Eka 3-6 ryntäystä putkeen ilman vihellystä ml se ruudun selkeästi selkään osunut ja parin minsan päästä maila käy kainalossa niin siitä sit tuli jäähy... Ja poikittaista saa jakaa surutta vaikka kuinka mutta sit taas pienimmätkin koukut vihelletään saman tien pois.

Toivottavasti ei enää tule ylilyöntejä kuten pileen kohdistunut kyynärpäätaklaus ym, ketään ei hyödytä se että joku lähtee paareilla jäältä ja pyörätuolilla kotiin..

Korjataan edellistä kommenttia Komarovin ja Ruudun tärkeästä työstä: Komarov tekee tärkeää työtä, kun tajuaa olla filmaamatta, kun vastustajalle on annettu jäähy.. Jätetään ne filmaamiset muille lajeille.

Muutenkin Komarov on yllättänyt todella positiivisesti tässä pelissä ja koko turnauksessa itse asiassa.

Shane Doanilla tuntuu keittävän pahasti tällä hetkellä.

Venäjän hyökkääjiltä noin lapsellista turhautumisen osoittamista voisin odottaakin, mutta Kanadaa olen pitänyt aina suht asiallisena, pelikeskeisenä joukkueena

On tuo kyllä ennenkin nähty, että kun Kanadan joukkue ei totuttuun tapaan pääsekään täysin dominoimaan peliä, meininki muuttuu pian itkupotkuraivareiksi. Tekee hyvää heillekin ajoittain maanpinnalle palautus sieltä pilvilinnoista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom