Jääkiekon MM-kisat 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maicceli
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite oon vähän niinku kahden maan miehiä. Suomi ja Venäjä!:kippis1:
Venäjä on vaan yleensä pelanut niin pirun nättiä kiekkoa että sen takia oon jo pidempään ollut Venäjän fanittaja!:worship:
Viime MM-kisoissakin oikeesti toivoin että Venäjä ois voittanu Suomen ku ne pelas omasta mielestä todella paljon paremmin.
Itellä myös ylivoimaiset suosikit Usa ja Venäjä:thumbs: oon ihan rikki ku Usa tippu. Mutta pikkuhiljaa oon pyyhkiny pettymyksen mielestä ja kiroillut koko päivän sitä että ylivoimaisesti maailman paras jääkiekkoilia Ilya Kovalchuk ei pelaa :itku: Venäjää lähdetään kuitenki kannattamaan kultaan saakka nyt :dance:

fedit: älkää tappako.

Itellä myös ylivoimaiset suosikit Usa ja Venäjä:thumbs: oon ihan rikki ku Usa tippu. Mutta pikkuhiljaa oon pyyhkiny pettymyksen mielestä ja kiroillut koko päivän sitä että ylivoimaisesti maailman paras jääkiekkoilia Ilya Kovalchuk ei pelaa :itku: Venäjää lähdetään kuitenki kannattamaan kultaan saakka nyt :dance:

fedit: älkää tappako.[/QUOTE]

Mieli tekis! :curs: ;)

alexander-ovechkin.jpg

TEAM RUSSIA!!!
all the way,baby!!

Tää matsi nähtiin jo viime vuonna, turhaan te sitä Venäjäänne hurraatte. Viimevuonna Leijonat taisteli tiensä finaaliin jopa rahtusen heikommalla porukalla. Joukkupeli ja sisu on ne mitkä ratkasee, eikä bäckkikään meitä petä. Leijona se on mikä karjuu sunnuntaina, mestaruudesta !

fedit: älkää tappako.
No katos sullahan on jälleen kerran harvinaislaatuinen mahdollisuus tuplapettymykseen Suomen raivatessa jälleen jenkit ja venäjän tieltään.. ;)

Mikähän oikosulku mun aivoihin meni, kun USA-matsin jälkeen katsoin, että lippuja Suomi-Venäjä -peliin on vielä saatavilla, mutta en sitten kuitenkaan ostanut niitä juuri sillä hetkellä. Arvatkaa vaan, oliko niitä enää aamulla jäljellä *hakkaa päätään kaikkiin mahdollisiin koviin esineisiin*

No ei muuta kuin kokeilemaan onnea hallin ovelle ennen pelin alkua. Jos ei kukaan myy lippua niin on siellä sentään teltta josta tuijottaa screeniä. Hakkaa joka tapauksessa rakeisen kuvan netistä.

Mutta pikkuhiljaa oon pyyhkiny pettymyksen mielestä ja kiroillut koko päivän sitä että ylivoimaisesti maailman paras jääkiekkoilia Ilya Kovalchuk ei pelaa :itku:
Evgeni Malkin? Sidney Crosby?

Tää matsi nähtiin jo viime vuonna, turhaan te sitä Venäjäänne hurraatte. Viimevuonna Leijonat taisteli tiensä finaaliin jopa rahtusen heikommalla porukalla. Joukkupeli ja sisu on ne mitkä ratkasee, eikä bäckkikään meitä petä. Leijona se on mikä karjuu sunnuntaina, mestaruudesta !

Noo vaikka olisi maailman paskin joukkue tuo Venäjä, niin kyllähän sitä ne fanittaa jotka tahtoo. Sama homma on tuo Suomen maajoukkue jalkapallossa, kovat hypetykset on, mutta pataan tulee joka kerta ja kisoihin ei mitään sanaa. :hyvä: .

Mutta tänään tosiaan voi olla baareissa "vähän" ruuhkaa, kun peli tulee hyvään aikaan. Hyvä näin, paras mahdollinen fiilis on katsoa peliä kunnon porukassa :kippis1:

pikkuhiljaa oon pyyhkiny pettymyksen mielestä ja kiroillut koko päivän sitä että ylivoimaisesti maailman paras jääkiekkoilia Ilya Kovalchuk ei pelaa :itku:

Kaukalosika se on, ei tule ikinä saamaan tommosta statusta kiekkomaailmassa, ehkä sitten kun oppii kunnioittamaan terveellä tavalla vastustajia. Toki on helvetin hyvä kiekkoilija, mutta aina välillä sieltä pikku-Ilyan päässä alkaa soimaan ryssänhelvetinkellot ja vastuja saa mailaa raukkamaisesti.

Suomi vie tänään ryssiä :dance2::dance::dance2:

En minä ymmärrä mitä ihmeellistä siinä on että fanittaa jotain muuta joukkuetta kuin Suomea. Futiksessakin on tässä maassa rutosti porukkaa jotka kannattaa ties mitä Liverpooleja, Manuja, Realeja, Italiaa tai vaikka Portugalia, eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Miksi lätkä olisi eri asia?

Suomi ei kyllä ikinä pärjäis ilman hyvää veskaria. Luottamus Bäckströmiin on horjumaton! Näkeekö Ylen sivuilta hyvin netin kautta? Pitää kattoo tää matsi töissä eikä siellä ole telkkaria.

Kaukalosika se on, ei tule ikinä saamaan tommosta statusta kiekkomaailmassa, ehkä sitten kun oppii kunnioittamaan terveellä tavalla vastustajia. Toki on helvetin hyvä kiekkoilija, mutta aina välillä sieltä pikku-Ilyan päässä alkaa soimaan ryssänhelvetinkellot ja vastuja saa mailaa raukkamaisesti.

Suomi vie tänään ryssiä :dance2::dance::dance2:
Ehkä sillä flippaa välillä vähän. Mutta on se niin helvetin nopee, taitava ja vahva ettei sitä voi olla fanittamatta :rock: penkistäkin lähtee perkele 150 ainakin :rock:. Joo eipä täällä näytä porukka Venäjää pitävän niin kovana uhkana kuin Jenkkejä edellisessä pelissä :wtf: mutta onhan tilanne se että jos mun pitäs oikeesti isot rahat laittaa vetoa niin sanoisin että Suomi voittaa. Niillä on nyt kova draivi päällä.. ja Venäjän pelissä ei toisiaan voi olla näkymättä Kovyn puuttuminen :itku: no jännä nähä miten käy;)

Suomen pitää lähteä vaan suosiolla pelaamaan tiiviillä viisikolla kurinalaisesti, ja antaa kiekollisessa pelissä liekaa Venäjälle. Maalijuhlien sattuessa voiton mahdollisuus vähenee selvästi. Täytyy myös toivoa ettei mene rankkarikisaan asti tämä peli, siinä Suomelle käy kyllä 95% varmuudella kylmät.

Suomen pitää lähteä vaan suosiolla pelaamaan tiiviillä viisikolla kurinalaisesti, ja antaa kiekollisessa pelissä liekaa Venäjälle. Maalijuhlien sattuessa voiton mahdollisuus vähenee selvästi. Täytyy myös toivoa ettei mene rankkarikisaan asti tämä peli, siinä Suomelle käy kyllä 95% varmuudella kylmät.

Sen voi kyllä hyväksyä ja myöntää, että rankkarikisassa todennäköisesti tulis kylmä suihku niskaan.
Ei siitä kuitenkaan turhia paineita, koska Suomi vie pelin viimeistään jatkoajalla.
Ratkaisun tehtailee Saku.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom