Jääkiekon MM-kisat 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maicceli
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää ei ole mitään vittuilua, mutta miksi näin? Itse en tunne ketään ketä kannattaisi jääkiekossa tai missään muussakaan joukkupelissä muuta kuin omaa kotimaataan. Sen takia, kun ne on niin hyviä vai? ;)

Pikkupoikana tuli niin vahvasti fanitettua Patrick Royta, että sitä kautta on tullu toi Kanada siksi ykkösjoukkueeksi. Joe Sakic toinen syy.

Pyydän nyt nöyrästi anteeksi että olen tällainen idiootti joka ei kannusta omaa kotimaataan :D Viitaten Tidusin ja otnotin viesteihin.

Ei oo jaksanu? Ei se jaksamisesta kiinni ole vaan pelaajien viimeistelytaidon puuttesta. Huvin vuoks Latviaakin vastaan veti 64 laukausta, muttei jaksanu 2 maalia enempää tehdä ;)

No yleensä Suomi on petrannu ratkaisupeleissä, saa nähdä miten tänä vuonna käy. Ite tosin Kanada fani ollut jo iät ja ajat, ja Kanadahan tämän vie.

Sä oot varmaan niitä miehiä jotka joka vuosi vaihtaa kannattamiaan joukkueita katsomalla kenellä on kovimmat miehet paperilla. :rolleyes:

edit: ja itse fanitan myös tiettyjä hyviä pelaajia, mutta kyllä se kotimaa vie aina voiton fanituksessa

Ite kannatan Suomea, mutta kai sitä nyt voi kannattaa muutakin maata kuin kotimaataan? Jos vaikka tykkää joukkueen pelityylistä, tai jostain pelaajasta? Pitäisikö sitten kannattaa myös aina asuinpaikkansa joukkuetta SM-liigassakin? Itse ainakin teen päätöksen suosikkijoukkueestani hienon peliesityksen perusteella. Suomikannatukseen toki on aivopesty jo pienempänä.

Asiasta toiseen, millaisista osista Dreamteamisi kasaantuu?

Omat valinnat:

Kanadan maalinedusta ja fyysinen peli
USAn aloittajat
Venäjän mailankäsittelytaidot
Ruotsin kiekollinen peli
Suomen taistelutahto

Sä oot varmaan niitä miehiä jotka joka vuosi vaihtaa kannattamiaan joukkueita katsomalla kenellä on kovimmat miehet paperilla. :rolleyes:

edit: ja itse fanitan myös tiettyjä hyviä pelaajia, mutta kyllä se kotimaa vie aina voiton fanituksessa

Ei muuten pidä paikkaansa, Coloradoakin kannatettu jo Quebecin ajoista lähtien, eikä se kovin kummosesti ole viimekausina pärjänny :D

Oisit iskeny 100 egeä Venäjälle nii ei se paljoa harmittas vaikka ne häviäis :D

Kerroin on 1,50. Voittoa 50euroa, kyllä harmittaisi.

Niin ja tulis samalla parempi mieli ku suomi voittais vaikka häviäisit 100euroa.

niin siinä ei vituttaisi ton rahan menetys niin paljon, kun suomi menisi kuitenkin finnaaliin. :dance2:

pitää ite käyttää omaa systeemiä olen huono voittamaan noissa peleissä. Laitan venäjän voitolle jonkin verran rahaa likoon. Niin silloin mun tuurilla suomi voittaisi.

Itse en tunne ketään ketä kannattaisi jääkiekossa tai missään muussakaan joukkupelissä muuta kuin omaa kotimaataan. ;)

Onhan noita, pikkuveljen joku vanha luokkakaveri kannustaa Ruotsia (ihan umpisuomalainen kaveri) ja kannustaa vielä ihan tosissaan. En tiedä sit miten kimpoili koulussa silloin sen Suomen kotikisapelin jälkeen, luultavasti vetänyt matalaa linjaa. :D Mutta kuulemma ollut ihan rikki välillä ku Ruotsi on tippunut Suomelle tai jollekin muulle maalle.

Itsestä kuulostaa kyllä hiukan oudolta, mutta jokainen tavallaan. Ehkä kyseessä on joku häiriö DNA-ketjussa tai vastaava. ;)

Huominen peli kyllä jännittää ihan rivona, mä vihaan näitä ratkaisupelejä ihan yli kaiken jännityksen takia. Niiden 2000 luvun alun Tsekki-finaalien loppuminuuteilla kävelin aina lähimaastossa ympyrää ja kaveri huutelivat ikkunasta tilanteita. :dance2:

Pitääkö kaksoiskansalaisena silti Suomea kannustaa? Vai onko joku häiriö aivoissa, jos ei Suomea kannusta?
Kyllä pitää ja kyllä on.

Suomi pieksee diivailevat itänaapurit 2-1. Kuppilaan ottaan vähän :kippis1: ja tuulettaan Suomen voittoa, jonka jälkeen :dance2::rock:

Onhan noita, pikkuveljen joku vanha luokkakaveri kannustaa Ruotsia (ihan umpisuomalainen kaveri) ja kannustaa vielä ihan tosissaan. En tiedä sit miten kimpoili koulussa silloin sen Suomen kotikisapelin jälkeen, luultavasti vetänyt matalaa linjaa. :D Mutta kuulemma ollut ihan rikki välillä ku Ruotsi on tippunut Suomelle tai jollekin muulle maalle.

Itsestä kuulostaa kyllä hiukan oudolta, mutta jokainen tavallaan. Ehkä kyseessä on joku häiriö DNA-ketjussa tai vastaava. ;)
Ite oon vähän niinku kahden maan miehiä. Suomi ja Venäjä!:kippis1:
Venäjä on vaan yleensä pelanut niin pirun nättiä kiekkoa että sen takia oon jo pidempään ollut Venäjän fanittaja!:worship:
Viime MM-kisoissakin oikeesti toivoin että Venäjä ois voittanu Suomen ku ne pelas omasta mielestä todella paljon paremmin.

Ite oon vähän niinku kahden maan miehiä. Suomi ja Venäjä!:kippis1:
Venäjä on vaan yleensä pelanut niin pirun nättiä kiekkoa että sen takia oon jo pidempään ollut Venäjän fanittaja!:worship:

Sama täällä. Venäjän pelejä on yleensäkkin aika mukava kattoa, uskomaton se taidon määrä... Tietenkin on joskus niitä toisia ääripäitä jolloin se peli on aika kaukana tästä..

edit: aika mälli oli se Fedorovin lämy Sveitsiä vastaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom