Jääkiekon MM-kisat 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hyrre
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Loistavaa että Kanada voitti, nyt voi finaalin kattoa paljon paremmin mielin, kun ei tartte ruotsalaisia pelätä :kippis1:

Saas nähä riittääkö Lehtisen taika viemään Suomen jopa mestaruuteen asti. Onhan se aika uskomatonta että mies pelasi mm tasolla viimeks 12v sitten ku voitettiin, ja nyt taas finaalissa :hyper:

2002 Salt Lake City, USA, Olympialaisten puolivälierä Suomi-Kanada 1-2. Muistetaan enimmäkseen Selänteen rajusta taklauksesta Prongeriin.

Doing!

En halua millään vähätellä Suomen joukkueen saavutusta, mutta minusta on hassua, kuinka täällä jaksetaan vuodesta toiseen niin intensiivisesti katsoa joka vuosi pelattavia MM-statuksen kisoja, joissa ei kuitenkaan pelaa parhaat pelaajat ja mukana on paljon maita, joilla ei ole mitään mahdollisuuksia jatkoon. Lajia vastaan minulla ei ole mitään, mutta tämä ajoittainen ylihypetys MM-kisojen aikana saa ainakin meikäläisen vähän ihmettelemään, miksi suomalaiset pitävät niitä niin tärkeinä. Ja välillä tuntuu siltä, että Suomen maajoukkueen pelatessa kyseessä olisi uusi Tali-Ihantala...

Originally Posted by Rudy Huomenna "Kärppä" Lehtoselta samanlainen peli kuin tänään, koko joukkueelta yhtä tiivistä viisikkopeliä ja maalipaikat kun vielä käytetään samanlaisella onnistumisprosentilla niin hyvä tulee.
Suomi ja Kanada arvoturnausten pudotuspelivaiheessa vuodesta 1994 lähtien:
1994 Milano, Italia, MM-finaali Suomi-Kanada 1-2rl. Robitaille ratkaiseva sisään ja Nieminen ohi.
1996 Wien, Itävalta, MM-puolivälierä Suomi-Kanada 1-3. Derek Mayer ja Curtis Joseph kaatoivat Suomen.
1998 Nagano, Japani, Olympiapronssi Suomi-Kanada 3-2. Ville Peltonen ohitti kolmannessa erässä Patrick Royn.
Originally Posted by 2000 Pietari, Venäjä, MM-pronssi Suomi-Kanada 2-1. Tuomainen ratkaisi pronssin Suomelle.
2002 Salt Lake City, USA, Olympialaisten puolivälierä Suomi-Kanada 1-2. Muistetaan enimmäkseen Selänteen rajusta taklauksesta Prongeriin.
2004 Praha, Tsekki, MM-puolivälierä Suomi-Kanada 4-5ja. Suomi päästi nikkarit rinnalle sitten reisille ja jatkoajalla ohi.
2004 Toronto, Kanada, World Cup-finaali Suomi-Kanada 2-3. Tuomo Ruutu teki hienon tasoituksen toisessa erässä.
2006 Riika, Latvia, MM-pronssi. Suomi-Kanada 5-1. Suomi halusi selvästi enemmän.
Suomi on voittanut pronssipelit, isoissa peleissä on turpaan tullut. Huomenna historia muuttuu

tuosta listasta huomaa et kanada on ollu kiven kova vastus aina!! Mutta tosiaan suomi vie kanadan kebabille!! vaahteralehdet tippuu puusta tilalle tulee palmuaavikkoa johon jellonat pääsevät ottamaan rentoutumis olutta.

:kippis1::kippis1:

En halua millään vähätellä Suomen joukkueen saavutusta, mutta minusta on hassua, kuinka täällä jaksetaan vuodesta toiseen niin intensiivisesti katsoa joka vuosi pelattavia MM-statuksen kisoja..

Minusta on paljon enemmän hassua miten joku jaksaa innostua jostain SM-liigasta.

Se on aina nannaa kun Suomi pieksee näitä kovia lätkämaita. Ryssien ilmeet kun Suomi teki voittomaalin tänään oli priceless!!

Loistavaa että Kanada voitti, nyt voi finaalin kattoa paljon paremmin mielin, kun ei tartte ruotsalaisia pelätä :kippis1:

Saas nähä riittääkö Lehtisen taika viemään Suomen jopa mestaruuteen asti. Onhan se aika uskomatonta että mies pelasi mm tasolla viimeks 12v sitten ku voitettiin, ja nyt taas finaalissa :hyper:

Ite haluisin nähä kun Suomi pieksee Ruotsin. Uskon että Suomella on nytkin hyvät mahdillisuudet kultaan.

En halua millään vähätellä Suomen joukkueen saavutusta, mutta minusta on hassua...

Ei niitä kisoja ole pakko katsoa, eikä myöskään tätä trediäkään. En minäkään mene itkemään ompelukone-palstalle, että teidän harrastukset / mielenkiinnon kohteet on rektaalista.

Anyway, aiemmin postatun tilaston valossa voitto huomisessa pelissä on ihan mahdollista ilman Rouva Fortunaakin. Olisi se vaan nannaa palata vuoden 1995 fiiliksiin. :hyper: Pelottavan hyvä tiimi kanukeilla on, siitä ei pääse yli eikä ympäri.

Go Suomi go!! :rock:

Itse ainakin toivoin kanadaa vastustajaksi sillä ruotsalaiset aina munkittaa :jahas:. Kanadalla on kovia maalintekijöitä, suomella veskari. Kanadalla on hermot kireellä kuten ruotsipelissä nähtiin, tapellaan viime sekunneillakin vaikka peli on jo voitettu meillä ruudut :evil:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Huomenna paljon riippuu Lehtosen vireestä. Jos pelaa samanlaisen pelin, ku tänään, niin voitto tulee. Ei tuo Kanada niin kovalta vaikuta aiempien pelien perusteella ku Venäjä oli. Ruotsi oli tänään ihan paska.

Hieno voitto oli tänään. Ja voittomaalin kyllä M.Koivulle suo. Ovat T.Ruudun kanssa taistelleet koko turnauksen ajan täysillä.

Valtava henkinen voitto Suomelle tämä välierä, kuten oli USA pelikin!! Loppuotteluun todella hyvät asetelmat, ku ottaa huomioon vielä Lehtosen vireen ja koko turnauksen ajan kehittyneen pelin! SUOMI VOITTAA MESTARUUDEN!

Minusta on paljon enemmän hassua miten joku jaksaa innostua jostain SM-liigasta.

Se on aina nannaa kun Suomi pieksee näitä kovia lätkämaita. Ryssien ilmeet kun Suomi teki voittomaalin tänään oli priceless!!

Itse samaa mieltä! Joku SM-liiga "höntsyily" on melko tylsää. Tulee lähinnä seurattua sen takia, koska kaveri pelaa liigassa. Ja ei siltikään kovinkaan tarkkaan.
MM- ja Olympia-kisoissa itsellä päällimmäisenä on isänmaallinen kannustaminen, oman maan voittoisa taistelu, ei niinkään se itse jääkiekko.

Suomi jyrätköön sunnuntaina, niin saadaan hiukan juhlia Suomen voittoa!!

En halua millään vähätellä Suomen joukkueen saavutusta, mutta minusta on hassua, kuinka täällä jaksetaan vuodesta toiseen niin intensiivisesti katsoa joka vuosi pelattavia MM-statuksen kisoja, joissa ei kuitenkaan pelaa parhaat pelaajat ja mukana on paljon maita, joilla ei ole mitään mahdollisuuksia jatkoon. Lajia vastaan minulla ei ole mitään, mutta tämä ajoittainen ylihypetys MM-kisojen aikana saa ainakin meikäläisen vähän ihmettelemään, miksi suomalaiset pitävät niitä niin tärkeinä. Ja välillä tuntuu siltä, että Suomen maajoukkueen pelatessa kyseessä olisi uusi Tali-Ihantala...

Koska jääkiekko selvä ykköslaji tässä valtakunnassa.

Niin on, hirveät jämäkisat, venäjälläkin oli ihan paska joukkue. Pelin tasokin ollut ihan paskaa. Kaikki ollut ihan paskaa. Ja varsinkin suomi on ollut ihan paska, ei ne voita ikinä mitään..

..NOT

Tottahan se on että lätkän MM-kisoissa on periaatteessa vain 8 huippumaata, ja loput taistelevat lähinnä B-sarjaan putoamista vastaan. Tämä nyt ei kuitenkaan vaikuta muuhun kuin niihin alku- ja osittain myös välisarjan peleihin, eikä tarkoita todellakaan sitä että MM-kisat olisivat mitkään jämäkisat. Mun mielestä peli on ollut hyvää ja helvetin viihdyttävää, ja ennen kaikkea suomen joukkueen taistelu jotain aivan uskomatonta. Venäjän joukkue taisi hävitä ennen tätä ottelua ainoastaan YHDEN erän koko kisoissa, suomea vastaan. Ei mikään ihan pikkujuttu.

Venäjän joukkueen fanittajatkin voisivat tulla kertomaan tuntemuksistaan. :D noh, ei lyödä lyötyä, vaikka pitikin olla lyömätön.

Itse samaa mieltä! Joku SM-liiga "höntsyily" on melko tylsää. Tulee lähinnä seurattua sen takia, koska kaveri pelaa liigassa. Ja ei siltikään kovinkaan tarkkaan.
MM- ja Olympia-kisoissa itsellä päällimmäisenä on isänmaallinen kannustaminen, oman maan voittoisa taistelu, ei niinkään se itse jääkiekko.

Itse taas pidän molempia yhtä arvokkaina, koska sm-liigassa elät sen sinun fanittamasi joukkueen takana koko kauden ja jos niin luoja suo niin kaikki päättyy ihanasti voiton juhliin, minun tapauksessani se kyllä päättyy aina kyyneliin:itku:

No mutta se on vaan sitä HIFK fanin elämää:lol2:

joo.Itelle tuli lähinnä vapaussotamme vuonna 1918 mieleen kun valkoiset antoivat pahoille punaisille turpaan.

Loistava voitto!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom