- Ikä
- 38
TÄH? Tätä en ois uskonu :P Mutta en usko suomen kultaan. Jos tulee suomivsruotsi niin silloin en ainakaan.
Mikä sua vaivaa missä on sun usko, häpeä mies häpeä:jahas:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TÄH? Tätä en ois uskonu :P Mutta en usko suomen kultaan. Jos tulee suomivsruotsi niin silloin en ainakaan.
Tietenkin tulee pelle-svenssonit vastaan huomenna.
Mikä sua vaivaa missä on sun usko, häpeä mies häpeä:jahas:
Vastataan nyt ilman provoamista, mutta jos nyt hetkeksi heittää sivuun sen kotimaahan uskomisen ja vertaa eri joukkueiden pelejä keskenään niin Suomen peli ei ole vakuuttanut riittävästi ainakaan minua.
Vaikka voitto USA:sta ja Venäjästä olikin upea ja pisti hymyilyttämään niin silti Kanadan peli vain näyttää omaan silmään nyt agressiivisemmalta ja maalihakuisemmalta kuin Suomelta.
3. Ilme ovechkinin naamalla kun maali tuli "in your mutherfucking face ovechkin" :D
Eikö Venäjäkin ollut turnauksen ehdoton voittajasuosikki..?
Ei mitään havaintoa, en tiedä jääkiekosta yhtään mitään, saatika sitten katsonut muita pelejä kuin suomi-usa ja suomi-venäjän lopun.
Joten näillä mun argumenteillä ei ole mitään tietämyksen pohjaa, vain pessimistin mielipiteitä. :lol2:
Ei mitään havaintoa, en tiedä jääkiekosta yhtään mitään, saatika sitten katsonut muita pelejä kuin suomi-usa ja suomi-venäjän lopun.
Joten näillä mun argumenteillä ei ole mitään tietämyksen pohjaa, vain pessimistin mielipiteitä. :lol2:
Jooh, kyllä mäkin toivoisin Suomen voittavan, tällä hetkellä ei vain uskoa ole riittävästi.![]()
Onks kellään videota tosta vikasta maalista?