Jääkiekkotaklauksen lihakset?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hah, kyllä voimakin ratkasee aika isolta osalta. Voima voi jopa täyttää puuttuneet edellämainitut kohdat.

Ei.Taklaus on enemänkin taito- ja tasapaino laji.Itse olen käynyt puntilla yli vuoden tehden koko kroppaa, tosin mavea en tee, ja kyykyn sijasta teen hack-kyykkyä(ottaa samoihin lihaksiin mitä jalkakyykky tangolla) ja siitä huolimatta pystyssä pysyminen taklaustilanteessa on vaikeaa punttisalista huolimatta.Keskikropankin pitäisi olla kunnossa ainakin vatsalihas testien perusteella.

Ei.Taklaus on enemänkin taito- ja tasapaino laji.Itse olen käynyt puntilla yli vuoden tehden koko kroppaa, tosin mavea en tee, ja kyykyn sijasta teen hack-kyykkyä(ottaa samoihin lihaksiin mitä jalkakyykky tangolla) ja siitä huolimatta pystyssä pysyminen taklaustilanteessa on vaikeaa punttisalista huolimatta.Keskikropankin pitäisi olla kunnossa ainakin vatsalihas testien perusteella.

komppaan, taklaaminen on suurimmilta osin tekniikasta kiinni. Ellei taklaajan ja taklauksen vastaanottajan välillä nyt ole mitään todella suurta massaeroa.
Pienempikin pelaaja voi helposti taklta päätä pidemäpiä ja kymmeniä kiloja painavempia.

vähän offtopic, mutta normaalilla tankokyykyllä ja mavella saisit juuri siihen keskikroppaan voimaa, mave ja kyykky varmaan kaksi parasta liikettä keskikropan vahvistukseen. Kaikissa vapailla painoilla tehtävissä liikkeissä kehittyy tasapaino ja tukilihakset, juuri jääkiekkoijalle olisi loogisinta suosia näitä liikkeitä. Kyllähän reidet hackissakin rasittuu, mutta liikerata on ennalta määritelty, jolloin keskikropan ei tarvitse työskennellä juuri mitään, kun taas tankokyykyssä keskikropan täytyy kestää ja tasapainon pysyä.

Jos haluaa hyväksi taklaajaksi kaikkein tarkeintä on reenata itselle hyvä tasapaino. Lihaksilla et tehe vittuakaan jos tasapaino ei ole kunnossa.

186cm

Neljäs pätkä samas tredis. Harvoin nään itteäni lyhyempiä alle 60-vuotiaita.(alkaa kutistuu ja muutenki lyhyempää kansaa). Joku sais tehdä kyl pituusgallupin. Ei kyllä taida yltää sinne 180cm.(vai oisko keskipituus 178)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom