Jääkiekkoa netistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timbe
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by timbe
Juuri noin oon kokoajan yrittäny.. tää iskee vaan:

*** Yhdistetäänandor.no-ip.com...
*** Yhteyden aikakatkaisu
*** Yhdistetäänandor.no-ip.com...
*** Yhteyden aikakatkaisu
jne...
Onkohan mulla vieläkin joku asetus vituillaan?! :(

Kokeileppa eka pääsetkö millekään muulle hubille. Niitä hubeja pitäs näkyä siinä publichublistissa(eli se monitorin näköinen kuvake, paina sieltä sit refresh/päivitä). Jos et pääse millekään hubille, niin sitten vika on sinun asetuksissa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
timbe, vika on varmasti sinun asetuksissa, koska hubille pääsee muita mutta sä et. yritä räplätä niitä dc:n asetuksia ja kato että kaikki tarvittava tieto on siellä. sit kyllä pitäs toimia!

Originally posted by andor
timbe, vika on varmasti sinun asetuksissa, koska hubille pääsee muita mutta sä et. yritä räplätä niitä dc:n asetuksia ja kato että kaikki tarvittava tieto on siellä. sit kyllä pitäs toimia!
OK.. mä yritän huomenna.. nyt väsyttää niin perkeleesti ettei enää jaksa!

Originally posted by Timbe
Pääsen kyllä joillekkin hubeille, mutta en sun!

:confused:

No perkele. Hankala kyllä sanoa mikä on vikana. Kyllä tuolla hubilla on pari jätkää ollu, että kyllä sinne pitäs päästä... Kerroppa tähän, jos vaan jaksat, että miten laitoit ne asetukset? Ei siinä kyllä mitään erikoista pitäis olla, nicci vaan asetuksiin, sit valitset active tai passive(kokeile passivella ni ei tuu ongelmia ip:n kans) ja sit oman yhteystyypin laitat siihen(varmaanki DSL, ei tuolla kyllä mitään merkitystä ole)... Mun tietääkseni muita asetuksia ei tarvi säätää...

No perkele. Hankala kyllä sanoa mikä on vikana. Kyllä tuolla hubilla on pari jätkää ollu, että kyllä sinne pitäs päästä... Kerroppa tähän, jos vaan jaksat, että miten laitoit ne asetukset? Ei siinä kyllä mitään erikoista pitäis olla, nicci vaan asetuksiin, sit valitset active tai passive(kokeile passivella ni ei tuu ongelmia ip:n kans) ja sit oman yhteystyypin laitat siihen(varmaanki DSL, ei tuolla kyllä mitään merkitystä ole)... Mun tietääkseni muita asetuksia ei tarvi säätää...
Nick:Timbe
Connection:DSL
Oon yrittäny activella ja passivella
Muut asetukset on niinku ne oli valmiina, paitsi oon laittanu ne kansiot minne ne lataukset olis tarkotus mennä..

no.. pitää vielä säätää jotaki! Eiköhän se vika jostain löydetä.

Connection: DSL
Muut asetukset on niinku ne oli valmiina, paitsi oon laittanu ne kansiot minne ne lataukset olis tarkotus mennä..

Connection:DSL

Onhan sulla varmasti dc++? Ja uusin versio? Otitko sen sieltä www.dcplusplus.comista? Perhana kumma juttu on, yritä kysellä kavereiltasi, jos jotkut niistä käyttää dc:tä niin saattas osata neuvoa.

edit. nii ja onko sulla palomuuria mikä voisi estää tuon dc:n käytön? pääsitkö kaikille muille hubeille paitsi mun?

Onhan sulla varmasti dc++? Ja uusin versio? Otitko sen sieltä www.dcplusplus.comista? Perhana kumma juttu on, yritä kysellä kavereiltasi, jos jotkut niistä käyttää dc:tä niin saattas osata neuvoa.

edit. nii ja onko sulla palomuuria mikä voisi estää tuon dc:n käytön? pääsitkö kaikille muille hubeille paitsi mun?
DC++ 0.261

En saanut yhteyttä kovinkaan monille hubeille.. useimmille en saanut yhteyttä.

On palomuuri, voisko se olla siitä kiinni?

Yritän selvittää:thumbs:

DC++ 0.261

En saanut yhteyttä kovinkaan monille hubeille.. useimmille en saanut yhteyttä.

On palomuuri, voisko se olla siitä kiinni?

Yritän selvittää:thumbs:

Ootko jossain kolun tms. verkossa? Vai onko se sun nettiyhteys ihan vaan teidän talossa yksityisesti?

Timbe laita tänne viestiä kun saat sen dc:n toimimaan, ja jos vielä sillon haluat ladata multa sen ottelun. Hubi ei nimittäin ole koko ajan käynnissä enää...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom