Jääkiekkoa netistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timbe
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jos ei googlella tai p2p ohjelmalla löydy niin ei sitten mistään.

Mulla olis kasetilla.Mitenköhän sen sais nettiin?

shelly, dvd - vhs laitteella poltat sen dvd'lle, sitte ajat koneelle, muutat .avi tai .mpg ja nettiin jakoon :D

Originally posted by RoadRunner
shelly, dvd - vhs laitteella poltat sen dvd'lle, sitte ajat koneelle, muutat .avi tai .mpg ja nettiin jakoon :D

Kuulostaa niin helpolta, että taidankin tehdä sen jo tänään!:D

Okei timbe ja 45shelley hubin osote on andor.no-ip.com. Saattaa kyllä kestää jonkun aikaa jos molemmat yhtäaikaa otatte sen kun mulla on vain 256/256 mutta eiköhän se huomenna oo tullut, jos yön yli lataatte...

edit: niin siis jos sulla 45shelley on myös dc++. muuten en sitä oikein voi siirtää sulle...

Originally posted by andor
Okei timbe ja 45shelley hubin osote on andor.no-ip.com. Saattaa kyllä kestää jonkun aikaa jos molemmat yhtäaikaa otatte sen kun mulla on vain 256/256 mutta eiköhän se huomenna oo tullut, jos yön yli lataatte...

Höh, piti tulla kattomaan mitä sulta löytyy. Olet kuitenkin passiivi.

Originally posted by andor
Etkö pääse hubille ollenkaan?

Pääsen, mut sun tiedostoja en pääse selailemaan. Ite olen myös passiivi, joten siksi en pääse. En saa omasta koneesta aktiivia toimimaan..

laita siihen oma ip osote, ja muut tyhjäks, sitte sen pitäs olla aktive, ja jos te omistatte msn messengerit, ni niilläkin voi lähettää..eli sähköposti osotteet vaihtoon, tai mese ossat vaihtoon ja sitte video lataukseen, toisaalta se voi olla hidasta, toisaalta nopeeta..

timbe laita asetukset kuntoon ja sit lisää suosikkeihin toi andor.no-ip.com ja tuu hubille. sit voin neuvoo miten saat ladattua...

edit: on mulla myös messenger jos haluut sillä sen ottaa

Originally posted by RoadRunner
laita siihen oma ip osote, ja muut tyhjäks, sitte sen pitäs olla aktive,

Kun ei mene aktiiviksi.. On kokeiltu kaikki mahdolliset numerosarjat, mitä koneesta löytyy.

Originally posted by timbe
Sanokaas ny kuinka tämä perkeleen ohjelma toimii!? :itku: Eli kuinka pääsen käsiksi sun tiedostoihin?

Kun olet siellä ohjelmassa, niin paina sitä monitor näköistä kuvaketta vasemmassa ylälaidassa.
sit laita siihen yhdistä osoitteeseen boxiin se andorin osoite ja paina yhdistä.

Originally posted by Raven
Kun olet siellä ohjelmassa, niin paina sitä monitor näköistä kuvaketta vasemmassa ylälaidassa.
sit laita siihen yhdistä osoitteeseen boxiin se andorin osoite ja paina yhdistä.
Juuri noin oon kokoajan yrittäny.. tää iskee vaan:

*** Yhdistetäänandor.no-ip.com...
*** Yhteyden aikakatkaisu
*** Yhdistetäänandor.no-ip.com...
*** Yhteyden aikakatkaisu
jne...
Onkohan mulla vieläkin joku asetus vituillaan?! :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom