Jääkiekko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perkeles.

Tämähän on murheen kausi monelle palstalaiselle. Eli Ilves on ykkönen, ei ehkä sarjataulukossa, mutta kuitenkin.

Oli hienoa katsoa tänään töllöstä, kun sumuisten vuorten gorilla LAUKOI maalin.

Tepsiä kannatan, mutta...

Tärkeintä on, ettei sen leuattoman persenaaman ja MTV3:n urheilutoimittajien iki-suosikki Jokerit (helvetti kun maistui paskalta mainita sanakin) voittaisi mestaruutta. Oikeestaan muulla ei ole väliä!:lol1:

Turhimpia asioita:

- Tuplajuustohampurilainen ilman juustoa
- Vessanpöntöt, joissa on huuhtelumekanismi "ISOLLE" ja "pienelle" hädälle
- SM-Liiga

Tsori jätkät :evil: *asettautuu kilpikonnapuolustukseen viuhuavia kiekkoja vastaan* Sanotaan nyt HIFK, niin säästytään muutamalta kiekolta.

Tappara ja hyvänä kakkosena HIFK

Ilves ilman muuta. Epäonnisempaa kautta ei vois lätkäjoukkueelle tulla! Syyllisiä on tän kauden rämpimiseen turha ettiä, sellasia ei ole. Ens kaudella sitten!

Ps. Onkohan päätösristeilyllä hiljasta? :rolleyes:

Ilveksen kannattaja olen ollut koko ikäni, enkä kyllä vaihda sitä mihinkään vaikka tämä kausi ei olekaan kovin hyvin sujunut. Kyllä sitä joskus noustaan

Liityn Kärppä-kannattajien klubiin. Muistan ajan, kun Kärpät voitti Suomen Mestaruuden. Josko kohta olisi uusinnan aika???
(Älkää kysykö, minä vuonna, se on sulanut muistista.)

Originally posted by Metri
Liityn Kärppä-kannattajien klubiin. Muistan ajan, kun Kärpät voitti Suomen Mestaruuden. Josko kohta olisi uusinnan aika???
(Älkää kysykö, minä vuonna, se on sulanut muistista.)

1981

HPK, melkein jo sen takia kun samalla salilla käy niin paljon jannuja joilla jotain kytköksiä joukkueeseen :D No ei, kerhon kannattaja olen ollut pienestä pitäen.

Originally posted by jarre55
Tepsiä kannatan, mutta...

Tärkeintä on, ettei sen leuattoman persenaaman ja MTV3:n urheilutoimittajien iki-suosikki Jokerit (helvetti kun maistui paskalta mainita sanakin) voittaisi mestaruutta. Oikeestaan muulla ei ole väliä!:lol1:
Sielunveli! :p

HIFK!!!!
13 kautta mulla oli kausikortti. Pariin vuoteen en oo jaksanu enää hallissa käydä. Silmä kostuu kevättä 1998 muistellessa...

Kun ei kysytty, että mistä LIIGA-joukkueesta pidätte, niin vastaanpa että seuraan eniten MM- ja olympia-kiekkoa, eli maajoukkuetta kannatan. Seuratasolla taas käyn 2-divarissa tällä hetkellä vaikuttavan Jyväskyläläisen Diskoksen peleissä. Lähinnä siksi, että 4-vuotiaani on kiihkeä Diskoksen kannattaja (meinasi muuten syntyäkin jääkiekko-otteluun, tuli kiire laitokselle...), liput on halpoja (muutaman euron opiskelijalta, lapsilta ei mitään) sekä pääsee istumaan samalla rahalla mihin haluaa, vaikka parhaille paikoille.
Sijoituksella ei niin väliä, pääasia että otteluissa tulee rutkasti maaleja, ja erätauolla tulee JÄÄKONE!! :lol1: :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom