Jääkiekko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
47
En tiedä onko tästä ollut juttua aiemmin mutta kysynpä kuitenkin. Elikkä mitä suomalaista jääkiekkojoukkuetta kannatatte? Oma suosikkini on kärpät varmaankin siitä syystä kun asun Oulun lähellä. Saa myös arvailla mikä voittaa mestaruuden.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tepsiä oon kannattanut koko pienen ikäni, mutta tämän kauden rämpyily on hieman pienentänyt intoani. TPS tuskin pääsee edes playoffeihin, joten toivon mestaruuden matkaavan Hämeenlinnaan mutta ei missään tapauksessa Helsinkiin!

Espoon Blues - lähes kaikissa kotiotteluissa on tullut käytyä.

Löytyykö muita Areenalla kävijöitä?

ILVES!!!!

Olen kannattanut Ilvestä koko ikäni, ja pelannut ko. joukkueessa asuessani Tampereella. Näinä huonoina aikoina mitataan se kuka on tosissaan joukkueensa puolella.
Raipe on kuningas!!

ps. Oli aika nätti se jatkoaika maali tänään Bluesia vastaan.

Kuhan nyt pääkaupunki seudulle tulee pytty, niin kaikki on ihan jees.

Helsingin Jokerit ... ollu jo jokeri fani siitä saakka kun ekan kerran näin lätkämatsin TV:Stä joskus vuonna hmm 92 muistaakseni, matsi oli Jokerit vs Kiekko-Espoo. uuuh tuota matsia :D

BLUES

pakkohan se on bluessia kannattaa ku on kotikaupungin joukkue... ja itekki pelannu junnuissa :kippis1:

Ilvestä tietenkin! F- ja E-junnuna tuli myös pelattua Ilveksen Viinikan kaupunginosajoukkueessa.

Ja oli tosiaan tyylikäs se jatkoaikamaali! Melkein aloin tuulettamaan punttisalilla, kun sitä katsoin, mutta juuri ja juuri sain hillittyä itseni. :D

Originally posted by sokka
Kuhan nyt pääkaupunki seudulle tulee pytty, niin kaikki on ihan jees.

Jep:kippis1: :kippis1: :kippis1: :kippis1:

HPK!!!

..Ja hyvänä kakkosena jokerit...,ai miksi?Siksi tietysti,kun sitä niin moni vihaa*on se pikkuisen kalankin uitava vastavirtaan että siitä tulee voimakkaampi..*

Aina oon ollu Tapparammiäs, vaikkei nyt taas nuo peliesitykset oikein imartelekaan. No, ehkä sieltä suosta vielä noustaan...

Re: JYP!

Originally posted by Dremo
Jyp on ollut pienestä lähtien suosikki...
Nyt menee taas ihan mukavasti :kippis1:

Sama täällä !

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom