- Ikä
- 42
Eli tämmönen ei_niin_kovin_vakava thread: eli jos joku ei tiedä tai hoksaa, niin kyse on sellaisista pienistä magneeteista, joissa lukee sanoja tai sanojen osia. Niistä on sitten vänkää muodostella ja antaa vieraiden muodostaa runoja ja avautumisia jääkaapin oveen tms.
Suomeksi on saatavissa tiettävästi ainakin kaksi sanastoa: perus ja rakkaus. Rakkaus-sanastossa on enemmän rakkauteen/sukupuolielämään yms. painottuvaa matskua.
Ongelmana sanastoissa on suomessa tärkeiden päätteiden ja muotojen vähäisyys.
Perussanasto on allekirjoittaneella ollut vajaan vuoden päivät ja rakkauden palaset hankin noin kuukausi sitten.Tähän ostookseen olin aluksi kovin pettynyt. Tämä siksi, että valikoimasta puuttui "rakkauden" perussanastoa kuten *****, *****,*****,******, *********, sekä monia monia muita. Tämän puutteen takia runoista on kuitenkin tullut huikeampia, kun erilaiset likaiset sanat on jouduttu kiertämään kauniilla ilmaisulla. Esim. Kun mitään anaaliin viittaavaa sanaa ei löytynyt, jouduin muodostamaan sanan "suklaaluola".
---------------------------------------------------
Pitemmittä puheitta, minkälaisia riimitystä palstalaisilta löytyy?
Minulta löytyy:
"valkoinenjääkaappi"
"älä koskaan pese siitintä kaljalla TVssa"
"ei rahaa , pitää antaa naminami suklaaluolaa"
(sinkun tilitystä) "miksi mua haluavat naiset on ei vapaita?
(kaverin vastaus) hassu känniromanssi viehättää
"olla haave missä toivo herää
olla kaipaus on sisältä kaunis"
"antaa märkä hunajamauste päin kasvoja"
"hullu hoitaa pojan kumitta
paljas rakastaja
vaahtosuihku lapsen päällä"
"voisin lyödä pallit sisään"
"kieli! helli erektiota"
Ps.
Suomeksi on saatavissa tiettävästi ainakin kaksi sanastoa: perus ja rakkaus. Rakkaus-sanastossa on enemmän rakkauteen/sukupuolielämään yms. painottuvaa matskua.
Ongelmana sanastoissa on suomessa tärkeiden päätteiden ja muotojen vähäisyys.
Perussanasto on allekirjoittaneella ollut vajaan vuoden päivät ja rakkauden palaset hankin noin kuukausi sitten.Tähän ostookseen olin aluksi kovin pettynyt. Tämä siksi, että valikoimasta puuttui "rakkauden" perussanastoa kuten *****, *****,*****,******, *********, sekä monia monia muita. Tämän puutteen takia runoista on kuitenkin tullut huikeampia, kun erilaiset likaiset sanat on jouduttu kiertämään kauniilla ilmaisulla. Esim. Kun mitään anaaliin viittaavaa sanaa ei löytynyt, jouduin muodostamaan sanan "suklaaluola".
---------------------------------------------------
Pitemmittä puheitta, minkälaisia riimitystä palstalaisilta löytyy?
Minulta löytyy:
"valkoinenjääkaappi"
"älä koskaan pese siitintä kaljalla TVssa"
"ei rahaa , pitää antaa naminami suklaaluolaa"
(sinkun tilitystä) "miksi mua haluavat naiset on ei vapaita?
(kaverin vastaus) hassu känniromanssi viehättää
"olla haave missä toivo herää
olla kaipaus on sisältä kaunis"
"antaa märkä hunajamauste päin kasvoja"
"hullu hoitaa pojan kumitta
paljas rakastaja
vaahtosuihku lapsen päällä"
"voisin lyödä pallit sisään"
"kieli! helli erektiota"
Ps.