Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jimmy sanoi:Saunan taakse!

:lol2:Jimmy sanoi:Saunan taakse!
suortti sanoi::lol2:
Lisäksi: en panisi
Hei... mä vaan kattelen tota ihan oppimis mielessä, enkä missään muussa... pervo :DPenneck sanoi:Mutta katselet ja masturboit samalla...senkin pervo :D
suortti sanoi:Hei... mä vaan kattelen tota ihan oppimis mielessä, enkä missään muussa... pervo :D
maxmussel sanoi:edit: niin ja sitä tekopimppaa ei sitten tungeta mihinkään, mikäli tämä jäi epäselväksi. :D
Eikö avatarini vastaa tähän? Siis kaikkeen sitä joutuukin vastailemaan... :Dtommih sanoi:Sul on selvästi kokemuksii kyseisistä vempaimista ;)
Penneck sanoi:Meinaatko, että tuo olisi saunan takana nautinnollisempaa...?![]()
Jimmy sanoi:Jokainen joka OMALLA mololla vetelee ITSEÄÄN perseeseen, ansaitsee kuolla. Tässä taas nähdään kuinka turmiollisia videopelit ovat nuorisolle!!
ironchef sanoi:En ole eläessäni tollasta videopeliä nähny. Miten sitä pelataan ja mikä siinä on tavoite?
:jahas:
Jimmy sanoi:Vai et? Sanooko esim. Sex Games mitään?+ Tuossa C-64:n, tämän hetken suosituimman kotitietokoneen, realistisessa pelissä hetkutetaan ILOTIKKUA silmät hekumasta kiiluen...
Kuule tuossa vaiheessa käsi ei enää ihan riitä treeneihin.Penneck sanoi:ISO KÄSI TUON KAVERIN TREENILLE!!!!
Dracone sanoi:Kaikkea ne ihmiset anatomiallaan aina keksii!
Onko moni esim. kokeillut, onnistuuko venytettyä lämpimällä ilmalla kivesnahkansa peniksensä päälle niin että muna jää kokonaan sen nahan peittoon? Tomi? :D

eccu sanoi:Eikö kaikki sitten ole kokeilleet? Olenko muka ainut? Seuraava kuva kertoo, onnistuinko vai en-->![]()
Dracone sanoi:Naiset ei muuten oikeen voikaan kokeilla kaikkea tälläistä mielenkiintoista. Luojan kiitos taas kerran: olen mies.