Itsetyydytysforum

suortti sanoi:
Hei... mä vaan kattelen tota ihan oppimis mielessä, enkä missään muussa... pervo :D

Tottakai tottakai...ikäsikin jo kertoo tämän. Olinpa ajattelematon, mut silti...COME TO PAPA :whip:

:lol2:

Eikö olis muka helpompaa ostaa dildo ja painaa sillä peppua jos noin kovasti haluttaa. Tai ehkäpä tekopimppa..? Jos ei kerta oikeeta saa reppana.

edit: niin ja sitä tekopimppaa ei sitten tungeta mihinkään, mikäli tämä jäi epäselväksi. :D

Kuvan oon kyseisestä aiheesta nähnyt mutten tota videota..

Kaikkea ne ihmiset anatomiallaan aina keksii!
Onko moni esim. kokeillut, onnistuuko venytettyä lämpimällä ilmalla kivesnahkansa peniksensä päälle niin että muna jää kokonaan sen nahan peittoon? Tomi? :D

Penneck sanoi:
Meinaatko, että tuo olisi saunan takana nautinnollisempaa...? :hyper:

En tietenkään. Meinaan sitä että kyseisen syntisen ITSEENSÄYHTYMISAKTIN!!1 harjoittajat pitäisi viedä saunan taakse ja antaa niskalaukaus, joka olisi tässä tapauksessa aivan selkeästi armokuolema. Jokainen joka OMALLA mololla vetelee ITSEÄÄN perseeseen, ansaitsee kuolla. Tässä taas nähdään kuinka turmiollisia videopelit ovat nuorisolle!!1

:määääd!!1:

Jimmy sanoi:
Jokainen joka OMALLA mololla vetelee ITSEÄÄN perseeseen, ansaitsee kuolla. Tässä taas nähdään kuinka turmiollisia videopelit ovat nuorisolle!!

En ole eläessäni tollasta videopeliä nähny. Miten sitä pelataan ja mikä siinä on tavoite?

:jahas:

ironchef sanoi:
En ole eläessäni tollasta videopeliä nähny. Miten sitä pelataan ja mikä siinä on tavoite?

:jahas:

Vai et? Sanooko esim. Sex Games mitään?+ Tuossa C-64:n, tämän hetken suosituimman kotitietokoneen, realistisessa pelissä hetkutetaan ILOTIKKUA silmät hekumasta kiiluen, jolloin ruudulla näkyvä realistinen mieshahmo painaa ruudulla niinikään näkyvää realistista naishahmoa kunnes saavuttaa hekumanhuipun. Siitä on aivan selvästi johdettavissa vaikutteet tähän nykynuorison keskuudessa ilmeisesti suosittuun ITSEENSÄYHTYMISAKTIIN!!1

Nykyaikaiset pahuuden ilmentymät, TOP 3

1. Videopelit
2. Itsetyydytys (sisältää synnillisen ITSEENSÄYHTYMISAKTIN!!1)
3. Vegetarismi

Penneck sanoi:
ISO KÄSI TUON KAVERIN TREENILLE!!!!
Kuule tuossa vaiheessa käsi ei enää ihan riitä treeneihin.

ps. muistahan pestä kädet kuitenkin ;)

Dracone sanoi:
Kaikkea ne ihmiset anatomiallaan aina keksii!
Onko moni esim. kokeillut, onnistuuko venytettyä lämpimällä ilmalla kivesnahkansa peniksensä päälle niin että muna jää kokonaan sen nahan peittoon? Tomi? :D

Eikö kaikki sitten ole kokeilleet? Olenko muka ainut? Seuraava kuva kertoo, onnistuinko vai en--> :rock:

eccu sanoi:
Eikö kaikki sitten ole kokeilleet? Olenko muka ainut? Seuraava kuva kertoo, onnistuinko vai en--> :rock:

Naiset ei muuten oikeen voikaan kokeilla kaikkea tälläistä mielenkiintoista. Luojan kiitos taas kerran: olen mies.

Dracone sanoi:
Naiset ei muuten oikeen voikaan kokeilla kaikkea tälläistä mielenkiintoista. Luojan kiitos taas kerran: olen mies.

Naisillahan on noita optioita kauppojen vihanneshyllyt pullollaan. Ai joo, toimiihan ne samat miehilläkin. En tosin koskaan ole kokeillut, kaveri kertoi :nolo:

no jos mietitään että kukapa nyt ei esimerkiks ottais itteään suihin jos pystyis näin venymään...tai ehkä ainaski jossain vaiheessa kävisi tämä edes mielessä, jos nimittäin nyt on sen verran panomies ja hormoonit verissä ettei pelkkä jokapäiväinen tai joillain vähän harvemmin tapahtuva normaaliksi luokiteltava yhdyntä riitä!
Jotkut tykkää anaalista ja toiset ei, tai toisista ei vaan ole siihen "munaa" heh:)

Mut joka tapauksessa tuo itse hybridiliike näytti ihan saatanan kuvottavalle sivusta katsottuna hyhyyi!!

Back
Ylös Bottom