Itsepuolustuskapula?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miuku sanoi:
Raiskaajalle on vielä helpompi nakki sellainen nainen, joka on ekaks sujauttanut vähän pippurikaasua omiin silmiinsä. Ja pätevä rosmo ottaa tottumattomasti itseään puolustavalta puukon aika hilpakkaa ja sitten sulla on vastassa rosmo jolla on puukko.

Missähän nämä "pätevät rosmot" treenaa? Kelpaisi sellainen treeni varmaan muillekin. Ainakin minulle on kaikki veitsitorjuntoja opettaneet ihmiset korostaneet, että sen puukon pois ottaminen on tosi vaikeaa, vaikkei puukon käyttäjä osaisikaan mitään ja itse olisi todella taitava veitsitorjunnoissa.

~Proxi~ sanoi:
Jos joku haluaa saada tietoa pippuri/paprika sumutin asiaan ni pippuri sumutinta ei ole olemassakaan. (eikä myöskään chili pippuria) Vaan suomessa on ihme yleinen käsitys että kaikki tujut mausteet on pippuria. se on vaan jääny yleiseksi sanaksi. sumuttimessa käytetään joko cayanne tai vahvempaa paprika seosta. eli chilit, cayannet ym on paprika lajeja. ei pippureita.
comprondei? -Tim big brother

Vaikuttava aine "paprikasumuttimessa" on OC, eli oleorosin capsicum.

~Proxi~ sanoi:
Jos joku haluaa saada tietoa pippuri/paprika sumutin asiaan ni pippuri sumutinta ei ole olemassakaan. (eikä myöskään chili pippuria) Vaan suomessa on ihme yleinen käsitys että kaikki tujut mausteet on pippuria. se on vaan jääny yleiseksi sanaksi. sumuttimessa käytetään joko cayanne tai vahvempaa paprika seosta. eli chilit, cayannet ym on paprika lajeja. ei pippureita.

Näinhän se on. koko pippuri/paprika sana on sekoitettu suomessa hiukan appelsiini/omena tyyliin... noh, syötiinhän sitä suomessa ensin perunan kukintojakin.

Heh muistan kun ensikerran ulkomailla tilasin 'pepper steakin'. Aloin sitten valittamaan tarjoilijalle että olin saanut väärän annoksen ja tarjoilija ressukka ei uskaltanut väittää vastaan ja jätti koko annoksen laskuttamatta...
Kyllä jälkeenpäin nolotti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom