Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitä vaan ihminen on niin hitaasti kasvavaa lajia, että siihen mennessä kun olet 120 kiloiseksi päässyt niin on järkeä toivottavasti tullut päähän sen verran lisää että ei liiku paikoissa missä tuollaisiin pölvästeihin enää törmää.
Niitäkin tapauksia on tiedossa jossa näille voimankäytössä ei-sallituille alueille on kohdistettu huomattava määrä iskuja ja vaikutus on silti ollut luokkaa nolla. Kun on kuuppa himmeä niin se sitten on myös himmeä.
Otin sunnuntaina vapaaehtoisesti ton OC-sumun naamalle ja voi perkele voin kertoa että jos baaris saisin ton naamalle nii mä itkien rukoilisin järkkäreiltä vettä ja pikaista hoitoon pääsemistä. Muhun se tepsi niin pahasti et yhdes kohtaa oli hetken aikaa jo semmonen "paniikkihengitys". Kirvely myös oli siis ihan helvetillinen ja se kesti 45 minsaa ennenku sai silmät auki ja pysty ruveta puhumaan muutaku kiroilua sillä välin kun nosti pään ylös vedestä. Mutta oon kuullu et jos tarpeeks on vihaa ja adrenaliinia ja viinaa veres niin sumunki jälkeen pystyy vielä ainaki jonku aikaa hyökkiä päälle ja toi videohan on siis ihan ääriesimerkki miten hyvin sitä voi kestää. Mutta videon heppu onkin virolainen poliisi.Tässä nyt hyvä esimerkki, että ei tosiaan yksinkertaisesti tehoa kaikkiin, ovimiehet kertokoot jos haluaa..
Ensin kannatais ehkä opetella kirjottaan ja miettiä vasta sen jälkeen noita uudelleen.
Silti sanoisin, että paras olis opetella se 100m sprintti.
Olen pohtinut että jos harjoittelis ainoastaan yhtä tappelutekniikkaa niin mikä paras vaihtoehto olisi? Subermanpuch, suckerpucnh, kick to groin area, 5 finger point technic?
Ei saatana. Nyt korkki kiinni.Eihän bodarit jaksa juosta edes 50 metriä...bad bad idea, kun joku jahtaa suo mopolla..
Kuvassa suomopo, mikäli joku muukin ihmetteli mikä se on.
Olen pohtinut että jos harjoittelis ainoastaan yhtä tappelutekniikkaa niin mikä paras vaihtoehto olisi? Subermanpuch, suckerpucnh, kick to groin area, 5 finger point technic?
Kilpikonnapuolustus.
Aivan totta. Miksen itsekin heti ajatellut tuon suuntaista. Lisäksi hotellissa tai raflassa kannattaa suunnata baarin puolelle, koska siellä voi vetää suojakännin ja tuntea itsensä maailman vahvimmaksi mieheksi.Oikeastaan kännissä voi olla turvallinenkin kun 100 metrin sprintissä voi kaatua taai jäädä rekan, mopon alle...toisaalta jos lähistöllä on hotelli tai rafla minne paeta niin ehkä se juokseminen on paras vaihtoehto...En nyt siis sijaitse suomessa, eli en hahmota kuviota sielläpäin..
Aivan totta. Miksen itsekin heti ajatellut tuon suuntaista. Lisäksi hotellissa tai raflassa kannattaa suunnata baarin puolelle, koska siellä voi vetää suojakännin ja tuntea itsensä maailman vahvimmaksi mieheksi.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/556...han-ja-rintaan-syyte-taposta-hylattiin-kkossa
Hipoo aihetta taas vähäsen. Itsepuolustukseks jos hakkais kuoliaaks, niin kyseessä olis varmaan hätävarjelun liioittelu ja ehdollisella selviäis.