Itselleni treeniohjelmaa...

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hei, kyselisin treeniohjelmista.. olen nyt 2v treenannu ja tulokset on noussu tähän tyyliin
Penkki 45kg->100kg
mave 90kg->150kg
Kyykky 90kg->150kg
Ja olen käynyt tähän asti 1 kertaa vikossa salilla jossa vedin noi jalat ja muut ja kotona hoidin hauikset ja viparit ja penkin ja vinopenkin...

Nyt olen siirtymässä sellaseen että rupeen käymään 2krt viikossa salilla ja
1krt viikossa kotona noi hauikset ja penkin.

Mitat on 173-175 /99kg, ja 15 v olen en vielä uskalla mitään diettiä aloittaa kun se vois sekottaa kaikki mun rytmit jne, alotan sitten kun tota pituutta on tullut vielä sen mitä sitä tulee...

Lisäravinteina oon käyttäny Kreatiinia ja maltoa, nyt pitäis taas alkaa käyttää kreaa, kun sen käyttö jäi vähemmälle ja tankkaamaan-> paino nousee vähä päälle 100kg kun tulee nestettä..

Olis tavotteena saada noita tuloksia ylös ja saada samalla kiinteytettyä itseäni. LEukoja menee nytten 2 , ja niitä harjottelen aina salilla ja aina kun pystyn, punnerruksia menee 40, ja vatsoja 25 puoleen minuuttiin..

Anteeksi jos viesti oli vähän epäselvä.

Siis jos joku ei tajunnut niin haluiaisin että joku kertois miten kannattais jakaa liikeet silleen että 2krt viikossa salilla ja 1krt viikossa kotona, kotona pystyn tekee penkkiä ja hauista.

Siis jos joku ei tajunnut niin haluiaisin että joku kertois miten kannattais jakaa liikeet silleen että 2krt viikossa salilla ja 1krt viikossa kotona, kotona pystyn tekee penkkiä ja hauista.

Auttaa selvästi vastaajia kun kerrot, että mitä kaikkea sinulla siellä kotona on. Ilmeisesti levytanko, ja siihen jonkinnäköinen teline. Nouseeko teline hartiantasolle? Ja paljonko levypainoja sinulla siihen on?

Kotona siis 10kg levytanko johon 60kg levypainoja, siis 70kg penkissä, sillä teen myös mavee ja kyykkyä ja hauiskääntöä, sitten on käsipainoja 5k-20kg, joilla vipareita ja vinopenkkiä jne, penkissä on myös vinoasento.

Ongelmia,

tämä ei ole suoranaisesti ongelma mutta häiritsee...

Olen siis 15 vuotias, ja tein eilen 70kg penkkitoistoa, noh huomasin että aina kun nostan tangon alas rinnalle telineestä niin nikamanaksahtaa... onko se kädessä se naksahdus vai tuolla lapaluissa, pitäsiikö olla huolissaan?

15v ja 150kg kyykky? :eek: Jos on kunnon syvyyteen ja et kuseta niin aikas kova tulos.

Ei nuo naksumiset vaarallisia ole, jos ei tule kipua.

Joo toi 150kg on mulle sen takia tässä iässä helpompi kun muille sen takia että kun aloitin 13v sitte nniin olin koko elämäni aikana ollut aina ylipainoinen ja jalat kehittyivät tässä niin mun lähtökohtani oli siinä 90kg kyykyn kohdalla :D

tuon 150 kilon kyykyn viistoistavuotiaalta haluaisin nähdä!

kuinkas syvä? reidet vaakatasoon?

en tiedä miten tuo liittyy alkuperäiseen kysymykseen? onko sillä nyt paskankaan väliä pyllistääkö se vai mitä ku ohjelmaahan kaveri on vailla?

Tää menee taas vääntämiseksi tällä tavalla.

Ottopotto käske joku kokeneempi salilta kattomaan sun kyykkyä jos epäilet että se on vajaa. Täältä netin kautta pikkusen vaikea sanoa kenenkään :)

Jos tavoitteenasi on nostaa penkkiä,kyykkyä ja mavea niin esim. tällanen vois olla yks

1.treeni (salilla)
-kyykky
-hyvää huomenta
-vatsat lisäpainolla
-hauiskääntö
-pohkeet

2.treeni (salilla)
-maastaveto
-penkki
-leuanveto
-ranskalainen punnerrus
-viparit sivulle/taakse

3.treeni(kotona)
-kapea penkki/nopeuspenkki
-vinopenkki kp /pystypunnerrus
-kulmasoutu
-vatsaa lisäpainolla

tossa nyt jotain.. viisaammat jatkakoon

Mitä ihmeellistä on 150kg kyykyssä 15 kesäseltä? =/

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitä ihmeellistä on 150kg kyykyssä 15 kesäseltä? =/

niistä aina kuulee mutta ikinä ei näe livenä

liittypä aiheeseen ihan vitusti.anteeksi taas

No juu, ennen kuin aloitin salilla käymisen mulla oli jo vahvat jalat ennestään koska olin ylipainoinen ollut koko ikäni... Eka kerta kun salille menin niin sain jo 90kg kyykyn ja 200kg jalkaprässistä joten tuon 90-150kg kyykky ei ollut vaekaa nostaa :D

Itse jos kävisin kaksi kertaa viikossa niin kävisin maanantaina ja perjantaina. Molemmilla kerroilla koko kroppa läpi, ja sitten kotona kun treenaa niin parina päivänä viikossa noi penkit sun muut, mutta ei salipäivinä tietenkään:)

juu ite menen tälläsellä 2-jakoinen ohjelmani:
1.reidet,kädet
2.selkä,rinta,olkapäät,pohkeet

1.
etu- ja taka reidet
etukyykky/kyykky/prässi 3x
reiden ojennukset 3x
sjmv x3 koukistus x2/saa vetää myös norm mave mutta ite teen tota ja suosittelen :)

kädet
(ojentajat ja hauis)tärkeimmät.( Voi ja kannattaakin tehdä ranteet kyynervarret sun muut)
ojentajat ransk punnerrus/ojentaja punnerrus x3

hauis
tangolla/scott/käsipainoilla x3
ranteet käännöillä/kohautuksilla x2

2. selkä
ala/ylä talja/kulmasoutu tanko/leuanveto x3

rinta
vino/tai tasa penkkillä punnerrus x2

olkapäät
vipunostot taakse/sivuille x2
pystypunnerrus tanko/käsipainot x2

pohkeet

seisten/istuen x4
pohjelaite x4 mutta määhän annoin sulle hyvän henkilökohtaisen voimannostoon suunnatun ohjelman :)) ja ottopotto nostaa 160kg kyykyn ja todistan kun itte olin varmistamassa että tiedoks :)

Jep jep, ei ihan perseestä, paitsi että selälle kannattaisi varmaan tehdä kahta noista liikkeistä per kerta ja 2 sarjaa kummassakin.

Kotona siis 10kg levytanko johon 60kg levypainoja, siis 70kg penkissä, sillä teen myös mavee ja kyykkyä ja hauiskääntöä, sitten on käsipainoja 5k-20kg, joilla vipareita ja vinopenkkiä jne, penkissä on myös vinoasento.

tottakai sen saa vinoasentoon kun kerran on vinopenkki :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom