Itse tehdyt proteiinipatukat- parhaat reseptit

Suurimmassa osassa kaupan proteiinipatukoita on hirveästi sokeria tai ne maistuu omasta mielestäni tosi tunkkaiselle.. tulikin mieleen vasta nyt, että kai näitä voisi itsekin tehdä. Inspiraationa toimi itselläni Quest Barin Cookie dough :) Pistin oman ohjeen ylös *** näistä tuli mun mielestä oikein hyviä ja on indeed #cleaneating! Laittakaahan reseptejä jakoon, itse ainakin mielelläni ottaisin testilistalle useammankin version jossa olisi ravintoarvot kohdallaan!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itselläni on jo pitkään pitänyt kokeilla, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi... taateli ja cashew tehosekoittimessa mössöksi, tämä massa sitten taiteilla levyksi ja jääkaappiin pariksi tunniksi. Sitten siitä voisikin leikata patukan muotoisia palasia ja käärästä vaikka folioon odottamaan syömistä.
Joku ihan oikeakin ohje tekemiseen varmasti löytyisi netistä jos jaksaisi etsiä.

On tullut tehtyä itse semmoisia patukoita, mihin tulee:
Taateleita
Pähkinöitä (olen käyttänyt cashew, pekaanipähkinä ja saksanpähkinä sekoitusta)
Raakakaakaojauhetta
Appelsiininkuorta

Blenderillä sekaisin, taikina levyksi ja jääkaappiin vähäksi aikaa. Siitä voi sitten leikellä patukoita tai suupaloja mielensä mukaan.

Maistuu kivasti fazerinasuklaalle. :)

Suurimmassa osassa kaupan proteiinipatukoita on hirveästi sokeria tai ne maistuu omasta mielestäni tosi tunkkaiselle.. tulikin mieleen vasta nyt, että kai näitä voisi itsekin tehdä. Inspiraationa toimi itselläni Quest Barin Cookie dough :) Pistin oman ohjeen ylös *** näistä tuli mun mielestä oikein hyviä ja on indeed #cleaneating! Laittakaahan reseptejä jakoon, itse ainakin mielelläni ottaisin testilistalle useammankin version jossa olisi ravintoarvot kohdallaan!

Voitko laittaa ohjeesi tänne - vaikuti hyvältä.

Jos jollakulla on resepti, mikä täyttää seuraavat kriteerit, tännä ja heti :kuola:

- sisältää hitaita hiilareita ja proteiinia. esim. 10 g proteiinia ja 30 g hiilareita / patukka
- ei sisällä lisättyä sokeria eikä suolaa
- sisältää vain pehmeitä rasvoja
- sisältää mielellään täysjyväkauraa ja pähkinöitä
- säilyy kiinteänä ja ehjänä huoneen lämmössä = voi ottaa töihin
- maistuu hyvältä: saa sisältää makauttamatonta suklaata, mausteita jne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom