itkettää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kilta^
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Auttakaa joku vähän ku nyt itkettää ja oikeesti ja motivaatiot meni jonnekki tosipitkälle pakkasen puolelle.. :curs:

Homman nimi on: Olen tässä kesästä asti käynyt säännöllisesti salilla ja lenkillä
ja saanut aikaan mukavan muutoksen, penkki maksimi on noussut 80kg -> 90kg ja perus kunto on noussut paljon ja läskiäkin on lähtenyt.. 74kg -> 66kg.

No tänään sitten viikon huilin jälkeen menin salille ja penkkasin maksimia..
85kg nousi ja en voinut uskoa koska oletin jotain 95kg tulosta.. oli pakko koittaa uudelleen..kyllä :eek: No ajattelin että tämä johtuisi painon tippumisesta mitä lenkkeily alkuun aiheutti.. kuvittelin että se on alle 66kg.. kappas 70.8kg.. tässä vaiheessa alko jo itkettämään.. tiedän, että nämä on pieniä muutoksia, mutta en ymmärrä miks proteiini pitosella ruokavaliolla (proteiinii ~120g/päivä) voimani on kadonnut ja painokin noussut vaikka lenkkeilen 3-4x viikkoon.. ymmärtäisin painon nousun jos se olisi uutta lihasmassaa.. tosin sillon kuuluisi voimienki kasvaa eikä tipppuu..

Antakaa jotain syitä mitä olen tehnyt väärin, sillä ei kiinnosta treenaa ja mennä huonompaan kuntoo vaan :wall:

Minkälaisella ohjelmalla treenaat?
Mulle tulee mieleen, että treenaat liikaa, jos tuon 3-4 viikottaisen juoksulenkin lisäksi käyt salilla muutaman kerran viikossa.
Siitäkään ei kannata huolestua, jos penkki ei joskus kulje, sillä huonoja päiviä on kaikilla välillä. Itselläni saattaa treenipainojen ero hyvän ja huonon päivän välillä olla tyyliin 10kg.
Muista, että voiman/lihasmassan/hyvän kunnon hankkiminen vaatii aikaa ja kärsivällisyyttä!

Kilta^ sanoi:
Auttakaa joku vähän ku nyt itkettää ja oikeesti ja motivaatiot meni jonnekki tosipitkälle pakkasen puolelle.. :curs:

Homman nimi on: Olen tässä kesästä asti käynyt säännöllisesti salilla ja lenkillä
ja saanut aikaan mukavan muutoksen, penkki maksimi on noussut 80kg -> 90kg ja perus kunto on noussut paljon ja läskiäkin on lähtenyt.. 74kg -> 66kg.

No tänään sitten viikon huilin jälkeen menin salille ja penkkasin maksimia..
85kg nousi ja en voinut uskoa koska oletin jotain 95kg tulosta.. oli pakko koittaa uudelleen..kyllä :eek: No ajattelin että tämä johtuisi painon tippumisesta mitä lenkkeily alkuun aiheutti.. kuvittelin että se on alle 66kg.. kappas 70.8kg.. tässä vaiheessa alko jo itkettämään.. tiedän, että nämä on pieniä muutoksia, mutta en ymmärrä miks proteiini pitosella ruokavaliolla (proteiinii ~120g/päivä) voimani on kadonnut ja painokin noussut vaikka lenkkeilen 3-4x viikkoon.. ymmärtäisin painon nousun jos se olisi uutta lihasmassaa.. tosin sillon kuuluisi voimienki kasvaa eikä tipppuu..

Antakaa jotain syitä mitä olen tehnyt väärin, sillä ei kiinnosta treenaa ja mennä huonompaan kuntoo vaan :wall:

kokeile pitää kevyt viikko tai kaks, ihan kevyesti vaan pumppailet ja teet kevyesti. mulla ainakin kevyen viikon jälkeen tulokset ja painot on huipussa ja kaikki kulkee. toinen mikä sotkee salitreenin hyvin on 2 edellistä ateriaa, jos ne on sekasin ni ei tule mitään. ei tommosesta kannata stressata, äläkä kokeile maksimia joka kerta, korkeintaan kerran kuussa jos sitäkään.

paljonko sulla tulee kaloreita päivässä?

Niin, minullakin heittelee tuo penkki aika paljon, ja tietenkin riippuu syömisistä and so on. Ei kannata huolestua jos treeni ei kulje ihan jok ikinen kerta, sillä ihmisiä tässä vaan ollaan.
Ainenkin täällä päin.:jahas:

Huonoja treenejä on kaikilla joskus, ei yhen huonosti menneen kerran takia nyt kannata motivaatiota menettää.:whip:

Sitäpaitsi penkki on herkkä liike, joka vaihtelee joskus paljonkin riippuen päivästä.

mitä tuosta ny itkeen... jos puntari näyttää muutaman kilon enemmän nii so what? heitä *ittuun koko kapistus. Pena tulos heittelee mut enpä siitäkää välittäis kummemmin. jätä vaikka koko pena pois ohjelmasta vähäks aikaa nii saattaa alkaa nousee yllättävänki hyvin maximi, näin ainaki itellä

Pena heittää aika paljo.. itellä sarjapainot heittää 10kilolla, riippuu ihan miten on edellisenä päivänä syönyt.

Millaista treeniä kevyellä viikolla pitäisi tehdä? Siis treenata ilmeisesti tarttis, mutta mitä se käytännössä tarkoittaa? Ylipäätään että nostaa jotain punnuksia, vai onko siinä jotain tarkempia salaisuuksia?

Vähän kismittelee, kun kuukauden verran olen kihnuttanut samoja painoja eikä kehitystä tapahdu. Luulisin että nyt on (olisi ollut jo ajat sitten...) kevyen viikon paikka, joten miten se käy?

Lichen sanoi:
Millaista treeniä kevyellä viikolla pitäisi tehdä? Siis treenata ilmeisesti tarttis, mutta mitä se käytännössä tarkoittaa? Ylipäätään että nostaa jotain punnuksia, vai onko siinä jotain tarkempia salaisuuksia?

Vähän kismittelee, kun kuukauden verran olen kihnuttanut samoja painoja eikä kehitystä tapahdu. Luulisin että nyt on (olisi ollut jo ajat sitten...) kevyen viikon paikka, joten miten se käy?
Mun käsittääkseni vedät ihan normaalin ohjelmasi läpi, mutta niinkuin "kevyt viikko" jo sanoo, teet kaiken kevyesti. Tämä onnistuu sillä tavalla, että tiputat sarjapainoja tai sitten tiputat sarjoja. Eli tiputat sarjapainot vaikka puoleen normaaleista ja teet sen saman määrän toistoja mitä normaalistikkin (pidemmillä sarjoilla menee vaan jumiin).

Sarjojen tiputus taas vaikka silleen, että jos normaalisti teet 3 sarjaa per liike niin kevyellä viikolla vaikka 1 sarja/liike. Tässä tyylissä tuon yhden sarjan voi vetää kovaa, mutta ei välttämättä ihan tappiin asti. Tämän yhden sarjan voi vetää kovaa, koska kokonaisvolyymi jää kuitenkin pienemmäksi

Näin mä olen tän homman käsittäny luettuani täältä Pakkikselta

Penkkitulos heittelee todellakin jopa tuolla 10 kilolla. Jos ei kulje, niin penkissä sen huomaa ensimmäisenä.

Ja taas tuo painopuoli nyt on sellainen juttu, että ensinnäkin pitäisi aina se punnitust tehdä aamulla vessassakäynnin jälkeen ennenkuin on laittanut mitään suuhunsa. Muuten tulos ei ole luotettava, aamupainon ja iltapainon välillä saattaa olla montakin kiloa eroa.

Ja toinen pointti tohon painohommaan on nuo nesteet yleensäkin. Syöppä jokupäivä oikein tuhti ja suolainen ateria, niin varamasti on seuraavana päivänä pieni pöhö päällä ja painoa joku kilo enemmän ja tämäkin johtuu vain nesteestä.

Eli ei kannata huolestua noita paino heilahteluista, mittaat painosi aamuisin kuten yllä neuvoin vaikka kahdesti viikossa ja seuraat sitten sitä kehitystä vaikka viiko tai kuukausitasolla, siitä näet että suunta on oikea.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom