IT-perusjantteri etsii töitä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja miqsu
  • Aloitettu Aloitettu
Oolrait.

Otsikon mukainen kuviteltu tilanne, n. 20-25 vuotias tai miksei vanhempikin, IT-alan perustutkinnot vähintään omaava kaveri etsii IT-alan helpdesk/support/tuki-töitä seuraavista kaupungeista:

- Helsinki
- Tampere
- Oulu

Mistä medioista tämä nuori heppu epävarmana tulevaisuudestaan lähtee etsimään työtarjouksia/täyttämään työnhakuilmoituksia ? mol.fi luonnollisesti varmasti ensimmäisenä, mutta mihinkäs sen jälkeen?

Jos olette ko. kaupungeista ja tiedätte jotain rekrykanavista joita työnantajan kannattaisi käyttää, voisitteko ystävällisesti avautua niistä täällä tai suoraan lähettää privaa minulle. Kiitän etukäteen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oolrait.

Otsikon mukainen kuviteltu tilanne, n. 20-25 vuotias tai miksei vanhempikin, IT-alan perustutkinnot vähintään omaava kaveri etsii IT-alan helpdesk/support/tuki-töitä seuraavista kaupungeista:

- Helsinki
- Tampere
- Oulu

Mistä medioista tämä nuori heppu epävarmana tulevaisuudestaan lähtee etsimään työtarjouksia/täyttämään työnhakuilmoituksia ? mol.fi luonnollisesti varmasti ensimmäisenä, mutta mihinkäs sen jälkeen?

Jos olette ko. kaupungeista ja tiedätte jotain rekrykanavista joita työnantajan kannattaisi käyttää, voisitteko ystävällisesti avautua niistä täällä tai suoraan lähettää privaa minulle. Kiitän etukäteen.

Ehdottomasti tutustumisen arvoiset sivustot ovat: http://www.eilakaisla.fi tai http://www.elanit.fi Vuokrafirmoja molemmat, mutta etsivät asiakasyrityksilleen myös vakituisiin tehtäviin henkilöitä.

Lisäksi kumpikin tarjoaa useita Help Desk-paikkoja "contractoreille", tekevät noin vuoden sopimuksia kerrallaan mutta kaikki tuttuni on saanut joka kerta jatkosopimuksen automaattisesti.

Hyvin harvaan firmaan otetaan enää Help Desk-henkilöitä omille palkkalistoille, eli käytännössä vuokrafirmat hoitavat kaikki rekrytoinnit, palkanmaksut ja muut juoksevat asiat ja asiakasyritys tarjoaa työntekopuitteet tiloissaan.

Se hyvä noissa kahdessa mainitussa vuokrafirmassa on se, että ne maksavat yleensä parempaa palkkaa ja henkilöstöedut (mm. lääkäripalvelut) on hyvin hoidettu.

Itse olen ollut eräässä suuressa IT-firmassa contractorina Eilakaislan kautta enkä kadu. Suosittelen :thumbs:

Mikä on IT-alan perustutkinto? Ton termin alle menee nykyään varmaan vaikka sun mitä.

Eli tarkoitetaan nyt oikeasti koulutusta jolla saadaan pätevyys käyttäjätukeen. Eli osaat windowsin vähintäänkin kiitettävästi, ja ymmärrät perusteet tai enemmän järjestelmistä. Ei mitään kaupan puolen datanomitutkintoja siis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom