Itäkeskus Sportia -50% kaikki tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jamaan
  • Aloitettu Aloitettu
Itse en ole mikään kovin sporttinen joten ei löytynyt mitään, huomasin vain kun kävin äsken Itäkeskuksessa että kaikki tuotteet oli siellä vähintään -50% alennuksessa koska liike lopettaa siellä. Ehkä jollekkin muulle tiedosta voi olla hyötyä jos hakee jotain penkkiä tms..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
samajuttu :thumbs:

NuuNuu sanoi:
samajuttu :thumbs:

IIk, no sit en uskalla huomenna vielä.

allnighte.gif

jamaan sanoi:
Itse en ole mikään kovin sporttinen joten ei löytynyt mitään, huomasin vain kun kävin äsken Itäkeskuksessa että kaikki tuotteet oli siellä vähintään -50% alennuksessa koska liike lopettaa siellä. Ehkä jollekkin muulle tiedosta voi olla hyötyä jos hakee jotain penkkiä tms..
No ei ollu kovin vaikea arvata, että on lopetus edessä... Siltä se meno näyttikin. :(
...pitänee käydä katsomassa, jos sieltä sais jotain heräteostoksia.

Sumu sanoi:
IIk, no sit en uskalla huomenna vielä.

allnighte.gif

jos mennään yhdessä, vähä niiq käsikädessä ;)

Lhw sanoi:
Hmmm... tulipa ostettua uudet rullikset ku erehty kävelemään siitä ohi.

Just tuollaisten ilmiöiden takia en aio mennä Itiksen lähettyvillekään ennen joulua.

Tai ilmoitelkaa sitten kun putiikki on lopullisesti kiinni.

Oisin ostanu paini kengät, kun on muuten niin kalliita, mutta eipä ollu kokoja. Jollekkin kotitreenaajalle vinkiksi, että siellä on käsipaino settejä. Ja siellä tosiaanki myytiin jotain malto-hormoonia :eek: .

Eipä siellä ihmeitä ollu. Verkkareita mallia Adidas ja koripalloja, osa niistäkin väärän muotoisia. Verkkarit toki vois ostaa, mutta en sitten viitsinyt nuukuuksissani...

suortti sanoi:
Jollekkin kotitreenaajalle vinkiksi, että siellä on käsipaino settejä.

Kävelin siitä ohitte mut olin näkevinäni pelkästään sellasia limputtomia, siis sellasia joissa ei voi sitä painoa säätää ollenkaan, ja ne tuppaa olemaan yleensä aika pientä painoluokkaa. Vai näinkö ohi kävellessäni väärin? Tarttis noihi tän hetkisii lisää painoa, jos vaikka irtolimppuja olis jopa myyny prkl...

En viittiny tehdä uutta treadia tehdä niin ajattelin tässä kysästä ku kuitenkin jonkin verran urheiluvälineisiin viittaa.. Elikkä kannattaisko tilata tuolta kuponkiuutisista wranglen kuntonyrkkeilypaketti jossa säkki+hanskat+kuntonyrkkeilyopas. Säkki on Ringking ja hanskat rinking fitboxit. Näyttäis vähän halppis kamalta, jalatkaan ei taivu niiku Bruce Lee:llä joten tuota tuskin yltää potkimaan (35x80cm). Mut eipä sen tartte mikään hirveä laatusäkki ollakkaan kun vasta alottelemassa harrastusta.
Vinkkejä löyty haulla, mutta noi hinnat on mitä on.. :(

panza sanoi:
En viittiny tehdä uutta treadia tehdä niin ajattelin tässä kysästä ku kuitenkin jonkin verran urheiluvälineisiin viittaa.. Elikkä kannattaisko tilata tuolta kuponkiuutisista wranglen kuntonyrkkeilypaketti jossa säkki+hanskat+kuntonyrkkeilyopas. Säkki on Ringking ja hanskat rinking fitboxit. Näyttäis vähän halppis kamalta, jalatkaan ei taivu niiku Bruce Lee:llä joten tuota tuskin yltää potkimaan (35x80cm). Mut eipä sen tartte mikään hirveä laatusäkki ollakkaan kun vasta alottelemassa harrastusta.
Vinkkejä löyty haulla, mutta noi hinnat on mitä on.. :(
Kyseinen malli ei ole minulle tuttu, mutta mä pelkään että tuollaisessa postimyyntisetissä on niin kevyt säkki, että se on aina katossa kun lyö.

Lhw sanoi:
Kävelin siitä ohitte mut olin näkevinäni pelkästään sellasia limputtomia, siis sellasia joissa ei voi sitä painoa säätää ollenkaan, ja ne tuppaa olemaan yleensä aika pientä painoluokkaa. Vai näinkö ohi kävellessäni väärin? Tarttis noihi tän hetkisii lisää painoa, jos vaikka irtolimppuja olis jopa myyny prkl...
Kun mä kävin, niin siellä oli sellasia säädettäviä n. 4 settiä. Ne oli siellä aidatussa "näyttely" tilassa vasemmalle siitä ovesta pahvisissa paketeissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom