Itä-Suomesta mimmejä?

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
mieleeni juolahti kysyä että oisko näillä nurkilla pakkislaisia? Itte tässä joenkaupungin kupeessa asutaan ja olis kiva saada lenkkiseuraa(nykyisin kokoonpano on 2koiraa ja tuplarattaat)
Ja josko olis joku semmonen immeinen kuka kommentois vaikka sähköpostiin olisko miusta johonkin näistä puntti fitness ainesta.

Sekavasti kirjotetttu mutta ajatus oli tämä että lähetän kuvia itestäni siulle postiin ja sie kommentoit niitä ja ehdotat jotain liikkeitä yms mitä kandeis tehdä. Olen siis aivan urani alussa ja vakio esteenä liikunnalle löytyy nuo kakarat. 2v ja 3v..:hyper:
Semmosta tällä erää.
vapaa ehtoinen ilmoittaudu...?

Terve! Täällä yksi. Asustellaan Joensuun lähistöllä ja varmaankin elämäntilannekin aika samanlainen. Meillä tosin käytössä vaan yhden 1v lapsen rattaat. Koiruuksiakin kertynyt 3kpl. En tiiä onko musta antamaan kummemmin treenivinkkejä, mutta lenkkiseuraksi ainakin :)

Heips!
Täällä ois yks joensuulainen punttimimmin alku. :) Salilla on tullu käytyä vuosi treenaten tavoitteellisemmin.

Mie oon lähtösin Savonlinnasta. :) Vaikka nykyään Joensuussa asun tulee Savonlinnan suunnalla käytyä about kerran kuukaudessa...

^Treenaatko jossain Savonlinnassa ollessasi? Itse olen 3F:n vakiokamaa nykyään ja treenikaveria ei ole vielä siunaantunut.. :)

Hieman on sali sillä suunnalla hakusessa. Siellä asuessa kävin liikunnan kuntopisteellä, mut sitäkään ei enää ole :down:
Ens kesäksi ollaan ilmeisesti avon kanssa tulossa Savonlinnaan töihin ja mietin tuota 3F:ää...

3f on kyllä paras tällä hetkellä. Ladyline on niiin tyttöilyä. Ja siellä tietysti on myös jäsenmaksukuviot, eli teidän tilanteessa ei kannata sinne mennä.

Me muutettiin tänne vasta elokuussa. Ennen sitä käytiin anoppilassa harvakseltaan täällä, mut 3f:lta saatiin avainkortti yhteiseksi, eli molempien nimiin, joten aina kun oltiin käymässä niin pääsi treenaamaan hyvin olematta riippuvainen aukioloajoista. Hinta oli jotain 15e (sen avainkortin siis, sen saa jos ottaa väh. kymmenen kerran kortin) kai? Eli sinne vaan ja treenaamaan :)

Kerran kävin Lady Linellä ja se oli ihan älytön pettymys! Omistajat tuntien/tietäen oisin oottanu parempaa.
Joskus lukio aikaan tuli käytyä 3F:llä (vai olikohan se silloin vielä kuntosampo?) ja pidin paikasta paljon. =) Mukavaa olisi saada reeniseuraa, kun ei sellaista täältäkään oikein löydy.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kyllä, savonlinnasta ja 3F:ltä mutten ole kauniimman sukupuolen edustaja. :lol2:

Harvemmin tänne osioon tulee postailtua.. :D

Ja kukas se siellä sitten on?:whip: Sie varmaan tunnistat miut paremmin ku mie siut...en oo ainakaan kuullu et muita mimmejä ois kisoihin menossa...ni mie oon se ainoo:D Ja mie käyn siis päiväsaikaan reenilöillä, kun reenit on miun työtä tätä nykyä vaan ja ainoastaan...eli päivätyö jossa tulee hitonmoinen hiki...:rolleyes:

^sie oot varmaankin se ihminen, jonka kanssa joku viikko takaperin hetki juteltiin.

Kyselin siulta kisasuunnitelmistasi, kun sivukorvalla kuulin niistä puhuttavan.. :) Mutta kuka on Perusasia?

^sie oot varmaankin se ihminen, jonka kanssa joku viikko takaperin hetki juteltiin.

Kyselin siulta kisasuunnitelmistasi, kun sivukorvalla kuulin niistä puhuttavan.. :) Mutta kuka on Perusasia?

No mie vähän veikkasinkin mielessäni et se oot sie;)

Nii-in, mutta kuka on Perusasia?? :evil: Tällä hetkellä siis jokainen kaksilahkeinen on epäiltyjen listalla :lol2:

Sen verran Perusasian profiilista näkyi, että alle kaksikymppistä metsästetään.. :thumbs:

Eli ei muuta kuin kyselemään, että "tunnetaanko me jostain?" ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom