Itä-Suomesta mimmejä?

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Jep, Imatralta. Urheilutalolla käyn pyörimässä.
Missä salilla itse reenaat? Kiwa ku on samalta paikkakunnalta joku :hyvä:

Kylpylällä. Oon kyllä joskus kävässy urheilutalon salilla... Miut kyllä tunnistaa kylpylältä ku oon vissii ainut akka vapailla painoilla ja tietysti pakkis-paita päällä :rock:

Mie en oo ikinä käyny kylpylällä. Se on niin kaukana, pitäis aina erikseen lähtee, laiska oon.
Urheilutalo on koulun vieressä ja muutenki lähellä ja yleensä matkan varrella. Ja hyvin oon viihtyny. Kaiken saa tehtyä ja hyvin mahtuu sekaan. Nyt pääsee vielä ilimaseks tehtaanki salille, mistä en erityisemmin kyllä välitä.
Vois ehkä yhen kerran katsastaa kylpylän tilat ja paikat. Tulla bongaamaan pakkispaitanen mimmi sieltä. :)

tääkin neito ilmottautuu :) Ens syksynä ois sitten tarkotus suunnata Joensuuhun opiskelujen perässä.. Saliehotuksia otetaan mieluusti vastaan, nyt lähinnä ihan ymmälläni, että mihinkä suuntaan kulkuni sitten kun haluan treenailla

Minkäslaiseen saliin ois kiinnostusta Joensuun alueella. Vaihtoehtojaha on.. Kiinnostaako pelkkä puntti vai kaipailetteko myös ryhmäliikuntatunteja? :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Satuuh: oikeestaan pelkkä puntti riittää, tietty kaikenmaailman ryhmäliikuntatunnit ois kivoja, mutta luulen etten koskaan sitten niille eestys ees menemään :)

Niin ja plussaa ois tietty opiskelijallekin sopiva hintataso;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom