Ei kannata kirjoitella asiasta mistä et yhtään mitään ymmärrä. Mutta me ei jatketa tätä keskustelua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kannata kirjoitella asiasta mistä et yhtään mitään ymmärrä. Mutta me ei jatketa tätä keskustelua.
Aika mielenkiintoinen kombo pommeja, jotain tunkeutuvaa tavaraa tiputtivat. Ja peräjälkeen. Kumuloitui se vaikutus. Heti sanoi Israel että sieltä ei kukaan ole voinut selvitä hengissä. Nasrallahin rallattelut loppui nyt.
View: https://youtu.be/9c1AU9wIteI?si=hHJnIK5c8tx_MHZT
Ei varmaan siinä määrin kuin esim Syyria aiheutti. Kun siellähän Assad & Venäjä ihan johdonmukaisesti pommitti siviilikohteita. Nyt kohteena Hizbollah eikä Lebanonin kansa, eikä edes Lebanonin omat sotilasvoimat. Uskon että Lebanon alkaa toimia yhteistyössä Israelin kanssa ja saavat yhdessä savustettua Hezbollahin ulos maasta. Nehän nyt jo kielsi Iranin lentokonetta laskeutumasta kun tuli selväksi että muuten lentokenttä pommitetaan romuksi. Mutta voihan toi lähi-idän ruutitynnyri räjähtää kunnolla ja levitä käsiiin...yleisesti kuitenkin ajatellaan että Iran pitää nyt aikalailla matalaa profiilia eikä voi kuin niellä tappionsa tässä.Aiheuttaako pakolaisaallon Eurooppaan?
Noniin, alkaa olemaan oikea meininki siihenkin suuntaan.Nyt myös Hutheille kunnolla turpaan! Leikit loppuu nyt.
IDF hits Houthis with most powerful strike of war
The IDF struck Yemen' Hodeidah and Ras Issa ports, attacking oil reserves and military supplies, sources told The Jerusalem Post.m.jpost.com
Vissiin vähän tuulinen pesti johtaa hizbollahia tällä hetkellä
View: https://x.com/Eli_YAHU_07/status/1840171412952137999?t=ir2CegRJbLmC0PQ-1Depyw&s=19
Luulen kans että hamas, hizbollah ja huthit laitetaan huolella nippuun, tai voi olla ettei hutheja niin totaalisesti. Iran onkin sitten isompi kysymys, luulen ettei sinne tehhä kuin korkeintaan joitain rajatumpia iskuja, vaikka tulevaisuuden kannalta varmaan hyvä oiskin vetää sieltäkin nykyinen hallinto pois pelistä. Harmi toki sivulliset uhrit, mutta ittepähän antavat terroristijärjestöjen mellastaa keskuudessaan. Olen kyllä taivastellut miksi jenkit/nato ei ole noita hutheja laittanut jo nippuun, melkoista häiriötä kun aiheuttavat rahtiliikenteelle.Vaikka ei tässä ole sinällään mitään naurun aihetta niin jostain syystä itselleni tuli tästä hymy naamalle ja hyvä mieli. Jotenkin huvittaa tuo Hizbollahin toiminta, ollaan niin kovia ja kukkoillaan mutta omat johtajat kuolee 2h nimityksen jälkeen. Aika koomista.
Itse veikkaan että Israel vetää nyt varmasti 100% päätyyn asti. Ukrainan sodan takia, Venäjä kun ei voi tukea vanhaan malliin Lähi-Idässä lännen vastustajia niin nyt on Israelillakin mahtava tilaisuus laittaa häiriköt pakettiin minimalistisella vastarinnalla. Siinähän Venäjä/Iran mietitte että millä rintamalla haluatte taistella, vähän näyttää siltä että ei taida resurssit riittää joka paikkaan .
On vain ajan kysymys, että Iran poistuu/poistetaan pahan akselista, Netanyahun mukaan nopeammin kuin arvataankaan:Iran onkin sitten isompi kysymys, luulen ettei sinne tehhä kuin korkeintaan joitain rajatumpia iskuja, vaikka tulevaisuuden kannalta varmaan hyvä oiskin vetää sieltäkin nykyinen hallinto pois pelistä.