Sulta on jäänyt se uusi testamentti lukematta. Kannattais lukea se. Se on kristityille tärkein teos.
Jeesus juutalaisille (Johannes 8:44):
"
Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä."
Kesken kaiken toivat lainopettajat ja fariseukset paikalle naisen, joka oli joutunut kiinni aviorikoksesta. He asettivat hänet Jeesuksen eteen ja sano...
www.raamattu.fi
1. kirje tessalonikalaisille 2:15:
"
Juutalaiset ovat surmanneet sekä Herran Jeesuksen että profeetat, ja he ovat vainonneet meitäkin.
He ovat Jumalan mieltä vastaan ja kaikkien ihmisten vihollisia."
Tiedättehän itsekin, veljet, ettei käyntimme teidän luonanne ollut turha. Vaikka meitä oli Filippissä loukattu ja pahoinpidelty, niin kuin tiedätte, J...
www.raamattu.fi
Ilmestys 2:9:
"Minä tiedän sinun ahdinkosi ja köyhyytesi – sinun, joka kuitenkin olet rikas.
Minä tiedän, miten sinua herjaavat nuo, jotka sanovat itseään juutalaisiksi vaikka eivät ole – Saatanan synagogaa he ovat!"
»Kirjoita Efesoksen seurakunnan enkelille: »Näin sanoo hän, jolla on oikeassa kädessään seitsemän tähteä ja joka käyskentelee seitsemän kultajalkaisen...
www.raamattu.fi
Kun hehkutat Iraelia ja juutalaisia, jotka torjuivat ja tappoivat Jeesuksen, olet uuden testamentin muukaan osallinen näiden pahoihin tekoihin.
2. Johanneksen kirje 1:9-11:
"Jokainen, joka ei pysy Kristuksen opetuksessa vaan tuo siihen jotakin lisää, on vailla Jumalaa. Jokaisella, joka tässä opetuksessa pysyy, on sekä Isä että Poika. Jos joku tulee teidän luoksenne eikä opeta tällä tavoin, älkää ottako häntä kotiinne älkääkä edes tervehtikö häntä. Se, joka lausuu hänet tervetulleeksi, osallistuu hänen pahoihin tekoihinsa."
Vanhin tervehtii valittua äitiä* ja hänen lapsiaan. Minä rakastan teitä totuudessa, enkä yksin minä, vaan kaikki, jotka ovat tulleet tuntemaan totuud...
www.raamattu.fi
Pannaan tähän loppuun nyt vielä selvennys, etten itse ole kummoinen kristitty, ev. lut. kirkostakin eronnut, mutta huvittaa nää sionistihihhulit, jotka väittävät itseään uskovaisiksi kristityiksi, vaikka uusi testamentti opettaa juutalaisista kuten yllä olevista lainauksista voi lukea. Juutalaiset ovat Saatanan synagoga.