Isot smotot, mikä?!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jokk_e
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Liittynyt
13.2.2007
Viestejä
873
Onhan noita markkinoilla paljon, 520 tms Kotkat / Husset ym on leppoisia, mutta huoltovälit niinkuin crossipyörissä. LC4, SMC sen sijaan olisi kivoja ranteen vääntäjiä ja inhimilliset huollot.

Miten muut merkit, husset ym, millä malleilla kärsii ajaa pidempään kuin viikon, ilman övaihtoa? Sivistäkää.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hussella on noita SM, SMS, SMR ja SMRR malleja muistaakseni. SMR/SMRR = kisa ja loput vähemmän kisaviritteisiä. SM 610 huoltoväli oli muistaakseni 5000km.

Ja Yammulla on ainakin XT 600 ja Hondalla XR 650 R:

Norm-motard-XR650R-supermot.jpg
 
Jättäsin nuo laiskimmat sikseen sillä lc4 koneella olevissa kotkissa ja sm 610 & 630 husseissa on tarpeeksi pitkät huoltovälit. Siitä vaan valkkaamaan pyörä joka eniten mieltä lämmittää. Harkitse myös piristettyjä DR-Z Suzukeja.

(itsellä 610 husqvarna)

Paljonko herralla on budjetti?
 
Zone-sarja -42%
hyi vittu tota hondan keulaa :urjo: kotaria tai husabergia. kyllä 450 tai 525 on ihan kivoja. vähän voit itse myös vaikuttaa huoltoväliin ajotavallasi ja välityksillä.
 
Husabergiä en kyllä ottaisi, vaikka voimaahan siinä on ihan vitusti. Tuntuu olevan aika paljon pikkuvikaa niissä jengillä ja huoltovälit ihan helvetin tiheät. Toinen juttu on se, että onko noita kisapelejä sinne kadulle tehty?
 
06 vuoden LC4:n pyöri persiin alla pari vuotta takaperin. Se oli aika veikeä kapistus, mutta toista kertaa en samaa pyörää halua SMC 660 / 690 on mielessä liikkunut. Ja pitääpä tuo Husse tarkastaa. Budjetti ei onneksi nyt liion rajoita, jos kiva löytyy se ostetaan.

XT ja XR ei oikein mieltä sytytä, kiitos vain vaihtoehdoista, liikaa detaileja jotka muistuttaa matkapyörää tms :-) Ja räjähtävyyttä pitää löytyä!
 
Yamaha xt ja honda xr, noihan painaa kuin synti.
Itse kaipaisin kevyttä pyörää. Tehoja nyt ei tarvis olla niin paljoa, että saa kokoajan venttiilejä säätää.
 
Kyllä, noin 50hv penkistä riippuen. Tolla yksilöllä nyt on kyllä jo jonkun verran ajettu. Ensimmäinen isompi huolto on nokkaketjun vaihto näissä husseissa, porukalla on se vaihtelevasti venynyt. Ensimmäinen vaihto skaalalla 5tkm-15tkm. Isompaa koneremppaa sitten varmaan sielä ~30tkm jälkeen. Tossa yksilössä on ainakin noi tarpeelliset hilut kiinni. Vähän on noita husseja myynnissä, ehkä odottaisin jotain vähemmillä kilometreillä ja tarpeellisilla hiluilla.

610 hussessa on 5tkm välein öljyt,suodatin ja venttiilit.
 
Ite ostaisin 660 SMC:n. 03vm jos löytyisi ja siihen isomman pytyn.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ite ostaisin tommosen tuliterän 690 SMC R:n. Ehkä sitten joskus :)

Kaverilla on tollanen, ja toisella pelkkä 690 SMC. IMO vähän liikaa avaruustekniikkaa tollasessa räppälyvehkeessä, sekä liikaa painoa. Muistaakseni paino ~150kg, tehoa kyllä saa helposti lisää (ja paljon).
 
Joo märkänä taitaa olla tuota luokkaa mutta on sitä tehoakin sitten erilajiin :D Hauska olis päästä koeajamaan.
 
Ite pääsin eilen juuri koeajamaan uudenkarheeta 300km ajettua -11 690smc:tä, pitää joku päivä lainata pidemälle lenkille tai ettiä joku vähä parempi paikka, mutta voimaa oli ihan kohtuullisesti kyllä :) ja hienohan se oli kun mikä, paljon kotarin omia powerpartseja ja fmf:än slipari putki :rock:
 
Ehkä aavistuksen vanha tuo KivanKaverin Husse, kiitosta vain.

Mitenhän nämä Husaberkit, eikö ne ole pitkälti samaa höttöä kuin Kotarit? 650 FS esimerkiksi? Huoltohan siinäkin on tiukkaa. Tosin en ymmärrä kun joillakin on periaate että 10t öljyt+venat? Tokkiinsa öljyt on hyvä vaihtaa, mutta että venttiilitkin, toki jos tuntuu että ei kärsi pidempää ajaa ilman että alkaa pätköttämään ja käynnistys vaikeutuu. Husabergissäkö on venttiilikopassa joku rööri mistä saa venttiilit tsekattua, ilman että tarvii koppaa ottaa pois?

Olisiko etelässä ketään innokasta, jolle ei olisi suurta vaivaa käydä katsomassa tätä yksilöä? http://www.nettimoto.com/husaberg/fs/1143985

Aavistuksen vaikuttaa, että olisi ko. yksilöä ulkoilutettu radalla, renkaista ja hiluista päätellen, mutta mene ja tiedä?
 
Ehkä aavistuksen vanha tuo KivanKaverin Husse, kiitosta vain.

Mitenhän nämä Husaberkit, eikö ne ole pitkälti samaa höttöä kuin Kotarit? 650 FS esimerkiksi? Huoltohan siinäkin on tiukkaa. Tosin en ymmärrä kun joillakin on periaate että 10t öljyt+venat? Tokkiinsa öljyt on hyvä vaihtaa, mutta että venttiilitkin, toki jos tuntuu että ei kärsi pidempää ajaa ilman että alkaa pätköttämään ja käynnistys vaikeutuu. Husabergissäkö on venttiilikopassa joku rööri mistä saa venttiilit tsekattua, ilman että tarvii koppaa ottaa pois?

Olisiko etelässä ketään innokasta, jolle ei olisi suurta vaivaa käydä katsomassa tätä yksilöä? http://www.nettimoto.com/husaberg/fs/1143985

Aavistuksen vaikuttaa, että olisi ko. yksilöä ulkoilutettu radalla, renkaista ja hiluista päätellen, mutta mene ja tiedä?

Tuo kaveri löytyy ihan pakkikseltakin joka tota myy. ;)
 
Husabergissä on 500km välein öljynvaihto ja 15h välein venojen tarkistus/säätö. Ei niit välttis joka kerta tarvii säätää.
 
Aijjaa, vinkatkaas Te jotka tiedätte ko. kaverin nimimerkin täällä foorumilla niin tulee kehumaan pyörää! Tai kertomaan rehellisesti millaisesta kyse. :-)

- - - Updated - - -

Vai oliko tuo Hra Kivakaveri vinkkaus, että Te olette myyjänä?
 
Husabergissä on 500km välein öljynvaihto ja 15h välein venojen tarkistus/säätö. Ei niit välttis joka kerta tarvii säätää.

Kadulla noi öljynvaihtovälit on vähän eri mitä kisakäytössä radalla. Kotarin manuaaliki sanoo öljynvaihtoväliks 15h ainakin 530 EXC:sä. Moni vaihtanu kuulemma öljyjä kadulla 500-1000km välein. Vena hyvä tarkistaa aina välillä, mutta moni jättäny venojen tarkistamisen pois, tai pidentäny tarkistusvälejä, kun ei niille kuulemma tapahdu mitään. Titaaniventtiilit ei pahemmin veny, mutta eivät kestäneet jotain ööö... en nyt muista mitä (karstaa???) yhtä hyvin kun teräs venat.

Husabergeissä on taas ollu kaikenmaailman koneongelmia kuulemma paljon. Laakereita menee ym..
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom