isot painot, silmissä pimenee

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
ku mä käytän maastavedossa ja penkissä maksimipainoja ni parin vedon jälkeen mulla pimenee aina pariks sekunniksä näkö..ni johtuuko se jostain vitamiinin puutteesta vai siitä ku mä en yleensä jaksa tehä mitää lämmittely sarjoja vaan yritän suoraa isoilla painoilla??:zzzz:

Hengitys on todella tärkeä osa suoritusta. Siihen kannattaa keskittyä tosissaan. Työntövaiheessa voi vaikka ylikorostetusti puhaltaa ilmaa ulos ja ottaa lisää happea sitten laskuvaiheessa..

kannattaa lämmitellä AINA.paikat hajoaa paljon herkemmin jos ei lämmitelle.hengitys on suuri osa liikkeitten tekemisessä ja muutenkin elämässä.mutta pointti vissii tajuttiin:)

Lämmittelystä vielä, että treenikin kulkee paremmin, kun on hiukan tuntumaa lihaksissa. Itsellä homma menee niin, että lämmittelen huolella kaikkia isoja liikkeitä varten, mutta apuliikkeet otan kovaa sitten ehkä yhden lämppäsarjan jälkeen.

Kokeile parantaa hapenottokykyäsi.

Paskapuhetta reenaa kovempaa! Joo hengitä toistojen välissä tai tulee outoja fiiliksiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ite näen tähtiä aika usein kun innostuu liikaa riuhtomaan niitä painoja ja unohtaa hengittämisen kokonaan tai sitten kun puuskuttaa ihan liikaa niin rupee pyöryttämään aika pahasti. Kannattaa tosiaan muistaa hengittää aina kunnolla sarjojen aikanakin. Mavessa jos otta keuhkot täyteen ilmaa ja lähtee nostamaan ylös niin varmasti näkyy Otava hetken aikaa.

ite just prässissä koitin maksimii; otin keuhkot täyteen ja työnsin täysillä eikä liikkunu mihinkään.. Noin sekunnin kuluttuu ku lopetin työnnön nii huimas vähä ja näky punasia kirkkaita pisteitä silmien eessä.. Mut muuten oon terveenä ollu! :D

1-maksimit pistää mut kyykyssä näkemään tähtiä, mavessa vastaavaa en ole kokenut (joskin ehkä enemmänkin olisi voinut nousta...;)). mutta noita en ole tehnyt kun kerran (leikkimielinen kisa), joten paha sanoa miten yleistä se omalla kohdallanikaan olisi.
sarjalla en koskaan ole joutunut tuohon tilanteeseen, mutta lopetan sarjat tietysti aina ennen failurea, eli viimeistä ei joudu ihan noin tosissaan puristamaan.

Pro-Pain sanoi:
Kokeile parantaa hapenottokykyäsi.

Tämä auttaa helvetisti. Eli aerobista mukaan ja vielä silleen että välillä nousee sykkeet korkealle. Joku HIIT tyylinen intervallihässäkkä voisi toimia hyvin.

Sahaaja sanoi:
Voiko myös johtua alhaisesta verensokerista?
Periaatteessa, ainakin omalla kohdalla...samoin alhaisesta verenpaineesta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom