Morjes, oon tässä alotellut salilla käymistä. Jalat ei siis ole se pääprioriteetti, mutta haluaisin kysyä kokeneemmilta apua. Oon aika laiha muuten, vähän sellanen laihaläski. Jalat mulla on ollu aina melko voimakkaat ja isot, ja jos painan 90kg, tuntuu että mun reidet ja pohkeet painaa siitä 75kg XD. Niissä on siis paljon turhaa sellasta "läskiä" mun mielestä, muutenkin näyttää typerältä, ku yläkroppa on siro ja jalat karmeen kokoset (siihen tekemässä muutosta)
Tuleeko jaloista siis kiinteämmät, kun teen kyykkyä ja muita jalkaliikkeitä kerran, pari viikossa muun harjoittelun ohessa? Eli siis haluan ihan suomenkielellä vastauksen yksinkertaisesti, lähteekö toi turha paska tosta pois ja tuleeko siitä kiinteämpi? tosin nyt syön enemmän, en millään dietillä ole koska haluan lihasta, mutta miten se toimii noissa jaloissa?
KIITOS :D
Tuleeko jaloista siis kiinteämmät, kun teen kyykkyä ja muita jalkaliikkeitä kerran, pari viikossa muun harjoittelun ohessa? Eli siis haluan ihan suomenkielellä vastauksen yksinkertaisesti, lähteekö toi turha paska tosta pois ja tuleeko siitä kiinteämpi? tosin nyt syön enemmän, en millään dietillä ole koska haluan lihasta, mutta miten se toimii noissa jaloissa?
KIITOS :D
hyvä ja selkeä vastaus!