Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike sanoi:Onko tuo nyt ainoa merkki, nimittäin voin vakuuttaa että paremman maukuisiakin on?
No nyt taitaa olla kusetusta pelissä. Mitä siinä on 20% jos hiilarit ja rasvat on nolla? Eli sulle on myyty shittiä.Aziz I sanoi:Mitä suosittelet? Tässä on tauriini mukana, rasvaa ja hiilihydraattia 0%, varsin vähän kolesterolia eikä liikaa A-vitamiinia. Sekoittuu erittäin hyvin veteen ja proteiinipitoisuus n. 80%. Makuja on ainakin kahdeksan.
Mike sanoi:No nyt taitaa olla kusetusta pelissä. Mitä siinä on 20% jos hiilarit ja rasvat on nolla? Eli sulle on myyty shittiä.
On toki, mutta 20% on aika helvetillinen määrä ja joku saa olla aika raikkaasti väriaineita, esim makeutusaineestakin tulee jo kaloreita ja hiilareita kun mennään 20% määrään. Eli saanen epäillä kuitenkin tuota 80% ja nollahiilari. Anyways, 90% on jo semmoinen että hiilarit ovat vähissä.Nitsku sanoi:Eikö melkein jokaisessa maustetussa proteiinissa ole se 10-30 % merkistä riippuen erilaisia makeutus-, väri- ja täyteaineita, esimerkiksi guarkumia, xanthan gumia, lesitiiniä yms, yms...? Ja tietenkin jonkin verran kosteutta...?
Mike sanoi:On toki, mutta 20% on aika helvetillinen määrä ja joku saa olla aika raikkaasti väriaineita, esim makeutusaineestakin tulee jo kaloreita ja hiilareita kun mennään 20% määrään. Eli saanen epäillä kuitenkin tuota 80% ja nollahiilari. Anyways, 90% on jo semmoinen että hiilarit ovat vähissä.
Aziz I sanoi:No kerropas sitten mitä esim. Fastin heraproteiinihydrolysaatti tai vaikka maito 90 pitää sisällään? Näissähän ei kaiketi mitään makuaineita edes ole ja silti jäädään reilusti alle sadan vaikka lasketaan proteiinit, vähäiset rasvat ja hiilarit yhteen. Isopuressa on näiden lisäksi vielä jotain makua. Eli voisiko olla niin, että Isopuressa on kalorittomia maku ja väriaineita ja loppu on samoja täyteaineita (tai shittiä jos niin haluat) mitä muissakin proteiinivalmisteissa on? Voisiko olla näin vaikka tätä tuotetta ei juuri sinun kaupassasi, valitettavasti, myydäkään?
Toisaalta aivan sama ainakin minulle onko proteiinia 80 vai 90 prosenttia. Jollain kymmenellä prosentilla hifistely on kohtuullisen merkityksetöntä. Sehän tarkoittaa vain sitä, että 25g:n proteiiniannoksen saamiseksi toista jauhoa pitää laittaa huimat 3,5 grammaa enemmän. Minulle on pääasia, että hyvälaatuista proteiinia on reilusti ja vähän hiilareita, rasvaa ja kolesterolia. Fastin tuotteiden kolesteroliarvoja en ole edes löytänyt mistään. Isopuren proteiinin hyvälaatuisuudesta tuskin kukaan tuotetta pidempään kokeillut viitsii alkaa väittämään vastaan(?)
Yksi hyvä puoli tuossa Isopuressa on vielä se ettei makeutusaineena ole käytetty aspartaamia.
Mike sanoi:20 grammaa jotain väriainettakin on jo ihan tolkuttomasti, mutta koska näit väärin, niin so not, ei tartte suuttua ja alkaa mekkaloimaan. 10% nyt ei enää mitään hifistelyä ole, vaan se on jo merkittävä osa. Ja mitä meidän kauppaan tulee, niin on vähän pirun monta merkkiä mitä siellä ei ole, joten siltä osin ei tartte piikitellä.
Aziz I sanoi:En ole kylläkään suuttunut yhtään ja se mekkalointi on vain faktojen tuomista esiin. Mitäköhän olen nähnyt väärin? Et kuitenkaan näköjään pysty edes vastaamaan siihen mitä sinun kauppaamasi tuotteet sisältävät. Aika kova olet kuitenkin samalta pohjalta arvostelemaan muiden tuotteita tyyliin: "Sulle on myyty shittiä".
Niin kuin sanoin se kymmenen prosenttia merkkaa reilut kolme grammaa jauhon määrässä jos annokseen tarvitaan 25g proteiinia. Sinulle se voi olla paljon, aika monelle muulle ei. Esimerkiksi minun mielestäni se on hifistelyä.
Mitä tuohon sisältöön tulee niin otsikon mukaiseen proteiinivalmisteeseen on lisätty reilusti vitamiineja ja mineraaleja ja eiköhän nekin osaltaan vaikuta noihin prosenttiosuuksiin. Eikä ne ainakaan minun mielestäni ole shittiä. Tämän purkin kyljessä sentään kerrotaan sisällöstä hiukan enemmän kuin mitä esim. Fastin pusseissa lukee. Tarkoitus ei ole mitenkään mollata Fastin tuotteita, käytän niitäkin myös itse. Ei ole kuitenkaan kovin luottamusta herättävää kun ravintosisällöstä kerrotaan vain proteiinit, rasvat ja hiilihydraatit. Ei vitamiineja (niitä ei kai sitten ole), aminohappoja eikä paljon mitään muutakaan.
Teillä on kaupassa loistavia tuotteita ja ostankin niitä aika reippaasti.
taisto sanoi:Minulla on käytössä tuollainen "Zero Carb - ISOPURE". Mainostaa olevan "100% Ion exchange whey protein isolate".
Ravintosisältö / 100g:
Energiaa: 371,4 kcal
Prodea: 89,30 g
Hiilareita: < 1g
Rasvaa: 1,16 g
Mike sanoi:Siis alunperin kiinnitin huomiota tuohon yhtälöön 80% + nollahiilarit ja nollarasvat. Tämä nyt on niin omituinen yhtälö, että sillä perusteella tuotteessa olisi valehdeltu nuo nollahiilarit ja nollarasvat.
Tuohon hifistelyyn en ala enempää kommentoimaan, jokainen tietää että 10% on jo merkittävä osa.