IsoPaha Pasasen kotisivut..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MegaBody
  • Aloitettu Aloitettu
http://kotisivu.mtv3.fi/reijo.pasanen2/

Löysin tälläset netistä.. Hyviä kuvia.

etusivu.jpg

Juu olin aivan ällikällä löyty kun Pasanen näytti kuntoa keholeirillä. Vatsat erottu täydellisesti ja reidet oli kuin kiveä. :worship:

Hyvä löytö!

Kyllähän tuo Pasanen on todellinen tekijä, harmi kun vasen hausi meni tohjoksi juuri ennen SM-kisoja....

Kyllä Pasanen aika basic-jutuilla menee eteenpäin, luin hänen haastattelun B&K:sta (8/2004) ja yllätyin hänen niinkin yksinkertaisesta harjoittelu - ja ravintofilosofiastaan...

Joka tapauksessa Suomen kovin kehonrakentaja, ei ikä rajoita paljoakaan tässä lajissa.

Tossa tosiaan saa hifistelijät mennä itseensä, ku kattelee miehen treenejä tai ruokavaliota.

Tässä joitakin siteerauksia Pasasen haastattelusta B&K:sta 8/2004:

"toki silloin kun tekee mieli munkkia niin vetäisen vaikka pussillisen niitä"
"Perusliikkeitä: penkkipunnerrusta, jalkakyykkyä, pystypunnerrusta levytangolla seisten, hausikääntö suoralla tangolla seisten jne."
"Esimerkiksi rintapäivänä otan pyramidilla penkkipunnerrusta ylös asti, miltei maksimiin, sen jälkeen tulen alaspäin ja teen suurempia toistomääriä"
"hauiskäännössä saatan ottaa 10 x 10, mutta en ota sitten muuta hauiksille"
- "Mitä syöt ja milloin?"
- "No milloin mitäkin. En laske koskaan grammoja"

Ja se pakollinen kysymys...

- "Kerro jotain salituloksiasi?"
- "Näitä en yleensä mietiskele. No, sanotaan nyt vaikka 200kg menee penkistä lähes aina, ja ilman penkkipaitaa. Dieetilläkin olen ottanut 180 säännällisesti"

Tylerd sanoi:
Olisikohan mennyt poikki :eek:

Poikki se meni. Tästähän se Valkonen mainitsikin MM-kisojen selostuksen yhteydessä. Symmetriahan Reiskalla tuosta kärsii aika lailla.

Vilposeltakin meni rintalihas päreiksi.

:offtopic: Itse en ole koskaan loukkaantunut salilla, joten ehkä olen jotain osannut tehdä oikein :arvi: . Tosin eiköhän sekin päivä vielä koita, kun paikat menee hajalle :rolleyes:

:thumbs: :D

Ei kannata ottaa ihan tosissaan mitä nää kavarit sanoo, tai mitä toimittaja kirjoittaa. Pitäähän niitä juttuja vähän värittää, jotta ne saadaan mielenkiintoisimmiksi. Eihän nyt kukaan sitä Boogien pulla/hera diettiäkään nyt tosissaan ota(oli joskus viime vuonna Bodauslehdessä).
:offtopic: Ei saatana mikä lehti, aivan paska.

HXR sanoi:
Oliskohan tuo Pasasen hauis hajonnu prässissä.... muistaakseni...

Prässissä?

Back
Ylös Bottom