Isoja kuvia ottelijoista ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mmn
  • Aloitettu Aloitettu

Mmn

Ikä
35
Olisko kellään heittää linkkiä, josta löytyisi tarpeeksi isoja ja hienoja kuvia Ufc, Pride ym. ottelijoista tai muusta aiheeseen liittyvästä ?
Tarkoitus olisi tulostuttaa ifiltä parit julisteet treenihuoneen seinälle :)
Ollaanko muuten tuolla ifillä sitten kuvien tekijänoikeuksista kuinka tarkkoja ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mmn sanoi:
Olisko kellään heittää linkkiä, josta löytyisi tarpeeksi isoja ja hienoja kuvia Ufc, Pride ym. ottelijoista tai muusta aiheeseen liittyvästä ?
Tarkoitus olisi tulostuttaa ifiltä parit julisteet treenihuoneen seinälle :)
Ollaanko muuten tuolla ifillä sitten kuvien tekijänoikeuksista kuinka tarkkoja ?
eiköhän noita ainakin kopiokeskuksista saa jos ei ifiltä...

Täällä oli taannoin sellanen ketju jossa käsiteltiin oikeestaan samaa asiaa. Se tais olla Mike kun teetti Ifillä jotain netistä (?) otettuja kuvia ja hyvin onnas, eivät kai oo tulleet tekijänoikeuksia kyselemään...

MerZi sanoi:
Täällä oli taannoin sellanen ketju jossa käsiteltiin oikeestaan samaa asiaa. Se tais olla Mike kun teetti Ifillä jotain netistä (?) otettuja kuvia ja hyvin onnas, eivät kai oo tulleet tekijänoikeuksia kyselemään...

Ei ne kai mittään kysele. Itteeltäänhän se on vain heiltä pois, jos käyvät miettimään tekijän oikeuksia.

Käytä tota rasterbatoria http://homokaasu.org/rasterbator/
Siitä on ollu threadikin täällä. Tulee isoja kuvia ja helposti.

4576.jpg

4180.jpg

ironchef sanoi:
Käytä tota rasterbatoria. Tulee isoja kuvia ja helposti.

Arvatkaa mitä mä tein tässä vähän aikaa sitten, juuri tuon rasterbator-threadin innoittamana. Valkkasin tietty hyvän kuvan ja käytin tota ohjelmaa. Tulostin ne sivut enkä sitten osannukaan kasata. Tulikohan se jotenki väärin, ei voinu mitenkään hahmottaa sitä kuvaa siinä! Muutama piste paperissaan, siellä täällä... Hitto vie tänä aamuna lykkäsin sen paperinipun roskiin. Antaa olla, se siitä hienosta kuvasta makkarin seinää peittämässä... :nolo:

Julistaudun naispuoliseksi :david: :iksi tämän Rasterbatorin suhteen.

Tuolla ei kuitenkaan tule oikean julisteen näköistä, mikä on hakusessa. No tilaus kuitenkin lähti tuonne ifille, ja seinää tulee koristamaan mm. Eva Wahlström ja Diego Sanchez, jonka fysiikka olisi tavoitteena saavuttaa... :)
Kiitoksia kaikille vastanneille.

MerZi sanoi:
Arvatkaa mitä mä tein tässä vähän aikaa sitten, juuri tuon rasterbator-threadin innoittamana. Valkkasin tietty hyvän kuvan ja käytin tota ohjelmaa. Tulostin ne sivut enkä sitten osannukaan kasata. Tulikohan se jotenki väärin, ei voinu mitenkään hahmottaa sitä kuvaa siinä! Muutama piste paperissaan, siellä täällä... Hitto vie tänä aamuna lykkäsin sen paperinipun roskiin. Antaa olla, se siitä hienosta kuvasta makkarin seinää peittämässä... :nolo:

Myöhästäpä se nyt on neuvoa, kun paperit on jo roskissa, mutta ne kyllä tulostuu ihan loogisessa järjestyksessä, että siitä kun oisit pinkan päältä alottanut kasaamaan vasenta ylänurkkaa, niin olis se sieltä hahmottunut. Isoissa kuvissa ei tosiaan yhdestä sivusta paljon hahmota että mihin se kuuluu, jos järjestys on sekasin.

MerZi sanoi:

Onko hiustenvärisi kenties sellainen vaaleanpuoleinen :D

mxm sanoi:
Onko hiustenvärisi kenties sellainen vaaleanpuoleinen :D

Kuules, tuo oli loukkaus!!! :curs:

Jos sattuisit olemaan lähietäisyydellä niin tulis kyllä :whip: ja kovasti...
Kyllä mulla on ihan tummanruskeat hiukset, ja tummeverikkö olen luonnostanikin.. ;)

Lähinnä mä tein ton rasterbatorin kanssa sen mokan, et tulostin ne ja jätin lojumaan, ajatuksella "mä kasaan sen joskus myöhemmin".. Sit kun papereita löytyi sieltä täältä, ei ollutkaan kovin helppoa alkaa sitä kasailemaan. Täytyy koittaa joku toinen kerta vähän paremmalla ajalla ja keskittyä siihen hommaan, eikä tuhanteen muuhun samaan aikaan - niinkun yleensä...

Mmn sanoi:
Tuolla ei kuitenkaan tule oikean julisteen näköistä, mikä on hakusessa. No tilaus kuitenkin lähti tuonne ifille, ja seinää tulee koristamaan mm. Eva Wahlström ja Diego Sanchez, jonka fysiikka olisi tavoitteena saavuttaa...
Kiitoksia kaikille vastanneille.

Mikä oli julisteiden koko ja mitä tuli hinnaksi ja lähetiks sä sinne filen ja minkä kokosen?

MerZi sanoi:
Kyllä mulla on ihan tummanruskeat hiukset, ja tummeverikkö olen luonnostanikin.. ;)

grrrr... ;)

ironchef sanoi:
grrrr... ;)

Heh.. Mä oonkin tuolla "netistä poimittua"-osiolta vakoillu sinne "laatua pojille"-ketjuun, (ups :nolo: ) taitaa olla tummat ja tuliset kokin mieleen... Muun muassa.. ;)

ironchef sanoi:
Käytä tota rasterbatoria http://homokaasu.org/rasterbator/
Siitä on ollu threadikin täällä. Tulee isoja kuvia ja helposti.

kiitos tästä,olen täälä kouluntietokoneella parhaillaan tulostamassa 18 a4 kokoista kuvaa.aloitin tulostamisen vähän yli 15.00 ja nyt kello on 18.06.
opettajat lähti tunti sitten :-)
onneks on vika sivu tulossa just printteristä.laitan illalla kuvan tosta isosta kuvasta

noniin vihdoinkin kotona

edit:tuo paperi on normaalia vahvempaa

Liitteet

• crocop vs sapp.JPG
    crocop vs sapp.JPG
    441,9 KB · Katsottu: 424

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom