Isoin hauis?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topias
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by Thyroid
Isoin haba on ehottomasti Matti-Esko Hytösellä!! :p

Hitto, nyt olen kyllä taas mr. offtopic, mutta mutta...
Älytön oli kun M-E oli haastattelussa Ensi-Ilta-ohjelmassa, siltä kysyttiin että mitä se piti jostain uudesta Iso-Arskan leffasta niin se viisaasti vastas: "Olemme Arskan kanssa mittailleet ja vertailleet hauiksiamme...... Ja Arskalla on todella iso hauis." Ja siihen se kommentointi tais sitten jäädäkin.

Re: Re: quinnes

Originally posted by beginner
en muista nimee, mut toi kovacs se ei oo. 77cm eikä mikään hirvee läskihauis. jossain kirjassa sanottiin sen tehneen hauiskääntöä 68kg:n sangolla. en sit tiedä miten on saanut sangon painamaan 68kg mutta ei kai sillä väliä...

suurin lihaksikas rinnanympärys on muuten isaac nesserillä, jos ei joku sitä tiennyt. joku 180 senttiähän se on. oon nähny siitä kuvan kun se pitää limsatölkkiä ritalihaksensa päällä. siis seisoma-asennossa:eek:

Muistaakseni tuo 77cm käsi kuuluu niin ikään Isaac Nesserille.

Löytäisikö joku kuvan tästä isaac nesseristä, kun itse en onnistunut löytämään.

Re: Re: Re: Re: quinnes

Originally posted by beginner
tarkistin. ukko on denis sester
Tarkistin itsekkin ja totesin virheen syntyneen. Energiat ei vaan enää riittäneet editin käyttöön. :)

Originally posted by S225T
Manfred ei ole koskaan ollut kehonrakentaja. Kilpaillut vahvalajeissa ja sai varmaan 200% lisäsuosiota kun laittoi vähän synaa tumppuihinsa. No mene ja tiedä mutta ei ne oikein kuvaan sovi. Vahvahan kaveri oli ja pärjäsi hyvinkin skaboissa.

Siis Manfred on nimenomaa ollut alkujaan kehonrakentaja.

Manfred on vuonna -62 syntynyt heppu, joka muuten syntyi Itävallassa samassa kaupungissa kuin itse Iso-Arska.

Manfred muutti joskus reilu parikymppisenä Etelä-Afrikkaan ja alkoi treenaamaan kehonrakennusta. Voitti jotku pienet noviisi bodikisat.

Sitte se palas muutamien vuosien? kuluttua takaisin eurooppaan. Kilpaili muistaakseni jossain Saksan mestaruuskisassa ja oli neljäs. Taisi olla 80-luvun loppua. Taso oli ilmeisesti sen verran kova, ettei Manfred uskonut pärjäävänsä bodihommissa ja siirtyi voimamieshommiin, joissa pärjäsikin aika hyvin, kunnes joutui pahaan auto-onnettomuuteen. Vuosi taisi olla -95. Taisipa kilpailla joissa kisoissa vielä pari vuotta onnettomuuden jälkeenkin. Nyt Manfredista ei ole kuulunut oikeastaan mitään pariin vuoteen...

Manfredin vaatimaton tumppu oli parhaillaan 25 1/2 tuumaa ja kuulemma kaiken lisäksi "kylmänä". Epäilen, ettei se käsi ole ollut lähellekään noissa lukemissa podiaikoina.

Originally posted by Tomi77
Koska kyse ei näköjään ole Godzillasta (58 cm) ja taitaa Savolainenkin vielä treenata, niin voitko ystävällisesti valaista, että kenellä suomalaisella boudarilla on 62-senttinen hauis?

No tohon minäki haluaisin kuulla mehevän vastauksen! :lol1:

Savolaisella oli aikanaan offilla 62 ja kisassa 58, elikkä siinäpä se suurin mahtanee olla!! Ja tulee olemaan vielä jossain vaiheessa, uskokaa pois! ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Isaac on sitten omien sanojensa mukaan ihan täysi natu. :D

Q: You have made it very clear that you do not use and never have used drugs to enhance your performance. You do not even use supplements. Could you tell us more about why you have chosen to remain drug-free?

Isaac: I don't believe in using drugs. In my view that is just plain cheating and the easy way out. I've worked too hard to abuse my body with drugs. I have no respect for people who use drugs - champion or no champion. To me using steroids or other muscle enhancing drugs is the same as using heroin or cocaine.

Isaac...

Kait se ottais pattiin olla natu jos kukaan ei sitä kuitenkaan usko!

Mulle on itse asiassa aivan sama millä se on ittensä tohon kuntoon treenannu. Tulipahan vaan mieleen.

Olis kyllä ihan tervetullut ongelma...

Originally posted by naiskovis
Joo mäkin tunnen Markuksen (paljastuinko?). Ei käy silti kateeksi, kun tietää miten sille(kin) kävi.

Itse olen tuntenut Markuksen siitä lähtien kun se rupesi harjoitteleen about reilu 10 vuotta sitten..täälläpäin hän on elävä legenda!..oli aina kivaa katsoa hänen reenejä..hänessä ja siinä olemuksessa oli jotain!! mitä ikinä en unohda!..mut harmi vaan että lopetti..reenailemisen oon nähny häntä muutama kuukausi sitte..en usko että reenaa koskaan..itse ku lopetin reenailemisen niin hän paino 160kg offilla ja pitkä jotain 180cm..siitä voitte miettiä oliko ison näköinen..nykyään jotain 100kg kaveri..ja tulokset jota tuolla mainittiin on pitää hyvin paikkansa...:kippis1:

Guinnesin ennätyskirja 2002 - Ampiaisvyötärö : 33 cm, normaalipituisella naisella. Vertaa omaan hanskaan :)

Guinnesin ennätyskirja 1995 Suurin ja pienin hauis Greenburgissa Pennsylvaniassa asuvan Iisac Nesserin hauiksen ympärysmitta on levossa 73 cm. Englantilaisen Robert Thornin (38 kg) hauiksen ympärysmitta jännitettynä on 10,8 cm.

Guinnesin ennätyskirja 1996 Bloomingtonissa, Minnesotassa (USA) asuvan Denis Sesterin oikean hauiksen ympärysmitta on levossa 77,8 cm

Guinnesin ennätyskirja 1999 Suurimmat hauikset: Yhdysvaltalaisen Denis Sesterin oikean hauiksen ympärysmitta on lepotilassa 77,8 cm. Hän ryhtyi kasvattamaan hauiksiaan teini-ikäisenä painimalla kotitilallaan sikojen kanssa.

Hmm. jos toi Sesterin ennätys on aina ajanmukainen uudessa kirjassa, ei kasvua ole tullut ollenkaa, liekö laiskan puoleinen, tossa 1999 kirjassa on kuvakin ja läskiltä se lähinnä näyttää, toi hanska on varmaa pienempi jos se sitä pystyy jännittämään. Mutta sikojen kanssa painimalla, ehkäpä näiden "tuntemattomuudesta putkahtavien maanviljelijä voimamiesten" salaisuus on erikoiset treeni metodit :D Sikojen kanssa painimalla ja lampaita vetämällä, joka vastaa jo soutua, mitä vielä.:evil:

Suositut

Back
Ylös Bottom