Argumentum ad hominem öhö. Mutta niin väistänkin. Ja tulen väistämään vielä kymmenen kilon jälkeenkin.
Archey on ollut mullan alla jo monta vuotta ennen kuin sä saat tuollaisen määrän jostain taiottua :D:piis:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Argumentum ad hominem öhö. Mutta niin väistänkin. Ja tulen väistämään vielä kymmenen kilon jälkeenkin.
Isot lihakset erottuu paremmin kuin pienet.
Ne jotka sanoo, että erottuvuus on tärkeämpää kuin isot lihakset on järjestään ne salin pienet miehet/naiset, joista ei edes päälle päin tiedä, että treenaavat.
Tässä on sedällä isot lihakset ja rasvaprosentti 3% ... reiden eri osat EI erotu.
Oletkohan nyt ihan tietoinen, että ainoa tapa miten ne reiden osat erottuu (ja sama koskee selkää) on se, että niitä jännittää/supistaa koko ajan? Siten on muuten tosi vaikea kävellä. Täällä just jonkin aikaa sitten joku toinen aloittelija ihmetteli, kun ei vatsalihakset erotu siten kuin kehonrakentajilla kuvissa... tuli isona yllätyksenä, että lihakset on kuvissa jännittyneessä tilassa eikä kuten normaalissa elämässä. Ettei vain sinulla olisi samaa ongelmaa... eli epärealistisia odotuksia.
Kumpi teille on tärkeämpää, isommat lihakset vai niiden erottuvuus? Itse jakaudun erottuvuuden puolelle, koska en halua niinkään isoja lihaksia vaan että lihakset erottuisivat hyvin. Varsinkin haluaisin reisien ja selän eri lihakset hyvin näkyviin.
Mitä lihasryhmää tykkäätte eniten treenata ja mikä on lempiliikkeenne?
Minä tykkään paljon selän ja jalkojen treenaamisesta varsinki ylätaljasta ja sumokyykystä. :dance:
Ei se erottuvuus vaatteiden alta näy ;)
Haluan näyttää kehonrakentajalta, eli tavoitteena on tulla isommaksi ja tiukemmaksi.
Mitä lihasryhmää tykkäätte eniten treenata? :3
Sanoo mies kenellä on kehonrakennuksen SM-kultaa.
Voima se on miehen mitta. Lihakset, hienot tukkalaitteet ja muu turha on...niin no turhaa.
Ja itse kysymykseen vastaus on notta iso.
p.s. Hyvä kysymys muuten, onnittelut siitä. Pari sanan kysymys ja vastaukset kertovat vastaajista enemmän kuin tuhat kuvaa vai mitenpäin se meni.
Tyyppi on 38v ja luulee, että voima määrittää miehuuden. Aiaiai...