Iso vai näkyvä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuzüü
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Isot lihakset erottuu paremmin kuin pienet.
Ne jotka sanoo, että erottuvuus on tärkeämpää kuin isot lihakset on järjestään ne salin pienet miehet/naiset, joista ei edes päälle päin tiedä, että treenaavat.

ronnie_coleman2.jpg

Tässä on sedällä isot lihakset ja rasvaprosentti 3% ... reiden eri osat EI erotu.
Oletkohan nyt ihan tietoinen, että ainoa tapa miten ne reiden osat erottuu (ja sama koskee selkää) on se, että niitä jännittää/supistaa koko ajan? Siten on muuten tosi vaikea kävellä. Täällä just jonkin aikaa sitten joku toinen aloittelija ihmetteli, kun ei vatsalihakset erotu siten kuin kehonrakentajilla kuvissa... tuli isona yllätyksenä, että lihakset on kuvissa jännittyneessä tilassa eikä kuten normaalissa elämässä. Ettei vain sinulla olisi samaa ongelmaa... eli epärealistisia odotuksia.

Hyi vittu minkä näkönen!!!

Kumpi teille on tärkeämpää, isommat lihakset vai niiden erottuvuus? Itse jakaudun erottuvuuden puolelle, koska en halua niinkään isoja lihaksia vaan että lihakset erottuisivat hyvin. Varsinkin haluaisin reisien ja selän eri lihakset hyvin näkyviin.
Mitä lihasryhmää tykkäätte eniten treenata ja mikä on lempiliikkeenne?
Minä tykkään paljon selän ja jalkojen treenaamisesta varsinki ylätaljasta ja sumokyykystä. :dance:

Lihaserottuvuus.. Itse huomattavasti ennemmin 75kg 10%rasvoilla kuin 100kg 20%rasvoilla bulkkaillessa huomannut ihan selkeesti ettei tarvii montaakaan kiloa tulla päälle niin näytän ihan tavan tallaajalta tähänkin tietysti vaikuttaa oma fysiikka paljon mulla vaan tuppaa kaikki rasva tulemaan keskivartaloon ja tisseihin :D..
Selkää ja lempiliike nykyisin leuanveto painoilla tai ilman.

- - - Updated - - -

Ei se erottuvuus vaatteiden alta näy ;)

Näkyypäs jos nyt ei toppavaatteista puhuta ;)

Ittee ei juurikaan voimatasot ole erityisemmin koskaan kiinnostanut.. ykköspenaa esim. kokeilin viimeiks 2009 tai jotain. Kyl se koko, erottuvuus ja symmetria on tärkeimmät mulle. Lempi treenit ehottomasti käsipäivät, haba ja ojentaja.

Näkyvä. Lihasta pitää olla mut tykkään pitää rasvat suht alhaalla n. 10-13%. Kunnon bulkkia en oo koskaan vetäny. Osaks sen takia kun töissä palaa 4 tunnissa 3000+kcal viikossa ryhmätunteja ohjatessa, helpompi olla tiukasssa kunnossa :) maksimit ei jaksa kauheasti kiinnostaa, enemmänkin monipuolisuus hypertrofian lisäks: ketteryys, aero/anaerobinen kunto, nopeus jne.

Mulle funktionaalisuus kropassa on tärkeintä. Ylipäänsä kehityksen mittaaminen on helpointa kun perusvoimajakson jälkeen testaa maksimivitosen.

Jos bodaisin, niin lähes koko ajan mun olisi oltava joko bulkilla tai dietillä, eikä sellainen voi olla hirveän terveellistä. Tumpun ja pohkeiden eristäviä liikkeitä en tee. Rantalihaksista tärkeimmät mulle on vatsa koska korsetissa asuu voima. Ei siis varmaan ketään yllätä, että olen koon puolesta Mikki Hiiri ja koska mietin terveysasioita niin aikamoinen vanhus.

Tavoitteena siis vähän vahvempi (penkki, työntö, etukyykky) ja kestävämpi (maili) kroppa.

Voima se on miehen mitta. Lihakset, hienot tukkalaitteet ja muu turha on...niin no turhaa.
Ja itse kysymykseen vastaus on notta iso.

p.s. Hyvä kysymys muuten, onnittelut siitä. Pari sanan kysymys ja vastaukset kertovat vastaajista enemmän kuin tuhat kuvaa vai mitenpäin se meni.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Haluan näyttää kehonrakentajalta, eli tavoitteena on tulla isommaksi ja tiukemmaksi.

Erottuvuus, mut ei silleen että rasvaprossa joku 5.. Mut minust on tärkeetä myös että on voimaa. Näin naisen näkökulmasta.. Enemmän itse tykkään voimamiehistä, mut siinäkin raja ettei mikää 130kilonen voimanostaja. :D

Koko tietenkin tärkeämpi. Erottuvuutta voi hioa aina silloin tällöin kun siltä tuntuu, mutta sen koon hankkiminen onkin sitten pitempi prosessi. Ja tottakai mitä isompi lihas niin sen paremmin se erottuu luonnollisesti.

Voima se on miehen mitta. Lihakset, hienot tukkalaitteet ja muu turha on...niin no turhaa.
Ja itse kysymykseen vastaus on notta iso.

p.s. Hyvä kysymys muuten, onnittelut siitä. Pari sanan kysymys ja vastaukset kertovat vastaajista enemmän kuin tuhat kuvaa vai mitenpäin se meni.

Tyyppi on 38v ja luulee, että voima määrittää miehuuden. Aiaiai...

Suositut

Back
Ylös Bottom