Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarvii ilmeisesti kuitenkin ottaa nais hormoneja se vuosi. Nainen jos vaihtaa mieheksi niin yllättäen ei tarvitse sitä vuotta kun ulkoinen testo ei taida käydä kilpailuissa.Eli siis joku nollatestoilla luontaisesti menevä mies voi käydä vaihtamassa vain nimensä ja se siitä?
Tutkija Maria Kokkonen ei ilmeisesti ole kovin hyvä tutkimaan, jos huomattavat erot tuloksissa miesten ja naisten sarjojen välillä jäi huomaamatta. Nykyään on kai sovinisti jos kannattaa naisten oikeutta kilpailla keskenään toisiaan vastaan.Suomalaistutkija ehdottaa, että urheilijat saavat itse määritellä sukupuolensa.
Urheilun kulisseissa kiistellään transnaisista – suomalaistutkijalta radikaali ehdotus koko maailmalle
Suomalaistutkija ehdottaa, että urheilijat saavat itse määritellä sukupuolensa.www.iltalehti.fi
Suomalaistutkija ehdottaa, että urheilijat saavat itse määritellä sukupuolensa.
Urheilun kulisseissa kiistellään transnaisista – suomalaistutkijalta radikaali ehdotus koko maailmalle
Suomalaistutkija ehdottaa, että urheilijat saavat itse määritellä sukupuolensa.www.iltalehti.fi
Tutkija Maria Kokkonen ei ilmeisesti ole kovin hyvä tutkimaan, jos huomattavat erot tuloksissa miesten ja naisten sarjojen välillä jäi huomaamatta. Nykyään on kai sovinisti jos kannattaa naisten oikeutta kilpailla keskenään toisiaan vastaan.
Yksinkertaisinta ja tasa-arvoisinta ois varmaan että löytys vaan yksi sarja missä kilpailtas. Siihen saisi kuka vaan osallistua. Miehet, naiset, sukupuolettomat, genderfluidit.. Sitten ois tietenki divarit, mihin saisi kuka vaan kans osallistua, mutta niissä tietenki ois huonompi näkyvyys ja pienemmät rahapalkinnot.
Käytännön syistä laittaisin sarjoiksi naiset ja avoin. Ensiksi mainitussa kilpailemiselle määritellään kriteerit ja loput menee toiseen.
Eikö nykysysteemi oli juurikin kuvailemasi mukainen? Ainakin monessa lajissa? Naisia pelanut jääkien mestiksessä jne?
On kyllä aika saatanan surkuhupaisaa Eiköhän naisten urheilun voi siinä vaiheessa unohtaa kun transut saa kilpailla samoissa sarjoissa naisten kanssa. Ja jos kaikki menee sukupuolesta riippumatta samaan sarjaan niin siellä ei enään biologisia naisia tai edes transuja näy huipulla. Olisi vain "miesten sarja". Olisikohan sitten kaikki tyytyväisiä kun ollaan samalla viivalla. Voisi poistaa vaikka painoluokatkin samalla. Seniorit ja junnut myös samaan sarjaan. Tasa-arvoa kaikille.Oonko ainut ketä naurattaa noi rajat mies ei välttis saa korvaushoitoa 10 testoilla mutta naisena voit urheilla!
Kuinkas tuohtuneita ihmiset on tästä Jerestä?
Huuteluun, naureskeluun ja osoitteluun tottunut 16-vuotias korkeushyppääjä Jere Nyström on tyttö pojan vartalossa: "Minä vain kuljen omaa polkuani"
Nuori SM-tason korkeushyppääjä on ehdolla Urheilugaalassa Vuoden esikuva -palkinnon saajaksi.yle.fi
Jotenkin luulisin että tästä ei jaksa kauhistua kuin kaapissa olevat homot joille öiset unet Jerestä aiheuttavat ahdistusta.
En tarkoittanut tota tuollalailla,anteeksi väärinymmärrys.Vieläkö tuota käytetään että jos joku inhoaa homoja on hän, tottakai itsekin salaa homo - se on yhtä vanha juttu kun legendaarinen nettiheitto: "menikö tunteisiin".
Itselläni ei ole mitään homoja vastaan, toki toi Jere vähän hymyilytti.
___________________________________________________________________________________________________________________________
Itsestäni sen verran että minä vihaan täydellisiä rakastajia, ne pitäisi mielestäni ampua kaikki, siis inhottavaa porukkaa, siis vittu ällöttää täydelliset rakastajat
-Ymmärsitte varmaan vitsin