Iso TRANS-urheilukeskustelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NANSIKKI
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Adidas päätti liittyä yritysten listaan jotka kusee omiin muroihinsa

Aivan käsittämätöntä. Jos jossain olis dataa transujen määrästä koko ihmiskunnasta, niin tää sais vähän uuden kuvakulman. Ne on niin saatanan pieni osa ihmisiä, että on suorastaan sairasta että niiden mukaan tehdään mitään muutoksia.

Transurheilija raivostui kohupäätöksestä: ”Tämä on väkivaltaa!” https://www.is.fi/urheilu/art-2000009615141.html

Jotain tolkkua jossain.
– Liitto on rikkinäinen organisaatio. Kilpailu kuolee, eivätkä he tee muuta kuin keräävät sponsorirahaa öljy-yhtiöiltä ja käyvät kulttuurisotaa. He eivät välitä urheilun monimuotoisuudesta. Pyöräily on edelleen yksi valkoisimmista ja heterovaltaisimmista urheilulajeista, Bridges jatkoi.
🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 Siinä levitettiin korttipakka pöydälle oikein kunnolla. BigÖljy, monimuotoisuus, valkoinen ja hetero. Aina jotenkin koomista kun valkoinen henkilöoletettu vaatii itselleen etuja sen nimissä, että valkoinen on paha.

Koskahan paraolympialaisiin ilmestyy itsensä invalidiksi määrittäneitä terveitä. Esim jalattomien kanssa kisaamaan kun vaan sanoo että tuntee ettei ole jalkoja. Sit porukka kritisoi, että ohan sulla helvetti jalat, niin puolustus on vain "Mutta kun minä tunnen ettei ole". Ihan sama homma "Sähän oot vittu mies", "Mutta kun mä tunnen olevani nainen".

Miesurheilijoiden pitää lopettaa tää hulluus. Se onnistuu yksinkertaisesti niin, että riittävä määrä oikeita miehiä ilmoittautuu naisten sarjaan ja vie kaikki 50 ensimmäistä sijaa. Transnaismiesoletetut saa sen jälkeen sijalla 51, 52... eikä varmasti patsastele enää palkintopallilla saatika paistattele julkisuudessa. Sama toistetaan uudestaan niin kauan, että viimeinenkin transmiesnaismarsu on lopettanut kilpailemisen. Transurheilijat ei tapa ainoastaan naisten sarjaa vaan kuihduttaa koko lajia, joten miehilläkin pitäisi olla motiivi puuttua peliin.

Ihan vakavasti sanottuna, hämmästelen erityisesti sitä, ettei sukupuolivähemmistöt itse tee mitään. Vai haluaako ne todella rakentaa konfliktia valtaväestön kanssa ja kasvattaa itseensä kohdistuvaa inhoa? Jos jälkimmäinen on tavoitteena, niin täytyy sanoa, että hyvin toimii. Olen pitänyt itseäni avarakatseisena, mutta välillä tuntuu, että yhteiskunta suorastaan pakottaa körttiläiset ajatukset pintaan. Kotoinen translaki oli jo lähes se viimeinen niitti.

Viimeksi muokattu:
Jos jälkimmäinen on tavoitteena, niin täytyy sanoa, että hyvin toimii. Olen pitänyt itseäni avarakatseisena, mutta välillä tuntuu, että yhteiskunta suorastaan pakottaa körttiläiset ajatukset pintaan. Kotoinen translaki oli jo lähes se viimeinen niitti.
Kyllä ne ihan itse hakevat verta nenästä, ärsytetään mahdollisimman paljon, että voidaan sitten valittaa kun muut ei tykkää.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Sunnuntain hesarissa oli mielenkiintoinen juttu naisurheilijoiden polvivammoista ja niiden syistä. Sen luettuani jäin miettimään näkyä kun romuluiset transurheilijat juoksevat jalkapallokentälle ja katsomossa ihmiset innoissaan laulavat Sweet Caroline.

Jotenkin epäilen että naisjalkapallon suosion kasvu ei tulisi jatkumaan, eiköhän koko laji haudattaisi vaivautuneen hiljaisuuden vallitessa johonkin sivukujalle.

Ihan fiksusti puhui ja tuossa missihommassa se on kyllä vahvasti altavastaaja, mies ei mitenkään voi pärjätä naiselle kauneuskilpailussa jonne on valittu kauniita naisia. Että tossa skenaariossa se ei mitenkään isommin edes koijaa. Toki se tulee hyvin pärjäämään koska woke, mutta ei se voi voittaa.

Latest posts

Back
Ylös Bottom