Iso-Arskan nykykunto?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja foobari
  • Aloitettu Aloitettu
Kuinkakohan monen argumentti on se, että kuvien henkilö ei voi olla Arnold siksi, että Arnold on Jumala eikä koskaan voisi näyttää tuolta. Se on siis jo a priori mahdotonta, että Arnold koskaan voisi olla noin "huonossa" kunnossa, ja siksi kuvien on pakosti oltava feikkejä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oli kuvat feikkejä eli ei, niin joka tapauksessa Arnold on bodauksen ja kaikkeen siihen liittyvän salikulttuurin THE MAN. :worship: :worship:

Mies on muullakin saralla saavuttanut suhteellisen paljon ja edistänyt montaa hyvää asiaa. Kyllähän noiden kuvien katsominen koskee sieluun jos aina pitää Arskaa siinä Conan-kunnossa.

Onneksi on Conan vielä nauhalla niin voi säilyttää Arskasta muiston kovassa kunnossa :)

Joo noi ekat kuvat on feikkejä. näkeehän sen esim. arskan omista järjestämistä bodykisoista, missä se jakoi palkinnot puku päällä, että kyl siel hihassa vielä jotain on ja naamasta huomaa, et rasvattomassa kunnossa on mies.

juu kyllä minä ihmettelen, miten nämä feikkikuvat uppoavat kansaan..
Kuten JJJ sanoi, kai te nyt olette nähneet Arskan taannoin bodykisoissa jakamassa palkintoja? Naama lommoilla, leukaperät paistaa, leveät hartiat ja kädet aika pökkelöt. Tuskin sieltä pikkutakin alta tuollainen papparainen kuoriutuu.

Sitäpaitsi eihän nyt meidän pyhä Arnold voi tuollaisessa kunnossa olla! :worship: :D :david: :curs: :itku:

Mieletöntä miten jengi niekee purematta kaikenmaailman kuvamanipulaatiot. Tuo ensimmäinen mustavalkokuva ei todellakaan ole Arnold ja onhan tuo jo vahvistettu feikiksi jossakin amerikkalaisessa uutisohjelmassakin.

"I need your clothes, your boots and a liposuction..."

foto36.jpg

Nyt voi nukkua taas yönsä..Kiitos Tombba.

Arnold will prevail

Joo, tuosta kuvasta on kiivasta läppää myös Chad Nichollsin saitilla.
Onpa aika järkyttävä otos...

Huomasin onnekseni, että Tomppa totesi feikiksi?Missäköhän siitä on ollut juttua?Liekö Arska itse jyrähdellyt kuvasta..?

Terminatorin kuvauksia varten Arska oli kuulemma aloittanut pitkästä aikaa legendaarisen "double-split" reenailun! Eiköhän se
miehen kunto tuohon tabloidiotokseen verrattuna h-i-e-m-a-n kovempi tule olemaan:D

Tossa mustavalkosessa kuvassa oleva pään varjo on mun mielestä täysin luonnoton, kuvahan on otettu kirkkaassa auringonpaisteessa jossain rannalla. Eli ehdottomasti feikkikamaa niin kuin moni muukin jo täällä totes.

* Yksi kuva valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa* mielestäni tämä sananlasku pätee erityisesti internetissä missä liikkuu tuhansittain kuvaväärennöksiä. Nuo kuvat Arnoldista ovat väärennöksiä, olen siitä täysin varma.

Arska

No kyllähän tämän linkin alempi kuva on studio kamaa ja arskan yläkroppa saletisti kuvassa, näkeehän sen jo lapsikin että tuota kuvaa ei ole auringon paisteessa otettu...

http://www.thearnoldfans.com/news/442.htm

:kippis1:

jätkät taitaa puhua eri kuvista

Suositut

Back
Ylös Bottom