Iso-Arskan nykykunto?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja foobari
  • Aloitettu Aloitettu
Ei millään pahalla, mutta näyttää etäisesti Paavo Lipposelta. Itse näytän samanikäisenä varmaan Esa Pakariselta, jos henki vielä pihisee..;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No eihän toi nyt vielä mikään katastrofi ole, vähän ylipainoa ja löysää nahkaa, muuten ihan ok. Muutama kuukausi reeniä ja taas ollaan kunnossa. Noi jalat on kyllä aika surkean näköset, mutta eihän arskalla ikinä mitkään isot jalat olleetkaan.

Jos kerran Arska on jo sydänleikkaukset läpi käyny, niin kyllähän siinä tulee varmasti otettua vähän iisimmin. Tuskin tuollaisen operaation jälkeen tulee heti mieleen lähteä salille pumppaamaan. Kyseinen operaatio ei varmaan unohdu ihan heti tulevaisuudessakaan ja kyllähän lihasten kasvattaminen ja täysipainoinen treenaaminen vaatii terveen ruumiin ja varsinkin vahvan pumpun, mitä ei ole operoitu.

Ei se Arskallakaan ikä tule yksin.:(

tuolta toiselta foorumilta samasta aiheesta:
I heard a Rumor that Triple H of WWE would take the role of Conan's son in the next movie. He has the right build, and height. Actually he may be bigger that Arnold was. He is 6'4" 275+.

If that is him wouldn't he have some kind of scar from the heart surgery??

Vääriä kuvia tai ei, Arska silti paremmassa kunnossa kuin minä.
Mielummin näkisin arskan kuin Triple H:n :worship:

Ja just katoin trailerin Terminator 3:sesta, eikä jaksa odottaa et se tulee.

Pari vuotta sitten ilmestyneessa 6. Päivä rainassa Arska vilautti palaa peilin edessä ja helvetin iso se oli.

Mun veikkaus = Kuvat on feikkejä!

Originally posted by KyntöSika
Pari vuotta sitten ilmestyneessa 6. Päivä rainassa Arska vilautti palaa peilin edessä ja helvetin iso se oli.

Tuo mullakin tuli mieleen, kun noita kuvia katseli. Tiedä sitten...

No joo POJAT! Lopettakaa jo. Nuo kuvat on todellakin feikkejä ja vieläpä huonoja sellaisia. Ei tartte kattoo ku ton yhden kuvan "Arskan" käsiä, niin näkee, että noi on jonkun 7-kybäsen faarin sormet ja kädet.

Ja jotkut vielä sanoo, että kyllähän "noista kuvista näkee, että on vielä ruista ranteessa" tjsp. Höpöhöpö. Mun faija on salettiin paremmassa kunnossa ku noiden kuvien "Arska" ja se on 6-kybänen ukko. "Niin niin, mutta onko sun faijalta leikattu sydän?" On.

Ne, jotka on nähnyt Arskan leffoja viime ajoilta, näkevät kyllä missä kunnossa mies on. Pattia löytyy vielä mukavasti ikäänsä nähden. Ja tulee löytymään keskivertoäijää enemmän vastaisuudessakin, vaikka olisi leikkauspöydällä kolmen kuukauden välein.

Originally posted by Andy
No joo POJAT! Lopettakaa jo. Nuo kuvat on todellakin feikkejä ja vieläpä huonoja sellaisia. Ei tartte kattoo ku ton yhden kuvan "Arskan" käsiä, niin näkee, että noi on jonkun 7-kybäsen faarin sormet ja kädet.

Ja miksei tuo voisi olla Arnold? Ainakin värikuvissa näyttää oikealta. Ja huomaa esim hauiksen muoto, joka kyllä muistuttaa Arskaa.

Tietysti nuo voivat olla feikkejä, mutten yhtään ihmettelisi vaikka ne olisivatkin oikeita.

Originally posted by Agony
Ja huomaa esim hauiksen muoto, joka kyllä muistuttaa Arskaa.

Jep, olet oikeassa. Sama hauiksen muoto ennen ja nyt

Siitä sydän jutusta vielä, luulen että toi se yks kuva oli feikattu, mun jollain sukulaisella oli ollut joku sydänleikkaus kanssa ja siitä oli jäänyt n. 30cm arpi.
Tiedä sitten onko kuva otettu ennen leikkausta vai jälkeen, vai onko siitä leikkauksesta jo aikaa.. no prkl kuitenkin leikkauksesta jää arpi ja arskalla ei näkynyt eli se oli varmaan feikki.

Tommonen löytys netist..

MDb reports that Arnold Schwarzenegger is in such good shape for Terminator 3 as he weighs exactly the same as he did when he starred in the original 12 years ago.
Heres more:
The movie star has wowed producers of the planned Terminator 3 movie by revealing age hasn't changed him - he still weighs in at 220lbs. And his heart surgery to replace a defective valve four years ago, and a recent dance with death in a motorbike crash, which left him with broken ribs and a punctured lung, isn't going to stop him taking on action demands. He says, "I will try to be in as close to the shape I was in for the other movies. I don't want people to say, `Wait a minute, oh, it's 12 years later, so he's not as fit now. I don't want to go through the normal stages you see in medical books: Here's the young kid, here's 30, here's 40, and now begins the slouching, the deteriorating. I want to fight that. I want to be able to ski like I did when I was 20. I don't want to succumb to this mind-set of, `I'm 50 now, so I can't expect the same things.'"

edit: lisää

What's most astounding is that Arnold himself looks exactly like he did in 1984's incredible time-travel sci-fi "Terminator" and as good as he did in the 1991 "Terminator 2: Judgment Day" sequel even though he had heart surgery about a year ago, was in a motorcycle accident and is pushing 55.

Eli ton tekstin perusteella arskan omien sanojen mukaan vois sanoa feikeiks, mut tiedä sitten..

Ei jumalauta,äijähän on nykyään ihan Paavo Lipposen kaksoisolento! :lol2:

Originally posted by radial
Siitä sydän jutusta vielä, luulen että toi se yks kuva oli feikattu, mun jollain sukulaisella oli ollut joku sydänleikkaus kanssa ja siitä oli jäänyt n. 30cm arpi.
Tiedä sitten onko kuva otettu ennen leikkausta vai jälkeen, vai onko siitä leikkauksesta jo aikaa.. no prkl kuitenkin leikkauksesta jää arpi ja arskalla ei näkynyt eli se oli varmaan feikki.

Voihan tietysti olla,että näyttelijät parsitaan kauniimmin kasaan leikkauksen jälkeen,kun suomalainen "maatiassika" ja jälkihoitona levitellään litroittain Velformia,kun on toi kroppa melkoisen tärkeä työväline heille...

Originally posted by radial

No haloo, luuletko että elokuvastara & multimiljonääri ei korjauttaisi noita arpia... Rahalla saa ja autolla pääsee..

No jos toi kuva on aito Arskan kuva (mitä epäilen), niin eka kertaa elämässä ois mahollisuus olla tiukemmassa kunnossa kuin Arska;)

Originally posted by KyntöSika

Mun veikkaus = Kuvat on feikkejä!

Itse ihan samaa mieltä ei nyt arska voi rupsahtaa tosta noin vaan tollaseks. Tai aika sairas mies pitää olla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom