Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
I heard a Rumor that Triple H of WWE would take the role of Conan's son in the next movie. He has the right build, and height. Actually he may be bigger that Arnold was. He is 6'4" 275+.
If that is him wouldn't he have some kind of scar from the heart surgery??
Originally posted by KyntöSika
Pari vuotta sitten ilmestyneessa 6. Päivä rainassa Arska vilautti palaa peilin edessä ja helvetin iso se oli.
Originally posted by Andy
No joo POJAT! Lopettakaa jo. Nuo kuvat on todellakin feikkejä ja vieläpä huonoja sellaisia. Ei tartte kattoo ku ton yhden kuvan "Arskan" käsiä, niin näkee, että noi on jonkun 7-kybäsen faarin sormet ja kädet.
Originally posted by radial
Siitä sydän jutusta vielä, luulen että toi se yks kuva oli feikattu, mun jollain sukulaisella oli ollut joku sydänleikkaus kanssa ja siitä oli jäänyt n. 30cm arpi.
Tiedä sitten onko kuva otettu ennen leikkausta vai jälkeen, vai onko siitä leikkauksesta jo aikaa.. no prkl kuitenkin leikkauksesta jää arpi ja arskalla ei näkynyt eli se oli varmaan feikki.
Originally posted by radial
Siitä sydän jutusta vielä, luulen että toi se yks kuva oli feikattu, mun jollain sukulaisella oli ollut joku sydänleikkaus kanssa ja siitä oli jäänyt n. 30cm arpi.
Tiedä sitten onko kuva otettu ennen leikkausta vai jälkeen, vai onko siitä leikkauksesta jo aikaa.. no prkl kuitenkin leikkauksesta jää arpi ja arskalla ei näkynyt eli se oli varmaan feikki.
Originally posted by KyntöSika
Pari vuotta sitten ilmestyneessa 6. Päivä rainassa Arska vilautti palaa peilin edessä ja helvetin iso se oli.
Mun veikkaus = Kuvat on feikkejä!